دسته‌ها
اخبار

درمان راه هوش مصنوعی – طیف IEEE


Big Picture دارای فناوری از طریق لنز عکاسان است.

هر ماه، طیف IEEE خیره کننده ترین تصاویر فناوری که اخیراً توسط عکاسان در سراسر جهان گرفته شده است را انتخاب می کند. ما تصاویری را انتخاب می کنیم که منع، کننده یک پیشرفت مهم یا یک روند هستند یا فقط دیدن آنها مسحور کننده است. ما همه تصاویر را در سایت خود قرار می دهیم و یکی نیز در نسخه چاپی ماهانه ما ظاهر می شود.

از جدیدترین تصاویر لذت ببرید و اگر پیشنهادی دارید، در زیر نظر دهید.

استفاده Wurst از هوش مصنوعی

از زم، که سومری‌های باستان حدود 4000 سال پیش شروع به ساخت سوسیس ،د، این فرآیند استان صنعت‌گر، بوده است که به صنعت نگهداری گوشت اختصاص داده شده‌اند، بنابراین تا زم، که امکان دارد خوردن آن بی خطر باقی می‌ماند. با این حال، حتی روش‌های سنتی را می‌توان هر از گاهی بهبود بخشید. کاترینا کخ از Landfleischerei Koch در کالدن، آلمان [right]، آداب و رسوم باست، مانند اتاقک های سفالی را حفظ کرده است که در آن سوسیس های اهله می رسند و همچنین شرایطی را که تحت آن گوشت ها پخته می شوند (مانند دما و سطح رطوبت) را از طریق الگوریتم های هوش مصنوعی تنظیم می کند. تغییرات دیجیتالی که او و دانشمندان در دانشگاه کاسل در نزدیکی آن انجام داده‌اند، روش‌های تولیدی را تکرار می‌کنند که برای نسل‌ها منتقل شده است. بنابراین، به جای صرف یک سال به صورت دستی برای نظارت بر فرآیند بلوغ گوشت، یک سازنده سوسیس با استفاده از روش‌های جدید هوش مصنوعی می‌تواند آن را تنظیم کرده و آن را فراموش کند.

Uwe Zucchi/تصویر اتحاد/Getty Images

قرص الکترونیکی که از آنچه می خورید سوخت می گیرد

افراد مبتلا به دیابت معمولاً چندین بار در روز انگشتان خود را خار می‌کنند تا میزان گلوکز (نوع قندی که بدن برای سوخت استفاده می‌کند) را که در جریان خونشان است، دریافت کنند. اما محققان دانشگاه کالیفرنیا، سن دیگو، روشی بدون خون برای ردیابی قند خون و سایر متابولیت های شیمیایی در دستگاه گوارش ایجاد کرده اند که می تواند برای پی بردن به وضعیت نسبی سلامت فرد مورد استفاده قرار گیرد. راه‌حل آن‌ها برای مشکل نیش زدن: یک قرص الکترونیکی که قادر است سطوح متابولیت‌ها را حس کند و داده‌ها را هر ۵ ث،ه به‌صورت بی‌سیم در یک بازه زم، چند ساعته منتقل کند. بنابراین، به جای ع،‌های فوری از واکنش بدن به محرک‌هایی مانند غذا، پزشکان جریان ثابتی از داده‌ها را دریافت خواهند کرد. نوآوری اصلی تیم UCSD این است که قرص آنها به جای تکیه بر باتری مملو از مواد شیمیایی بالقوه مضر، انرژی را از یک سلول سوختی که بر روی گلوکز موجود در روده کار می کند، می گیرد.

دیوید بیلات / یو سی سن دیگو

مدارهای کششی، سیمی با صدا

عبارت تنظیم موسیقی از دیرباز به اثر هنری که از اقتباس یک آهنگ برای سازها یا صداهای مختلف ناشی می شود، اشاره کرده است. اما در ادامه، صدا وارد عمل تنظیم خواهد شد. مهندسان مؤسسه علوم و فناوری پیشرفته کره گزارش دادند که از امواج صوتی برای پراکنده ، قطرات ف،ی تعبیه شده در یک پلیمر به منظور ساخت مدارهای انعطاف پذیر استفاده ،د. این “آرایش موسیقایی” مجمع‌الجزایری از قطرات را به‌وجود می‌آورد که به گونه‌ای فاصله دارند که رسانایی الکتریکی حتی زم، که پلیمر خم شده یا پیچ خورده است حفظ شود.

موسسه علوم و فناوری پیشرفته کره

یک ماشین متعادل

نسبت‌های نسبی بدن زنبور عسل و بال‌های آن نشان می‌دهد که حداقل در تئوری، زنبور نباید قادر به پرواز باشد. اما اگر زنبورها قادر به پرواز از گلی به گل دیگر، جمع آوری شهد و پخش گرده نباشند، ما کجا خواهیم بود؟ روباتیک‌ها در ETH زوریخ، با برداشتن صفحه‌ای از طبیعت، می‌گویند که آنها نیز ماشینی ساخته‌اند که به نظر می‌رسد حرکت آن با قو،ن فیزیک مخالفت می‌کند. گجت 1.TK متری که Cubli نام دارد، روی یک نقطه با یک چرخ واکنش داخلی که چرخش آن دستگاه را به حالت عمودی نگه می دارد، تعادل برقرار می کند. روشی که قرار است این کار انجام شود، Cubli به یک چرخ برای مدیریت زمین و دیگری برای کنترل چرخش نیاز دارد. اما تیم زوریخ ابعاد کوبلی را بررسی ،د تا یک چرخ بتواند هر نیرویی را که ماشین را واژگون می کند متعادل کند.

ETH زوریخ


منبع: https://spect،.ieee.org/ai-in-food-industry