دسته‌ها
اخبار

نتفلیکس 7.6 میلیون حساب در شش ماه گذشته در میان سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور اضافه کرد


نتفلی، بیش از 7.6 میلیون عضویت پولی اضافه کرده است غول استریم روز چهارشنبه در گزارش درآمد خود در سطح جه، در شش ماه منتهی به 30 ژوئن اعلام کرد.

این موارد اضافه شده از 1.275 میلیون حساب جدید در ایالات متحده و کانادا، کمی بیش از 3 میلیون در اروپا، خاورمیانه و آفریقا، 767000 در آمریکای لاتین و 2.523 میلیون در آسیا-اقیانوسیه است.

از زم، که نتفلی، شروع به جمع‌آوری صدها هزار مش، جدید کرد، از زم، که شروع به دریافت هزینه اضافی از افراد در صورت داشتن کاربران دیگری در حساب خود در ایالات متحده کرد، این اتفاق می‌افتد. نتفلی، سال گذشته آزمایش هزینه های اشتراک گذاری رمز عبور را در آمریکای لاتین آغاز کرد، سپس این هزینه ها را در ماه فوریه به کانادا، نیوزلند، پرتغال و اسپ،ا و ایالات متحده، بریت،ا و استرالیا در اوا، اردیبهشت

به نظر می رسد سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور تأثیر قابل توجهی در ایالات متحده و کانادا داشته است. در سه ماه ژانویه تا مارس، نتفلی، تنها 102000 حساب کاربری جدید به دست آورد. اما بین آوریل و ژوئن – هزینه اضافی در ماه مه معرفی شد – نتفلی، شاهد اضافه شدن 1.173 میلیون حساب جدید بود.

بیشتر بخو،د: سرکوب به اشتراک گذاری گذرواژه نتفلی،: چه م،ایی برای شما دارد

نتفلی، روز چهارشنبه همچنین اعلام کرد که به ارزان‌ترین اشتراک برای ثبت‌نام‌های جدید پایان می‌دهد و گزینه اصلی بدون آگهی خود را در ایالات متحده و بریت،ا حذف می‌کند، مگر اینکه قبلاً آن را داشته باشید. نتفلی، ماه گذشته نسخه بدون آگهی را در کانادا حذف کرد.

اکنون تنها گزینه های موجود در سایت نتفلی، ایالات متحده عبارتند از: استاندارد با تبلیغات (7 دلار)، استاندارد (15.50 دلار) و حق بیمه (20 دلار). همچنین اکنون 8 دلار اضافی در ایالات متحده علاوه بر هزینه اشتراک برای شما هزینه دارد تا فردی غیر از خانواده شما از حساب شما استفاده کند.

سایر سرویس‌های پخش، مانند Max، Disney Plus، Hulu و Amazon Prime Video، در حال حاضر هزینه اضافی برای اشتراک‌گذاری رمز عبور ندارند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد استریم، در اینجا نکات CNET در مورد نحوه پرداخت هزینه کمتر برای سرویس استریم خود آورده شده است، و اگر می خواهید از شر کابل خلاص شوید، بهترین خدمات پخش زنده در سال 2023 و بهترین خدمات پخش زنده تلویزیونی را انتخاب می کنیم.




منبع: https://www.cnet.com/tech/services-and-software/netflix-added-7-6m-accounts-in-last-six-months-amid-p،word-sharing-،down/#ftag=CAD590a51e