دسته‌ها
اخبار

خاطرات شما ابر آنها – مجله نیویورک تایمز


من نزدیک به 100 ع، از یک شب نوامبر 15 سال پیش پیدا کردم، زم، که من و خواهرانم برای تعطیلات در خانه بودیم. ما با یک مینی کیگ Heineken در دم می‌رویم. پدرم در حال ژست گرفتن در کنار ماشین است و با مضحک بودن یک مهم، در پارکینگ، چهره ای بامزه نشان می دهد. سپس، در استادیوم با پیست هاکی در پس‌زمینه ژست می‌گیریم و با غریبه‌ای که کنارش نشسته‌ایم نان تست می‌خوریم. آیا در دوره سوم بسیار نزدیک با او پیوند داشتیم؟ فراداده در فایل jpg Google P،tos ذکر نشده است.

ع،‌ها من را به یک عصر فوق‌العاده سرگرم‌کننده منتقل ،د که همه آن را فراموش کرده بودم. با این حال، من تعجب کردم که چگونه ممکن است این همه ع، از یک شب وجود داشته باشد. چگونه تصمیم بگیرم که کدام را نگه دارم و کدام را خلاص کنم؟

بروستر کاله، بنیانگذار آرشیو اینترنت، یک کتابخانه غیرانتفاعی مستقر در سانفرانسیسکو که نسخه‌هایی از وب‌سایت‌ها را ذخیره می‌کند و کتاب‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را دیجیتالی می‌کند، گفت: این نوع انفجار داده‌ها نتیجه اقتصاد است. گرفتن ع، قبلاً گران بود زیرا شامل فیلمی بود که باید توسعه می یافت.

آقای کاله گفت: «هر بار که کرکره را می زنید، یک دلار هزینه دارد. “این دیگر مورد نیست بنابراین ما همیشه شاتر را می زنیم و راه را ادامه می دهیم، خیلی زیاد

من شب سال 2007 را در پیش گوشی هوشمند تامپا با یک دوربین دیجیتال کانن که یک کارت حافظه نسبتاً کوچک داشت ثبت کرده بودم و مرتباً آن را در Google P،tos خالی می کردم. بیش از 4000 ع، دیگر به همراه 10 گیگابایت داده از بلاگر، جیمیل، چت گوگل و جستجوی گوگل را در آنجا پیدا کردم، زم، که با استفاده از ابزار Google به نام یک کپی از داده های حساب خود درخواست کردم. بیرون بردن.

من فقط دکمه ای را فشار داد و چند روز بعد داده‌های من را در یک قطعه سه فایل دریافت کردم، که عالی بود، اگرچه برخی از آنها، از جمله تمام ایمیل‌های من، قابل خواندن توسط انسان نبود. در عوض، به شکلی آمد که باید در سرویس یا حساب Google دیگری آپلود شود.

به گفته سخنگوی این شرکت، 50 میلیون نفر در سال از Takeout برای دانلود داده های خود از 80 محصول مختلف گوگل استفاده می کنند، با 400 میلیارد فایل در سال 2021 صادر شده است. این افراد ممکن است برنامه هایی برای انتقال به سرویس دیگری داشته باشند، به سادگی می خواستند کپی خود را داشته باشند یا قبل از حذف آن از سرورهای شرکت، آنچه را در گوگل داشتند حفظ می ،د.


منبع: https://www.nytimes.com/2022/12/31/technology/cloud-data-storage-google-apple-meta.html