دسته‌ها
اخبار

رشته اتاق عمل بدون کنکور 1401 + شرایط جدید ایران تحصیل

متاسفانه این رشته در حال اشباع شدن است و ممکن است در آینده بازار کار و امنیت شغلی آن کاهش یابد. توصیه هایی برای خانواده کنکوری ها مقالات آموزشی ادامه مطلب… راهکارهای افزایش تمرکز حواس هنگام مطالعه و درس خواندن برای کنکور یادگیری موفق ادامه مطلب… جهت اطلاع بیشتر از سایر رشته ها و مسایل مربوط به انتخاب رشته ترنج دانش رو ببینید. البته توجه داشته باشید که این تفاوت درآمدها به میزان سابقه کاری، تجربه و تخصص افراد، حوزه های مختلف کاری، نوع شرکت، شهر محل کار و …. تکنولوژیست اتاق عمل در اصل دست راست جراحان در اتاق عمل محسوب میشوند.

  • از آنجایی که بیشتر تجهیزات اتاق عمل با فناوری اطلاعات همراه هستند و پیشرفت های علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات روز افزون و لحظه ای است، یک تکنولوژیست اتاق عمل بایستی با علم روز آشنا باشد و بطور منظم مطالعه داشته باشد.
  • رشته‌ی تکنولوژی اتاق عمل به‌عنوان یکی از رشته‌های پیراپزشکی در حوزه‌ی درمان، علاقمندان زیادی دارد.
  • به لحاظ بازار کار و امنیت شغلی در شرایط امروزی وضعیت نسبتا مناسبی دارد.
  • برای آنکه یک تکنسین اتاق عمل خوب باشید، نیاز به یک سری ویژگی دیگر نیز دارید.
  • افراد علاقمند به تحصیل در رشته تکنولوژی اتاق عمل باید آگاه باشند که برای تحصیل در این رشته به توانایی‌های خاصی نیاز است.

در ادامه چند نمونه از کتاب های تخصصی رشته تکنولوژی جراحی لیست شده است. انتشارات ترجمک آمادگی دارد این کتاب ها را با همیاری شما ترجمه و چاپ نماید. به فاصله کوتاهی یکی از کوردیناتورهای ترجمک با شما تماس گرفته و اقدامات لازم برای ترجمه و چاپ کتاب را انجام خواهد داد. این حرفه بازارکار بسیاری خوبی در همه دنیا دارد و در واقع متخصصین جراحی برای انجام مراحل جراحی عالی، به یک تکنسین جراحی نیاز دارند. میزان تقاضا برای جذب این افراد بسیار زیاد است و با توجه به افزایش جمعیت پیش بینی می کنیم تا سال 2028، 9 درصد رشد داشته باشد و میزان استخدامی این افراد در بیمارستان ها افزایش بیابد.

کارشناسی رشته اتاق عمل در یک نگاه

موفقیت در کنکور سراسری با تصویرسازی ذهنی – قسمت دوم وبلاگ آموزش ادامه مطلب… نقش انتخاب و خرید کتاب کمک درسی مناسب در موفقیت دانش آموزان ویژگی کتاب های کمک درسی ادامه مطلب… چنین کارشناسانی باید تحمل بالایی در مقابل قرار گرفتن در معرض مواد و بوهای ناخوشایند داشته باشند. توانایی فعالیت به صورت گروهی و ایجاد ارتباط خوب با اعضای تیم جراحی در این شغل بسیار اهمیت دارد.

رشته اتاق عمل مناسب چه کسانی است؟

پیش از عمل لازم است تا اطلاعات مربوطه به بیمار داده شود و او را برای جراحی آماده کرد. ارزان تری کشوری که تحصیل در آن برای علاقه مندان به رشته اتاق عمل امکان پذیر است ترکیه می باشد، قیمت مناسب ارز این کشور موجب شده تا افراد ایرانی با هزینه مناسب تری بتوانند در این کشور تحصیل کنند. ✔️ لیست دروس تخصصی و عمومی رشته اتاق عمل در جدول متن مقاله ارائه شده است. افراد در این رشته ممکن است مجبور باشند ساعت های طولانی سر پا بایستند در نتیجه توانایی جسمی تکنولوژیست باید بسیار بالا باشد تا بتواند بر فشار جسمی این شغل غلبه کند.

موسسه ی آموزشی زیر صد سنجش

رسالت این رشته تربیت نیروی انسانی آگاه، متعهد و کارآمد است که با کسب توانائی های حرفه‌ای در اتاق عمل و بهره‌مندی از دانش و تکنولوژی روز خدمات مورد نیاز مراقبتی و آموزشی مقرون به صرفه را در بالاترین سطح استاندارد ارائه دهند. رشته اتاق عمل که با اسم رشته تکنسین اتاق عمل در دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی شناخته می شود ، یکی از رشته های پیراپزشکی است که فقط توسط دانشگاه های علوم پزشکی ارائه می گردد. تحصیل در این رشته سختی های خودش را دارد و می توان گفت جزو رشته های سخت به شمار می رود. شما در صورت علاقه مندی به تحصیل در رشته اتاق عمل باید حوانب مختلفی همچون دروس رشته ، طول دوره تحصیل رشته ، شرایط ادامه تحصیل ، بازار کار و … را بررسی کنید تا پس از ورود به دانشگاه برای تحصیل مشکلی نداشته باشید.