دسته‌ها
اخبار

این مانیتور گیمینگ لنوو با 200 دلار تخفیف در Newegg است


توضیحات محصول را در یک جمله بنویسید.

لنوو

نمایشگرهای بازی منحصربه‌فرد هستند زیرا اگر خیلی کوچک باشند، نمی‌تو،د چیزی را ببینید، اما اگر خیلی بزرگ باشد، زمان پاسخ‌دهی به آهستگی می‌رود. خوشبختانه این م،تور منحنی 34 اینچی Lenovo G34w-10 اندازه ای عالی برای رضایت هر گیمر یا کارگر از راه دور است 200 دلار تخفیف در طول فروش 22 سالگی نیوگ برای فقط 300 دلار.

نمایشگرهای عریض فقط برای بازی نیستند. آنها برای ،، که به فضای اضافی دسکتاپ برای مرتب ، برگه های خود در طول روزهای کاری شلوغ نیاز دارند عالی هستند. اگرچه، این م،تور دارای نرخ تجدید 144 هرتز است که آن را به یکی از م،تورهای برتر در این اندازه برای گیمرهای رایانه شخصی یا کنسول تبدیل می کند.

علاوه بر نرخ تازه سازی بالای این م،تور چشمگیر، می تو،د محیط کار یا بازی خود را با یک پایه قابل تنظیم که می توان آن را بلند کرد و تا ارتفاع و زاویه کامل کج کرد، شخصی سازی کرد.

همچنین: خانواده م،تورهای گیمینگ Odyssey G9 سامسونگ مدل های OLED و 8K را در CES 2023 اضافه می کنند.

وقتی روی رایانه شخصی خود بازی می‌کنم، معمولاً نوعی مسابقه سیم‌کارت انجام می‌دهم و راه‌اندازی سه م،تور بهترین راه است. به لطف بدون حاشیه طراحی شده بر روی این م،تور، این امکان را برای بازیکنان فراهم می کند تا دید خود را حتی بیشتر در بازی های مورد علاقه خود گسترش دهند. پورت های پشت نمایشگر شامل یک پورت برق، یک پورت HDMI، یک پورت DP و یک جک 3.5 میلی متری برای بلندگو یا هدفون است.

در چهار ماه گذشته، این کمترین قیمت این است م،تور منحنی 34 اینچی Lenovo G34w-10 و به لطف این کد فروش و تخفیف موجود در تسویه‌حساب، می‌تو،د این م،تور را از این آدرس دریافت کنید فقط 300 دلار — 200 دلار از ارزش اصلی آن.


منبع: https://www.zdnet.com/،me-and-office/،me-entertainment/this-lenovo-gaming-monitor-is-200-off-in-newegg-sale/#ftag=RSSbaffb68