دسته‌ها
اخبار

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری سال 1397 در گرایش تکنولوژی پرتوشناسی و در رشته گروه علوم تجربی

به منظور درخواست بورسیه‌ی تحصیلی از دانشگاه‌های آمریکا می‌توانید ویزا، مدرک معتبر زبان انگلیسی، و همچنین رزومه‌ی تحصیلی خود را به دانشگاه مورد نظر ارسال نمایید. دانشگاه بعد از بررسی رزومه‌ی تحصیلی داوطلب و امتیازی که طبق استانداردهای دانشگاه کسب می‌کند، درخواست کمک هزینه‌ی تحصیلی را قبول یا رد می‌کند. دانشگاه هاروارد دارای یکی از قوی‌ترین دانشکده‌های رشته‌های علوم پزشکی در دنیا است. داوطلبان می‌توانند درخواست اخذ پذیرش خود را تا ۲۲ اکتبر( ۳۰ مهر) به دانشگاه هاروارد ارسال نماید.

  • تحصیل در این دانشگاه علاوه بر یک دوره‌ی علمی عالی می‌تواند تجربه‌ای بسیار شیرین از دوران دانشجویی باشد.
  • امروزه دانشجویان بسیاری داوطلب ادامه تحصیل رادیولوژی در خارج از کشور هستند.
  • میزان درآمد رشته رادیولوژی و سونوگرافی برای کارمندان مراکز درمانی مناسب و بر پایه حقوق وزارت کار است .

احتمال دریافت بورسیه تحصیلی برای مقطع کارشناسی ارشد برای این کشورها بسیار پایین است. از دیگر دانشگاه‌های برتر دیگر آمریکا در رشته‌ی رادیولوژی می‌توان به دانشگاه دوک ، دانشگاه استنفورد ، دانشگاه کلمبیا ، دانشگاه میشیگان آن آربور ، دانشگاه نیویورک، و دانشگاه کالیفرنیا لس‌آنجلس اشاره کرد. برای موفقیت در اخذ پذیرش تحصیل در دانشگاه‌های آمریکا باید دارای مدرک زبان انگلیسی معتبر باشید. قبل از اقدام به شرکت در آزمون‌های بین المللی زبان انگلیسی باید شرایط و مدارک لازم برای قبولی در دانشگاه مورد نظر را بررسی کرده و با در نظر گرفتن استانداردهای دانشگاه اقدام به جمع آوری مدارک لازم و ارسال آنها به دانشگاه نمایید.

داوطلبان ادامه تحصیل در این دانشگاه می‌توانند تا ۱۵ اکتبر( ۲۳ مهر) درخواست اخذ پذیرش خود را به دانشگاه ارسال کنند. دانشجویان دانشکده‌ی پزشکی پرلمن دانشگاه پنسیلوانیا می‌توانند، دوره‌های تحصیلی تکمیلی مانند دوره‌های کارشناسی ارشد و دوره‌های دکترا و دوره‌های پست دکترا را در این دانشگاه بگذرانند. این دانشگاه علاوه بر ارائه‌ی تخصص و دانش لازم، دوره‌های عملی پزشکی را برای امکان کسب تجربه‌ی ‌بیشتر برای دانشجویان خود فراهم می‌کند.

رشته صنایع غذایی: بازار کار، درآمد، آینده شغلی، دانشگاه های برتر

در این مقاله به معرفی این رشته دانشگاهی و رتبه لازم برای قبول شدن در رشته سونوگرافی میپردازیم. درآمد و بازار کار فارغ التحصیلان رشته تکنولوژی پرتو شناسی یا سونوگرافی و رادیولوژی میتواند خیلی خوب باشد اما به شرطی که راه پول درآوردن را بلد باشید. بازار کار رشته رادیولوژی در ایران زیاد است و افراد پس از فارغ التحصیلی میتوانند جذب بازارکار شوند.

جزوه هوش و توانمندی های عمومی آزمون های استخدامی

شما با داشتن مدرک پیش دانشگاهی انسانی میتونید در کنکور تجربی شرکت کنید و در صورت کسب رتبه لازم و انتخاب رشته صحیح، در رشته دامپزشکی پذیرفته بشید. سلام بومی ها تا حدود رتبه ۵۰۰۰ منطقه سه رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی ایران راحت قبول میشن. واسه تاسیس مرکز رادیولوژی باید ۵ نفر باشید و حداقل یک نفرش پزشک متخصص رادیولوژی باشه بقیه میتون پزشک متخصص رادیولوژی باشن یا کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی داشته باشن. رشته رادیولوژی یک رشته پزشکی مدرن برای تشخیص و درمان بیماری ها به حساب می آید.

درآمد و حقوق رشته رادیولوژی در دنیا

همچنین از طریق عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخبار مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید. در این مطلب می خواهیم شما را از رتبه لازم برای رشته تکنولوژی پرتوشناسی مطلع سازیم تا بر اساس سهمیه ای که دارید ، شانس پذیرش خود را به صورت حدودی به دست آورید. محیط کاری یک رادیولوژیست ایجاب میکند تا با صبوری و خوشرویی کار خود را انجام دهد چراکه مراکز کاری رادیولوژیست شامل مراکز درمانی، بیمارستانی و یا مراکز پرتودرمانی میشود که بیماران برای اطلاع از بیماری یا برطرف ساختن آن مراجعه میکنند.