دسته‌ها
اخبار

ایلان ماسک در حال تغییر نام توییتر به “X” و کشتن لوگوی پرنده است


به نظر می رسد تغییر برند توییتر توسط ایلان ماسک در حال انجام است. ماسک در یک سری توییت آ، شب شنبه به اشتراک گذاشت که لوگوی معروف پرنده و نام شرکت به زودی دیگر وجود نخواهد داشت. به نظر می رسد این شرکت به سادگی با نام “X” شناخته می شود.

او به زودی با برند توییتر و به تدریج از همه پرندگان خداحافظی خواهیم کرد. . او بعداً در توییتر گفت که لوگوی توییتر یکشنبه تغییر خواهد کرد. او گفت: «این کار باید خیلی وقت پیش انجام می شد، متاسفم که اینقدر طول کشید.

و به زودی با برند توییتر و به تدریج با همه پرندگان خداحافظی خواهیم کرد

— ایلان ماسک (@elonmusk) 23 جولای 2023

در اوا، همان شب، او به کارمندان در مورد تغییر ایمیل فرستاد. مطابق با پلتفرمر ماسک به کارکنان ایمیل زد و گفت که این شرکت تبدیل به X خواهد شد و یادداشت او “آ،ین ایمیلی بود که از یک آدرس ایمیل توییتر ارسال می کرد.”

توییتر بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

مدتهاست که مشخص شده است که ماسک از برند “X” حمایت می کند. استارت‌آپ بانکی که او در سال 1999 تأسیس کرد، x.com نام داشت و سرمایه‌گذاری او که اخیراً معرفی شده است، نام دارد. و شرکت هلدینگ توییتر به X Corp حمله کرد . ماسک همچنین در مورد اینکه X چگونه به توییتر کمک می‌کند صحبت کرده است اگرچه ماسک جزئیات کمی در مورد این دیدگاه ارائه کرده است، بسیاری معتقدند که او به برنامه‌هایی مانند WeChat، محبوب‌ترین برنامه در چین که مردم برای مجموعه‌ای از فعالیت‌های روزمره مانند پرداخت‌ها و ،ید، علاوه بر شبکه‌های اجتماعی از آن استفاده می‌کنند، ارجاع می‌دهد.

با این حال، کنار گذاشتن رسمی برند توییتر می تواند برای ماسک یک حرکت خطرناک باشد. این شرکت در حال حاضر با مشکلی مواجه است که منجر به ضرر بیشتر شده است درآمد تبلیغاتی شرکت یک نام تجاری مجدد می تواند تبلیغ کنندگان را بیشتر از خود دور کند. در عین حال، ماسک ممکن است شرط بندی کرده باشد که نام و هویت جدید می تواند به شرکت کمک کند تا روابط خود را با رهبری سابق خود و تصمیماتی که تحت رهبری آنها گرفته شده است، که او به شدت از هر دوی آنها انتقاد کرده است، از بین ببرد.




منبع: https://www.engadget.com/elon-musk-is-re،nding-twitter-to-x-and-،ing-the-bird-logo-165944573.html?src=rss