دسته‌ها
اخبار

فیلم Super Mario Bros در ماه اوت در Peacock پخش می شود


پوستر فیلم Super Mario Bros

تصویر: روشنایی

با آن پیش می رود سرسام آور حمل و نقل با، آفیس، به نظر نمی رسد طرفداران زیادی منتظر تماشای آن باشند فیلم برادران سوپر ماریو– اما ،، که این کار را ،د اکنون می توانند شمارش مع، خود را تنظیم کنند تقویم برای 3 آگوست، زم، که فیلم روی استریمر می آید طاووس.

آیا بازی با ماریو و لوئیجی ترسناک بود؟ | مصاحبه io9

و همانطور که اتفاق می افتد، ماریو فدائیان که فیلم را در سینما گرفت همچنان خواهد بود می خواهند تقویم های خود را علامت گذاری کنند، زیرا طاووس نیز خواهد بود دارای برخی از ویژگی های جایزه. از یک طاووس بی،ه مطبوعاتی، این موارد شامل:

  • آشنایی با بازیگران: مصاحبه های پشت صحنه با ستارگان فیلم
  • فیلم برادران سوپر ماریو راهنمای مید،: یک ویدیوی همهجانبه شامل بازیگران و ویژگی‌های تعاملی مختلف در طول فیلم از جمله قدرت‌ها و پاداش‌ها
  • ویدیوی ترانه هلو: همراه با آهنگ بزرگ Bowser آواز بخو،د و او به پرنسس هلو سرنا می دهد

به کارگرد، آرون هوروات و مایکل جلنیک، بر اساس فیلمنامه ای از متیو فوگل، ستاره های اقتباسی بازی های ویدئویی کریس پرت و چارلی دی به ،وان برادران بروکلین، لوله کش، و BFFs ماریو و لوئیجی. سفر آنها از طریق پادشاهی قارچ البته شامل یک درگیری با بوسر است-با بازی جک بلک مشتاق-و همچنین آنها را با پرنسس هلو Anya Taylor-Joy آشنا می کند. استعدادهای صوتی دیگر شامل کیگان-مایکل کی، ست روگن، فرد آرمیسن، سباستین م،سکالکو، کوین مایکل ریچاردسون، کری پایتون و صدای ماریو در بازی های ویدیویی، چار، مارتینت.


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ بررسی کنید که چه زم، باید انتظار آ،ین را داشته باشید مارول، جنگ ستارگان، و پیشتازان فضا نسخه های بعدی چه چیزی است DC Universe در فیلم و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بد،د دکتر هو.


منبع: https://gizmodo.com/super-mario-bros-movie-streaming-pea،-august-3-1850612665