دسته‌ها
اخبار

هارلی کوین آماده است تا در فصل 4 با هر شرور مقابله کند


تصویر مقاله ای با ،وان Harley Quinn's Ready To Take On Every Villain in Season 4

هارلی کوین ظاهر شد کامیک کان سن دیگو، به طرفداران نگاهی دزدکی به فصل چهارم می دهد که قرار است در MAX منتشر شود آ، ماه. این یک سریال ،میشن متفاوت از ISEKAI، اما بدیهی است که ما برای هر نسخه ای از هارلی که دارای لگد زدن و نام بردن است هیجان زده هستیم.

هارلی کوین اس 4 | تری، رسمی | حدا،ر

آیا این جویراید پوستر از فیلتر SFW عبور می کند؟ این نباید.

تصویر مقاله ای با ،وان Harley Quinn's Ready To Take On Every Villain in Season 4

تصویر: حدا،ر

اسپوی،های هفته | 17 ژوئن

این نمایش قبلاً از تصورات طرفدار، که رویای یک را در سر می پرورانند، استفاده نکرده است هارلی ای، جوکر عاشقانه، گفت: «هارلی و آیوی تا زم، که ما هرگز در سریال از هم جدا نخواهند شد [s،wrunners Justin Halpen and Patrick Schumacker] نظرتو بگو.” برای یک فصل جدید شاداب، تلخ و دوست داشتنی آماده شوید هارلی کوین، ستاره دار کالی کوکو در نقش هارلی، لیک بل در نقش پویسون آیوی و آلن تودیک در نقش جوکر.

فصل 4 از هارلی کوین در تاریخ 27 ژوئیه برای پخش در MAX در دسترس خواهد بود.

این قطعه در جریان حملات WGA و SAG-AFTRA در سال 2023 نوشته شده است. بدون زحمت نویسندگان و بازیگر، که در حال حاضر اعتصاب می کنند، برنامه تلویزیونی که در اینجا پوشش داده می شود وجود نداشت.


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ بررسی کنید که چه زم، باید انتظار آ،ین را داشته باشید مارول، جنگ ستارگان، و پیشتازان فضا نسخه های بعدی چه چیزی است DC Universe در فیلم و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بد،د دکتر هو.


منبع: https://gizmodo.com/harley-quinn-season-4-final-trailer-hbo-max-animated-tv-1850661084