دسته‌ها
اخبار

ظاهرا گوگل پاییز پاییز 2 پیکسل واچ را عرضه خواهد کرد


ممکن است گوگل سال ها طول بکشد تا اولین پی،ل واچ را عرضه کند، اما ممکن است عرضه دنباله آن چندان طول بکشد. آ 9to5Google منبع ادعا می کند که این شرکت پاییز پاییز پاییز 2 را در کنار خانواده گوشی های پی،ل 8 عرضه خواهد کرد. جزئیات کمیاب است، اما گوگل از لحاظ تاریخی پی،ل های پرچمدار جدیدی را در ماه اکتبر ارائه کرده است. این اولین ساعت هوشمند را در I/O سال گذشته به نمایش گذاشت و اگر در رویداد امسال تکرار شود، ما شوکه نخواهیم شد.

حداقل فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد. پی،ل واچ فعلی مبتنی بر یک سیستم روی تراشه Exynos 9110 متعلق به دوران 2018 است که باعث می شود در مقایسه با اپل واچ و ساعت های متعدد Wear OS از نظر کارایی عقب مانده باشد. یک SoC جدیدتر می‌تواند عمر باتری بیشتری را از طراحی خارج کند، نه اینکه به عملکرد بیشتر اشاره کنیم. گوگل می‌تواند حسگرهای سلامتی را از دستگاه‌های Fitbit جدیدتر مانند Sense 2 قرض بگیرد. همچنین فقط یک قاب 41 میلی‌متری وجود دارد، بنابراین اگر مدل بزرگ‌تری برای ،، که ساعت‌های بزرگ را ترجیح می‌دهند، تعجب آور نخواهد بود.

نرم افزار نیز می تواند نقش مهمی ایفا کند. کد اندروید 14 را از قبل منتشر کنید نکات Wear OS ممکن است از تم رنگی سازگار با Material You استفاده کند که از Android 12 مشاهده شده است. Google همچنین هنوز معیارهای سلامت کلیدی مانند اشباع ا،یژن (SpO2) و دمای پوست در طول شب را برای Pixel Watch فعلی فعال نکرده است، اگرچه ممکن است این موارد به سخت افزار جدید نیاز نداشته باشند.

صرف نظر از اینکه این شایعه دقیق باشد یا نه، انتظارات در صورت و زم، که Pixel Watch 2 وارد بازار می‌شود، با،ت. مچ‌پوش‌های Google قرار است ویترینی باشند که علاقه به Wear OS را به‌طور کلی افزایش دهد. یک پیگیری موفق نه تنها می‌تواند ایرادات پی،ل واچ را برطرف کند، بلکه سایر سازندگان ساعت‌های هوشمند را نیز وادار می‌کند تا تلاش‌های خود را افزایش دهند.


منبع: https://www.engadget.com/google-will-reportedly-release-pixel-watch-2-this-fall-213015367.html?src=rss