دسته‌ها
اخبار

ساوت وست، یونایتد و امریکن ایرلاینز دشمن جدیدی دارند – زشت ترین سایت اینترنتی


بال هواپیما در حال پرواز

گتی ایماژ

مدام به من گفته می شود که داده ها بسیار مهم هستند. من کاملاً قانع نیستم.

بیشتر از نظر فنی نادرست است

گاهی اوقات، شواهد چشمان خودم و تجربیات زندگی من – داده های ذهنی، ممکن است آن را بنامید – همیشه بر یک صفحه گسترده، یک نمودار یا یک بنیانگذار استارت آپی که در شیپور می گوید پیروز می شود.

پس نمی دانم درباره سایتی برای چشم های دردناک که به شدت می خواهد زندگی شما را زیباتر کند، چه فکری می کنید.

وقتی برای اولین بار دیدم DataScalp — می دانم، این نام با زیبایی طنین انداز نیست — من فکر می کردم که آیا چشمان خود خالق و تجربه زندگی آن چیزی نبوده است که می توانست باشد.

این نام ممکن است برخی را ترغیب کند که فکر کنند: “پروردگار عزیز، چرا؟” و سایت، خوب، به نظر یک معجون فراموش شده از دوره کمتر خلاقانه 1997 است.

با این حال، ماموریت DataScalp این است که به لطف، بله، داده ها، تجربه پرواز شما را بهتر کند. و نه داده های ارائه شده توسط DataScalp، بلکه توسط افراد ،ی مانند شما که تجربه های وحشتناک پرواز را تحمل کرده اند.

همچنین: اینها 5 وسیله ضروری من برای سفر کاری هستند

چیزی که این سایت ارائه می دهد، امتیازی از لغو خطوط هوایی، دقت بار، عملکرد به موقع، و زمان کنسلی برای بازپرداخت است.

اما من از شما می‌پرسم، آیا نمی‌تو،د از قبل همه اینها را در وب پیدا کنید؟ آیا این اطلاعات از قبل وجود ندارد؟ و شاید مهم‌تر از همه، با توجه به اینکه آمریکایی‌ها انتخاب‌های واقعی کمی در هنگام پرواز دارند، آیا این داده‌ها بر رفتار انس، تأثیر می‌گذارند؟

من از خالق DataScalp، دوایت هریس جونیور، در مورد برخی از تردیدهایم پرسیدم.

او به من گفت: “این محتوا به آمار استنباطی متکی است تا اطلاعاتی را که خطوط هوایی در واقع دارند، اما پنهان می‌کنند، تقلید کند. محتوای DataScalp بر اساس خدمات کالا است. این محتوا بر اساس سلیقه نیست، مانند Yelp، که ذهنی است و اجازه رتبه‌بندی را نمی‌دهد.”

او همچنین یک فکر جالب را ارائه کرد: “مصرف کنندگ، که به سمت عملکردهای خوب جذب می شوند، موجودی فراو، را برای خطوط هوایی باقی می گذارد، که قیمت ها را پایین می آورد. بنابراین مصرف کنندگان از طریق DataScalp بر خلاف هر پلتفرم دیگری بر قیمت ها تاثیر می گذارند.”

همچنین: بهترین VPN های مسافرتی

من نمی دانم که آیا چنین خواهد شد.

و اسمش چیه؟ کمی بحث برانگیز نیست؟

نه به رایت جونیور: “شما بلیت های سر خود را می گیرید، بنابراین DataScalp ابهام در مورد اطلاعات را برطرف می کند. هر نام شرکت و وب سایتی که این کلمه را داشته باشد ارائه می دهد. داده ها فوق العاده دشوار است DataScalp به ،وان یک نام یک موهبت الهی است.”

من کی هستم که وقتی خدا خوانده می شود بحث کنم؟

اما خطوط هوایی اکنون کار خود را انجام داده اند، اینطور نیست؟ حداقل این چیزی است که شرکت های هواپیمایی می گویند. چرا، دوره شکرگزاری نسبتاً آرام به نظر می رسید. حتی حمل و نقل وزیر پیت بوتیجیگ چنین فکر می کرد.

آه، اما هریس جونیور اصرار دارد که اوضاع بدتر خواهد شد. او به من گفت: “تنها دلیلی که سفر روز شکرگزاری نسبتاً آسان بود، تغییرات آب و هوایی بود، که نوامبر نسبتاً گرمی را فراهم می کرد. اما خطوط هوایی چیزی را تغییر نداده اند. بنابراین، وقتی هوا سردتر می شود، مشکلاتی را تشدید می کند که همیشه وجود داشته است. آنجا.”

بله، اما همیشه اینطور بوده است، اینطور نیست؟ به خصوص در ساحل شرقی. هیچ چیز نمی تواند جزر و مدهای متحرک طوفان ها را تغییر دهد.

هریس جونیور موافق نیست. او گفت: “شرکت‌های هواپیمایی تا زم، که بازخورد قابل اعتماد مشتری را دریافت نکنیم که نمی‌توان در یکی از آن فرم‌های بازخورد مشتری پنهان یا پنهان کرد، تغییر نمی‌کند. اگرچه DataScalp زیبا نیست، اما آماده است تا یک مشکل زشت را برطرف کند: سفر با خطوط هوایی. “

همچنین: Wi-Fi در حین پرواز یک کابوس است، اما ممکن است راه‌حل‌هایی در راه باشد

اعتراف می کنم که برایم سخت است که ببینم چگونه افکار جمع آوری شده پروازهای خشمگین آمریکایی می توانند تفاوتی ایجاد کنند. هرگز نداشته است. خطوط هوایی می‌دانند که شما می‌تو،د هرچه دوست دارید شکایت کنید، اما وقتی چهار شرکت هواپیمایی بیش از ۸۰٪ صندلی‌ها را در اختیار دارند، باید آنچه را که می‌تو،د به دست آورید را بردارید و از اینکه به مقصد رسیدید سپاسگزار باشید.

شاید زمستان امسال شروع DataScalp باشد. هارک با لحن پرم،ای هریس جونیور: “زمستان برای صنعت هواپیمایی در راه است. من انتظار دارم که سفر در دسامبر یکی از بدترین سفرها باشد.”

فکر می کنم با ارائه نظرات خود به این Reddit جدید هوا چیزی برای از دست دادن ندارید. و رایت جونیور اصرار دارد که سایت او رفتار انسان را تغییر خواهد داد. (بله واقعا.)

او به من گفت: «من یک دهه در وال استریت کار کرده‌ام. “من با موفقیت رفتار شرکت را در بالاترین سطوح تغییر دادم. این رویکرد ثابت شده است که کار می کند.”

اما البته. شرکت ها هم مردم هستند، درست است؟




منبع: https://www.zdnet.com/article/southwest-united-and-american-airlines-have-a-new-enemy-the-internets-ugliest-site/#ftag=RSSbaffb68