دسته‌ها
اخبار

پیشرفت تکنولوژی و پیامدهای آن فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی سروش دیجیتال

مطالعه حاضر از نظر هدف و جمع‌آوری داده‌ها ترکیبی کاربردی و اکتشافی است. در بخش کیفی از مصاحبه‌های نیمه‌ساختاری، گروه متمرکز و گروه‌بندی خبره و در قسمت کمی معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج منجر به شناسایی و تدوین 174 شاخص در حوزه مورد پژوهش شد که بیش از 50 درصد خبرگان، 94 کد را انتخاب نمودند و کدهایی که از یک جنس هستند در گروهی مجزا قرار گرفت. نتایج مربوط به بررسی و استخراج عوامل سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی در نظام بانکی براساس مدل سیپ نشان داد که این عوامل شامل برونداد (خروجی)، بستر (زمینه)، درونداد (ورودی ها) و فرآیند است.

  • با داشتن این امکانات و تکنولوژی ها با حداقل محدودیت ها کارها و فعالیت های روزمره و کسب کاری افراد با سرعت بیشتری پیش می رود.
  • نتایج تحقیق نشان می­دهد بین ابعاد مدیریت­دانش شامل کسب­دانش، خلق­دانش، کاربرد ­دانش، انتقال ­دانش، حفظ دانش، نوآوری در مدیریت ­دانش و مستند­سازی نتایج مدیریت ­دانش با مدیریت خلاقیت و نوآوری سازمانی رابطه معناداری وجود دارد.
  • شرکت‌های بزرگ، ازجمله مایکروسافت و آمازون، سرمایه‌گذاری زیادی در این فناوری انجام داده‌اند.
  • در صنعت حمل‌ونقل و به‌طور خاص در شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات هوشمند حمل‌ونقل نیز وضعیت حقوقی رانندگان تحت تأثیر این موضوع قرار گرفته است.
  • اکنون جهان دچار بحران بهداشت عمومی ناشی از ویروس کووید19 شده است که تقریباً در تمام جنبه های زندگی روزمره افراد را تحت تاثیر و اقتصاد جهان را در وضعیت نامشخصی قرار داده است.
  • چندین شرکت اخیرا هدف حملات سایبری بزرگی قرار گرفته‌اند و کسب‌وکارها در برابر حملات مخرب سایبری به دلیل افزایش کار از راه دور با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا آسیب‌پذیرتر شده‌اند.

اپلیکیشن اندرویدی کروم، قابلیت‌های کاربردی و در عین حال کاملاً پنهانی دارد که به کمک آن‌ها می‌توانید وب‌گردی با گوشی هوشمند خود را به تجربه‌ای جذاب تبدیل کنید. انتظار داریم که در سال 2022 در محاسبات کوانتومی پیشرفت سریعی داشته باشیم، زیرا تقاضای زیاد برای توان ماشینی بزرگتر توسعه در این بخش را تسریع خواهد کرد. ما احتمالاً در سال جدید خبرهایی در مورد پیشرفت های بزرگ کیوبیت خواهیم دید. محاسبات کوانتومی تجاری به زودی در دسترس ما خواهد بود و پیشرفت‌های جدید با سرعتی شتابان رخ خواهد داد.

تأثیر کووید-19 همچنان محسوس است و چندین فناوری در سال جدید آماده به کار گرفتن هستند. سامسونگ می‌خواهد تا قبل ۲۰۲۳ محصولاتش را به اندروید ۱۳ آپدیت کند سامسونگ در نظر دارد تا قبل از سال 2023 تمام محصولات خود را که واجد شرایط دریافت اندروید 13 هستند به … گوشی تاشو آنر مجیک Vs با لولای بهتر و قیمت ۱۰۵۰ دلار معرفی شد ساعاتی قبل شرکت آنر از جدیدترین گوشی تاشو خود با نام آنر مجیک Vs رونمایی کرد. آنر ۸۰ و ۸۰ پرو با دوربین اصلی ۱۶۰ مگاپیکسلی معرفی شدند آنر در کنار گوشی تاشو مجیک Vs، از گوشی‌های سری آنر 80 هم رونمایی کرد.

اگر علاقمند هستید اطلاعات بیشتری در حوزه این گزارشات داشته باشید، مقاله انواع گزارش های درون سازمانی و برون سازمانیرا مطالعه نمایید. می‌توان حد واسط و میانگین میان تکنولوژی پیشرفته و تکنولوژی بسیط را تکنولوژی متوسط تعریف کرد. فناوری بسیط بیشتر برای تولید کالاهای مصرفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تکنولوژی که استفاده از آن می‌تواند اثر مستقیم و آشکار بر روش تولید محصولات یا ارائه خدمات داشته باشد، تکنولوژی جدید می‌گویند. گفتیم که تکنولوژی موجب راحت‌تر شدن زندگی انسان می‌شود، زیرا بسیاری از کارها را ماشین‌آلات انجام می‌دهند، همین خود موجب از بین رفتن بسیاری از مشاغل می‌شود.

کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کارها

این نخستین گام مهم در ساخت پالایشگاه‌های خورشیدی است که ترکیبات مفیدی ازجمله مولکول‌های پلتفرم تولید می‌کنند و می‌توانند به‌عنوان مواد اولیه برای ساخت محصولاتی مانند داروها، شوینده‌ها، کودها و منسوجات به‌کار روند. دستگاه‌های میکرونیدل می‌توانند آزمایش‌ها و معالجات را در مناطقی که به‌طور نامناسب خدمات یا تسهیلات ارائه می‌دهند، کاهش دهند؛ زیرا برای اداره‌ی آن‌ها به تجهیزات پرهزینه یا آموزش زیادی احتیاج نیست. اگر این سوزن‌ها به حسگر‌ها متصل شوند، آن‌ها می‌توانند در عرض چند دقیقه، علایم بیولوژیکی نشان‌دهنده‌ی سلامت یا وضعیت بیماری مانند گلوکز، کلسترول، الکل، موادمخدر یا سلول‌های ایمنی را اندازه‌گیری کنند.

بهترین فیلم های ترسناک درباره تکنولوژی از نگاه سایت فیگار

باید منتظر باشیم و ببینیم دنیای فناوری چه تازه‌های برای ما در این حوزه‌ها به ارمغان می‌آورد. معمولاً روبات‌هایی را می‌بینیم که آن قدر هوشمند هستند که می‌توانند بر نسل بشر مسلط شوند. این تکنولوژی هم به شدت با ماشین لرنینگ و هوش مصنوعی در رابطه است و رسیدن به نتایج جدید می‌تواند شگفتی خلق کند. آیا تا به حال اسمِ چنین تکنولوژی به گوشِ شما خورده است؟ این فناوری به سرعت در حالِ توسعه‌ است و قرار است منجر به اتصالِ دستگاه‌های مختلف بشود. مثلاً فرض کنید در یک روز گرم تابستانی دارید از محلِ کار به خانه باز می‌گردید. در صورتی که کولرِ خانه شما هوشمند باشد می‌توانید از طریق گوشیِ همراه خود نیم ساعت قبل از رسیدن به خانه کولر را روشن کنید.

بازیابی فایل ورد ذخیره نشده در ویندوز

فناوری در سال 2050 بر محیط کار مسلط می‌شود و هوش مصنوعی و دستیاران هوشمند رایج خواهند شد. استفاده از واقعیت افزوده و واقعیت مجازی همچنان نیز در حال افزایش است. ما تا امروز برای برقراری ارتباط با ماشین‌ها از نوشتن و تایپ کردن استفاده می‌کردیم؛ اما در آینده احتمالا بیشتر از رابط‌های صوتی و چت بات‌ ها استفاده می‌شود. این ربات‌ها مثل Siri و Alexa برای ارتباط با مشتریان بسیار مفید است و احتمالا کسب و کارهای بیشتری با استفاده از این رابط‌ها و چت بات ها با مشتریان خود ارتباط برقرار می‌کنند. این موضوع تجربه مشتری را به میزان قابل توجهی تغییر می‌دهد و کارهای مختلف خیلی آسان‌تر خواهد شد.

علاوه بر این، تمام داروها از داخل سوزن‌های کوچک منتقل نمی‌شوند و نمی‌‌توان از آن‌ها نمونه‌برداری کرد. تحقیقات بیشتری برای درک اینکه چگونه عواملی مانند سن و وزن بیمار، محل تزریق و تکنیک تحویل بر اثربخشی این فناوری‌ تأثیر می‌گذارند، موردنیاز است. 2 – تجهیزات و روش های علمی که در حیطة خاصی به کار برده شود، فناوری . ۲ – تجهیزات و روش های علمی که در حیطة خاصی به کار برده شود، فناوری . برای ارتقای کیفی و افزایش بهره‌وری مؤسسات و سازمان‌ها همواره نیاز به آموزش کارمندان احساس… این‌روزها هکرها از روش‌های مختلفی برای دسترسی به اطلاعات کاربران استفاده می‌کنند اما حالا برعکش اتفاق افتاده است و یک استارتاپ امنیتی به نام…

اما از سوی دیگر همچنین قابل مشاهده می باشد که نوآوران در راستای به وجود آوردن تکنولوژی های جدید برای هدف مشابهی اقدام می کنند. در نهایت ما یک سری اهداف در این اثر با به وجود آوردن یک ترسیم کلی برای تحقیقات آینده به جهت ایجاد فرصت هایی برای ساخت نظریه های متفاوت در رابطه با پدیده یتغییرات اجتماعی مشخص کرده ایم. درنهایت چهارچوب تحلیل مفهومی به عنوان مبنایی جهت تحلیل مفهوم فناوری های پایه ارائه شد. همچنین با تعیین جایگاه آن در سطح بلوغ فناوری و تعیین معیار ها و بیان ویژگی های آن اقدام به ارائه یک تعریف جامع از فناوری های پایه شد. نتایج این بررسی میتواند تصویری عینی و قابل درک از فناوری های پایه و کاربردهای آن ارائه دهد و زمینه ای برای توسعه تحقیقات بعدی و روشن کردن ابعاد جدید از فناوری باشد. همچنین با توجه یافته های پژوهش در پایان پیشنهاداتی نیز ارائه شده است .

شاید در تعریف فناوری به زبان ساده بتوان آن را دانش تکنیک ها، فرایندها و مواردی از دست دانست که می تواند در ماشین ها و ابزارهای گوناگونی تعبیه شود. اساسا سیستمی که از تکنولوژی برای دریافت یک ورود و تغییر آن با توجه به کاربرد و تولید خروجی استفاده می کند، به عنوان سیستم تکنولوژیک یا سامانه فناوری شناخته می شود. در سال ۲۰۱۸، اتحادیه‌ی جهانی سیمان و بتن که حدود ۳۰ درصد از تولید جهانی را نمایندگی می‌کند، اولین رهنمودهای پایداری صنعت را اعلام کرد. این رهنمودها شامل مجموعه‌ای از اندازه‌گیری‌های کلیدی مانند میزان انتشار و میزان مصرف آب درنظر‌گرفته‌شده برای بهبود عملکرد و شفاف‌سازی آن‌ها بود. مواردی که با نظارت سازمان‌های مدنظر ساخته خواهد شد، مانند بتن در ساختمان‌های امروزی کاربرد نخواهد داشت و به‌طورکلی، نمی‌تواند جایگزین سیمان و بتن شود.