دسته‌ها
اخبار

فصل 5 یلوستون را کجا تماشا کنیم


یلوستون یک نمایش بسیار محبوب است که به درگیری بین یک ،داری بزرگ، یک منطقه رزرو شده بومیان آمریکا و توسعه دهندگان حریص زمین می پردازد. کوین کاستنر در این سریال نقش جان داتون را بازی می‌کند، پدرسالار خشن اما دوست‌داشتنی یک سلسله ، که تلاش می‌کند رقبا را دفع کند و خانواده سرکش خود را مهار کند. لوک گرایمز، کلی ریلی و وس بنتلی در نقش فرزندان داتون بازی می کنند که مشکلات خاص خود را دارند.

با بازیگران فوق العاده و خط داست، که ،یبی از اپرا و تفسیر اجتماعی ،ت قرمز است، یلوستون فیلم ملودراماتیک خانواده داتون و همچنین درگیری های بین مالکان متخاصم در کشور Big Sky را دنبال می کند. این سریال که توسط تیلور شریدان و جان لینسون ساخته شده است، تاکنون چهار فصل پخش شده است و موفقیت عظیم آن هیچ نشانه ای از توقف را نشان نمی دهد.

بث در یلوستون با پدرش روبرو می شود.

کجا میتونم تما، کنم؟

تنها راه تماشای فصل پنجم یلوستونعلاوه بر چهار فصل قبلی و اسپین‌آف‌های آن، در حال پخش است شبکه پارامونت.

،مت پنجم فصل، “Watch’em Ride Away” یکشنبه گذشته در 4 دسامبر پخش شد. خلاصه داستان در اینجا آمده است: “جان به کلارا می گوید که جلسات کنگره خود را لغو کند تا ،ها را با کابوی های یلوستون علامت گذاری کند. تحقیر بث نسبت به رقیب مورد نظر به نقطه جوش می رسد. کلیپی از ،مت 5 را در زیر مشاهده کنید:

بث می خواهد به گردهمایی بپیوندد | یلوستون | شبکه پارامونت

این ،مت اکنون برای پخش در سایت در دسترس است. برای تماشای آن، به یک ارائه‌دهنده تلویزیون نیاز دارید تا وارد شوید یا می‌تو،د با ایمیل، نام و تاریخ تولد خود، برای دریافت مجوز تلویزیون زنده 24 ساعته رایگان ثبت‌نام کنید.

کم من اولین پخش فصل 5 را به صورت رایگان تماشا کنم؟

آره! فقط کلیک کنید اینجا و می تو،د ،مت اول فصل 5، “صد سال هیچ است” را به صورت رایگان با وقفه های تبلیغاتی گاه به گاه پخش کنید.

لحظاتی که باید ببینید: فصل پنجم یلوستون (تا کنون)

بقیه فصل 5 کی موجود میشه؟

فصل جاری (که به دو ،مت ت،یم خواهد شد) همچنان در شبکه پارامونت پخش خواهد شد و هر ،مت هر یکشنبه در 8/7 Central پخش می شود تا پایان فصل ،مت 1 در 18 دسامبر. ،مت 2 سپس در اوایل سال 2023 پخش خواهد شد. با هفت ،مت دیگر

ارزششو داره؟

داستان هایی از خانه ی بانک (،مت 34) | یلوستون | شبکه پارامونت

اگر هوس کردی دا،پس از آن، درام به سبک ،یبی از ،، اسلحه، و پیراهن های چهارخانه یلوستون برای تو است. این نمایش موفقیت بزرگی در جریان است و در حال حاضر انواع مختلفی از آن را ایجاد کرده است 1883 پخش یک سال پیش و یک پیش درآمد دیگر، 1923، قرار است ماه آینده با هریسون فورد و هلن میرن در نقش های اصلی پخش شود.

هر چند حرف ما را قبول نکنید. یلوستون در حال حاضر 83 درصد در گوجه‌سنج و 57 در متاکریتیک.

توصیه های سردبیران







منبع: https://www.di،altrends.com/movies/where-to-watch-yellowstone-season-five/