دسته‌ها
اخبار

میکروفون من برای پخش پادکست و پخش جریانی در دهه گذشته


بلو یتی اصلی.

بلو یتی بزرگتر من هنوز هم وقتی (زم، که فراخو، شود) به من خدمت می کند.

جک والن / ZDNET

حدود یک دهه پیش، هنگام شروع یک پروژه پاد،ت، میکروفون من،ی را پیدا کردم که مطابق با نیازهایم باشد — یتی آبی. چه چیزی این میکروفون را آنقدر خاص می کند که پاد،ت های زیادی برای سال های طول، به آن هجوم آورده اند؟ اگر لیستی از “بهترین میکروفون های پاد،ت” را بخو،د، به ناچار با Blue Yeti مواجه خواهید شد. دلیل این امر سه مورد است: صدای باورن،ی، ظاهر منحصر به فرد و هزینه.

با قیمتی که در زمان نگارش مقاله حدود 120 دلار است، Blue Yeti یک دزدی است. در اینجا دلیل آن است.

نمای نزدیک از یک میکروفون Blue Yeti روی میز

ZDNET توصیه می کند

میکروفون USB Yeti آبی

با این قیمت صدایی تاثیرگذارتر از Blue Yeti پیدا می کنید.

من احساس می کنم بخشی از این کاهش قیمت چشمگیر این است که لاجیتک (شرکتی که مدتی پیش Blue را ،یداری کرد) در حال خلاص شدن از شر مارک Blue است و میکروفون ها را با نام تجاری بازی Lo،ech G به فروش خواهد رساند. به همین دلیل، من به شما توصیه می کنم فوراً این میکروفون را بگیرید. با توجه به قیمت (و با توجه به اینکه نسخه Blackout میکروفون را دریافت می کنید)، میکروفون پاد،ت بهتری پیدا نخواهید کرد. دوره زم،.

مشخصات

اگر در مورد تج،ات صوتی صحبت می کنیم، باید در مورد مشخصات و اینجا صحبت کنیم.

  • آرایه سه کپسولی سفارشی
  • چهار الگوی پیکاپ: کاردیوئید انعطاف پذیر، omni، دو جهته و استریو
  • کنترل‌های صوتی داخلی: میزان صدای هدفون، انتخاب الگو، بی‌صدا ، فوری و افزایش میکروفون
  • میکروفن روی پایه های سنگین می چرخد
  • می توان آن را روی پایه میکروفون سنتی پیچ کرد
  • اتصال USB
  • ابعاد: 4.92 اینچ X 4.72 اینچ 11.61 اینچ
  • وزن: 3.51 پوند
،مت پشتی Blue Yeti اصلی.

می تو،د با Blue Yeti در حال حرکت، گین و الگوی پیکاپ را شماره گیری کنید.

جک والن / ZDNET

من از Blue Yeti هم در لینو، و هم در macOS استفاده کرده ام و هرگز آنطور که انتظار می رود کار نمی کند. این بسیار یک امر plug-and-play بدون نیاز به نصب درایور است. من از میکروفون با Audacity استفاده کردم و هیچ مشکلی با میکروفون نداشت.

زیبایی یتی آبی

در ابتدا، ممکن است شما جذب ظاهر آن شوید یتی آبی. ظاهری نسبتاً قدیمی و علمی تخیلی دارد و (باید اعتراف کنم) جالب به نظر می رسد. در نهایت، زیبایی واقعی Blue Yeti در صدا است. میکروفون بهتری با این قیمت پیدا نخواهید کرد. دوره زم،. و اگرچه برخی ممکن است یک میکروفون از نوع هدست را ترجیح دهند (مخصوصاً برای بازی)، اگر در حال ضبط یک پاد،ت هستید، برای یافتن میکروفونی که از صدایی که Blue Yeti تولید می‌کند، سخت‌تر خواهید بود.

همچنین: بهترین میکروفون های جریان برای راه اندازی پاد،ت یا کانال Twitch

واقعا همینقدر خوبه در واقع، هر زمان که ،ی از من می‌پرسد که چه میکروفونی را برای پاد،ت خود ب،د، Blue Yeti همیشه اولین توصیه‌ای است که از دهان من خارج می‌شود. این موضوع زم، صادق بود که تنها میکروفون من بود و هنوز هم صادق است، حتی با میکروفون مورد علاقه من CAD E100 (که بسیار گرانتر است).

مهم نیست که چگونه آن را صحبت می کنید (صدای کامل یا ASMR)، Blue Yeti میکروفونی است که می تو،د برای نیازهای پاد،ت خود داشته باشید. همین الان یکی ب، تا دیر نشده.




منبع: https://www.zdnet.com/article/my-go-to-microp،ne-for-podcasting-and-streaming-over-the-past-decade/#ftag=RSSbaffb68