دسته‌ها
اخبار

بهترین هدفون و ایربادهای حذف نویز Bose در آمازون 50 دلار تخفیف دارند


Bose دارای برخی از بهترین فناوری حذف نویز در صنعت در حال حاضر است، با سری QuietComfort خود که در لیست بهترین هدفون‌ها و هدفون‌های حذف نویز برای سال 2023 رتبه‌های برتر را به خود اختصاص داده است. و در حال حاضر، شما این فرصت را دارید که برخی از این هدفون‌های پیشرفته را با تخفیف ،یداری کنید. آمازون در حال حاضر 50 دلار تخفیف برای هر دو گوشی ارائه می دهد هدفون QuietComfort 45 و هدفون QuietComfort 2که قیمت ها را به ترتیب به 279 و 249 دلار کاهش می دهد. انقضای مشخصی برای این معاملات وجود ندارد، بنابراین اگر نمی‌خواهید این پس‌انداز را از دست بدهید، توصیه می‌کنیم سفارش خود را زودتر تحویل بگیرید.

اگر به دنبال هدفون های معمولی روزانه با قابلیت حذف نویز فعال هستید، یک جفت هدفون هدفون QuietComfort 2 از Bose انتخاب محکمی خواهد بود. این ارتقاء نسل دوم با نوک گوش مجزا برای تن، قابل تنظیم تر نسبت به مدل قبلی ارائه می شود و دارای فناوری کالیبراسیون صدا است که تجربه شنیداری شما را شخصی می کند. مورد علاقه ماست گزینه هدفون حذف نویز با صدای درجه یک، جایزه انتخاب سردبیران CNET 2022 را به خانه رساند. با یک بار شارژ تا 6 ساعت عمر باتری خواهید داشت که در مجموع 24 ساعت با جعبه شارژ گنجانده شده است. قیمت آنها کمتر از 250 دلار است.

با این حال، اگر هدفون های روی گوش را ترجیح می دهید، Bose’s QuietComfort 45 است گزینه مورد علاقه ما از Bose. این یک طراحی راحت و تاشو دارد که نگهداری یا حمل آن را آسان‌تر می‌کند. به علاوه، با هر بار شارژ تا 22 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. هر دو گزینه همچنین کیفیت خوبی را برای تماس‌های صوتی ارائه می‌دهند، بنابراین برای نیازهای روزمره بسیار متنوع هستند.

و اگر در بازار مدل دیگری هستید، می‌تو،د خلاصه کامل ما از بهترین معاملات هدفون و هدفون را برای قیمت‌های بیشتر بررسی کنید.




منبع: https://www.cnet.com/deals/today-only-save-50-on-select-bose-quietcomfort-headp،nes-and-earbuds/#ftag=CAD590a51e