دسته‌ها
اخبار

طبق حکم قاضی ایالات متحده، خرید تاریخی 69 میلیارد دلاری مایکروسافت از Activision Blizzard می تواند ادامه یابد.


،ید تاریخی 69 میلیارد دلاری مایکروسافت از ناشر بازی های ویدیویی Activision Blizzard یکی از بزرگترین موانع خود را برطرف کرد. یک قاضی فدرال ایالات متحده از اعطای حکم به توقف معامله امتناع کرده است و بعید می داند که مایکروسافت رقبای خود را با محروم ، بازی های Activision Blizzard از رقبایی مانند سونی هدف قرار دهد.

“برع،، شواهد ثبت شده حاکی از دسترسی بیشتر مصرف کننده به آن است ندای وظیفه و دیگر محتوای Activision، “قاضی ژاکلین اسکات کورلی در نظر 53 صفحه ای خود که روز دوشنبه ارائه شد نوشت.

مایکروسافت ابتدا برنامه های خود را برای ،ید Activision Blizzard در ژانویه 2022 اعلام کرد و کمیسیون تجارت فدرال (FTC) متعاقباً برای جلوگیری از ادغام در دسامبر شکایت کرد. FTC بر این اساس مخالفت کرد که این معامله به مایکروسافت اجازه می دهد تا رقبای برند بازی ای، با، خود مانند پلی استیشن سونی یا نینتندو سوییچ را سرکوب کند و به آن اجازه می دهد انحصار بازار را به دست آورد.

این نگر، ها عمدتاً حول محور محبوبیت فوق العاده اکتیویژن بلیزارد بود ندای وظیفه حق امتیاز. FTC ادعا می کند که اگر این معامله انجام شود، رقبای مایکروسافت مانند سونی و نینتندو شانس منصفانه ای برای رقابت نخواهند داشت. ندای وظیفه بازی ها. فقدان آنها ندای وظیفه ،اوین پس از آن تأثیر دومینویی خواهند داشت که به طور قابل توجهی بر توانایی سونی و نینتندو برای رقابت با کنسول های ای، با،، سرویس اشتراک Game P، و سرویس بازی آنلاین تأثیر می گذارد. آره، ندای وظیفه واقعا آنقدر محبوب است

همچنین ببینید:

FTC در تلاش است تا مایکروسافت را از ،ید Activision Blizzard باز دارد

با این حال، دادگاه منطقه ای کالیفرنیا دریافته است که مایکروسافت احتمالاً رقبای خود را قطع نخواهد کرد. ندای وظیفه عرضه کند زیرا انگیزه ای برای این کار ندارد. اسکات کورلی در نظر گرفت که توانایی برای ندای وظیفه بازی ، طرفداران با یکدیگر در پلتفرم های مختلف “برای موفقیت مالی آن بسیار مهم است” و اینکه “مایکروسافت پیش بینی می کند صدمات جبران ناپذیری به شهرت خود در صورت سلب آن وارد شود.” ندای وظیفه از پلی استیشن.”

در واقع، مایکروسافت مدت کوتاهی پس از اعلام ،ید، با رقبای سونی و Valve تماس گرفت تا به آنها اطمینان دهد که ندای وظیفه انحصاری ای، با، ساخته نمی شود. این شرکت همچنین بلافاصله شروع به کار برای گسترش پلتفرم های تیراندازی اول شخص کرد، در روز اعلام ادغام با نینتندو تماس گرفت و در نهایت قراردادی 10 ساله امضا کرد. ندای وظیفه جابجایی.

«قبل از ادغام، مصرف‌کننده‌ای که می‌خواهد بازی کند ندای وظیفه اسکات کورلی می‌نویسد: «پس از ادغام، مصرف‌کنندگان می‌توانند از فضای ابری برای بازی بر روی دستگاه انتخابی، از جمله در نینتندو سوییچ، استفاده کنند. شاید برای سونی بد باشد. اما خوب برای ندای وظیفه گیمرها و گیمرهای آینده.”

جدای از ندای وظیفهاکتیویژن بلیزارد دارای چندین ویژگی بازی ویدیویی محبوب دیگر مانند کراش باندیکوت، قهرمان گیتار، Skylanders، هنر و صنعت ستاره، وارکرفت، Overwatch، دیابلو، و حماسه Candy Crush.

ممکن است توییت حذف شده باشد
(در یک برگه جدید باز می شود)

ما از دادگاه برای تصمیم گیری سریع به نفع ما سپاسگزاریم. فیل اسپنسر، رئیس ای، با،، پس از این تصمیم توییت کرد.(در یک برگه جدید باز می شود) شواهد نشان می‌دهد که معامله اکتیویژن بلیزارد برای صنعت خوب است… از زم، که برای اولین بار این معامله را اعلام کردیم، تعهد ما برای ارائه بازی‌های بیشتر به افراد بیشتری در دستگاه‌های بیشتر افزایش یافته است. ما چندین قرارداد برای ساخت بازی‌های اکتیویژن بلیزارد، ای،‌با، امضا کرده‌ایم. بازی‌های فرست پارتی و Game P، همگی در دسترس بازیکنان بیشتری نسبت به امروز هستند.”

با رد درخواست FTC برای دستور، آ،ین مانع اصلی برای ادغام مایکروسافت / اکتیویژن بلیزارد سازمان رقابت و بازار (CMA)(در یک برگه جدید باز می شود). رگولاتور بریت،ا در ماه آوریل این معامله را به دلایل مشابه ضد رقابتی مسدود کرد، با این حال مخالفت آن اکنون بیشتر شبیه یک سرعت گیر است تا یک بن بست. اندکی پس از تصمیم دادگاه ایالات متحده، برد اسمیت رئیس مایکروسافت اعلام کرد(در یک برگه جدید باز می شود) که CMA دارد با تعلیق دعوا موافقت کرد(در یک برگه جدید باز می شود) در حالی که همه طرف‌ها برای رفع نگر،‌های آن، درباره تغییرات توافق مذاکره می‌کنند.

FTC تا روز جمعه فرصت دارد به تصمیم دادگاه فدرال اعتراض کند. اما اگر همه چیز همانطور که مایکروسافت می‌خواهد پیش برود، این شرکت می‌تواند تا 18 جولای مالک جدید Activision Blizzard شود و به غول بازی ای،‌با، جایگاهی حتی بزرگ‌تر در بازار بدهد.




منبع: https://mashable.com/article/microsoft-activision-blizzard-xbox-deal-ftc-judge