دسته‌ها
اخبار

نسخه بتای برنامه Mac بومی واتس اپ اکنون برای همه در دسترس است


کاربران مک که منتظر نسخه بومی واتس اپ بوده اند، اکنون می توانند آن را بدون محدودیت دانلود کنند. WaBetaInfo گزارش کرده است. برنامه جدید برای سخت افزار مک بهینه شده است و با Mac Catalyst ساخته شده است، بنابراین باید سریعتر و کارآمدتر از نسخه الکترونیکی فعلی باشد. همچنین یک رابط جدید با سه پنل دریافت می‌کنید تا به راحتی بین چت‌ها، تماس‌ها، پیام‌های بایگ،‌شده و ستاره‌دار ورق بزنید، در حالی که مخاطبین و تعاملات را در یک نگاه ببینید.

Catalyst اپل به گونه ای طراحی شده است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد برنامه های iOS را به macOS پورت کنند یا فقط یک نسخه ایجاد کنند که می تواند بر روی هر یک از پلتفرم ها اجرا شود. از آنجایی که مک در Catalyst توسعه داده شد، این امید را به وجود می آورد که نسخه ای که مدت ها در انتظار آن بودیم به iOS نیز بیاید. در سال 2021، متا گفت که در حال گسترش پشتیب، از چند دستگاه برای واتس‌اپ است که منجر به گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عرضه اپلیکیشن آی‌پد شد.

سال گذشته، واتس اپ منتشر شد یک نسخه بومی برای ویندوز 10 که بدون نیاز به گوشی هوشمند کار می کند. به نظر می رسد تقریباً شبیه برنامه Mac است و همچنین قابلیت اطمینان و سرعت بیشتری را ارائه می دهد.

برنامه بومی macOS چندین ماه است که در TestFlight وجود دارد، اما این برنامه فقط اسلات های محدودی را برای آزمایش کنندگان ارائه می دهد. اکنون که در نسخه بتا کامل است، می‌تو،د مستقیماً آن را دانلود کنید وب سایت واتس اپ.

همه محصولات توصیه شده توسط Engadget توسط تیم تحریریه ما، مستقل از شرکت مادر انتخاب می شوند. برخی از داستان های ما شامل پیوندهای وابسته است. اگر چیزی را از طریق یکی از این پیوندها ،یداری کنید، ممکن است کمیسیون وابسته را دریافت کنیم. تمامی قیمت ها در زمان انتشار صحیح می باشد.


منبع: https://www.engadget.com/whatsapps-native-mac-app-beta-is-now-available-to-all-113517461.html?src=rss