دسته‌ها
اخبار

بهترین معاملات سونی برای ژوئیه 2023: 32٪ صرفه جویی در خرید هدفون، به علاوه معاملات بیشتر سونی


تابستان زمان فوق‌العاده‌ای برای تجدید است، که ممکن است به م،ای ارتقای فناوری شما باشد که بسیار مورد نیاز است. سونی در این ماه معاملات زیادی دارد تا به شما در انجام این کار کمک کند (و لازم نیست برای استفاده از آنها منتظر پرایم دی باشید). انتخاب های ما را برای بهترین معاملات سونی در جولای 2023 ،یداری کنید:

محصولات سونی به طور مداوم در جمع بندی های فنی ما رتبه بالایی دارند – چه تلویزیون سونی A95K، با QD-OLED آن که آن را برای تماشای فیلم در اتاق های تاریک بهترین می کند، یا هدفون بی سیم WH-1000XM5 سونی، که به نظر ما بهترین است. برای عمر باتری طول، و کیفیت صدا. هدفون‌های حذف نویز WH-1000XM4 سونی را نیز دارای بهترین ویژگی‌های هوشمند می‌د،م. هدفون هدفون هدفون هدفون سبک وزن را انتخاب کنید(در یک برگه جدید باز می شود)، یک صفحه گردان بلوتوث(در یک برگه جدید باز می شود)، یک تلویزیون 4K Ultra HD(در یک برگه جدید باز می شود)و موارد بیشتر از جمع بندی ما از بهترین معاملات سونی در زیر.

بهترین پیشنهاد هدفون

چرا ما آن را دوست داریم

هدفون های بی سیم WF-C500 سونی(در یک برگه جدید باز می شود) نمونه بارز چیزی کوچک اما قدرتمند هستند. طراحی سطح ارگونومیک هدفون، در گوش شما جا خوش کرده و در عین حال دنیایی فراتر از لیست پخش شما را تنظیم می کند. آنها همچنین مجهز به یک موتور تقویت صدا دیجیتال و یک میکروفون داخلی با کیفیت بالا برای تماس های هندزفری هستند که وضوح صدا را قرب، نمی کند. همانطور که گویی این به اندازه کافی چشمگیر نیست، جوانه ها در برابر آب مقاوم هستند، عمر باتری 20 ساعته دارند و با یک کیس شارژ مفید عرضه می شوند. در رابطه با مدل‌های مشابه هدفون‌های بی‌سیم سونی (مانند LinkBuds S که در سال 2022 درباره آن نوشتیم)، هدفون‌های WF-C500 چهار ساعت باتری بیشتری دارند (بدون قاب) اما فاقد فناوری حذف نویز فعال هستند. اگر از گوش درد ناشی از هدفون های بزرگ روی گوش خسته شده اید، به این محصول با کیفیت سونی نگاه نکنید.

بهترین معامله صفحه گردان

چرا ما آن را دوست داریم

آیا تا به حال می خواهید به یک کل،یونر وینیل گربه باحال تبدیل شوید؟ این سینی گردان بی سیم سونی(در یک برگه جدید باز می شود) برای تو است. از اتصال بی سیم آسان، پخش خودکار یک مرحله ای، باس قدرتمند و لوازم جانبی ضبط، مانند برس ضبط ضد الکتریسیته ،ن و محلول مراقبت از ضبط، بهره ببرید. شما با این محصول سونی به روزهای خوب قدیم منتقل خواهید شد – و خانه خود را با صدایی غنی پر می کنید – بدون اینکه پولی را ،اب کنید.

بهترین معامله تلویزیونی

چرا ما آن را دوست داریم

چرا ما این تلویزیون Ultra HD را دوست داریم(در یک برگه جدید باز می شود)? ی،ی چی نه آیا تلویزیون 4K Ultra HD را دوست دارید که نمایشگر LED با کنتراست پیشرفته، ویژگی های انحصاری پلی استیشن 5، سازگاری یکپارچه با Google Assistant یا Alexa و دسترسی به بیش از 700000 فیلم و ،مت تلویزیونی (به علاوه تلویزیون زنده) ارائه می دهد؟ اوه، و آیا به ویژگی صدای فراگیر این تلویزیون اشاره کردیم؟ با توجه به اینکه تلویزیون 65 اینچی 4K Ultra HD سری X90K Sony در حال حاضر 300 دلار تخفیف دارد، این یک انتخاب محکم برای ارتقای تلویزیون قدیمی است که از آن زمان تا به حال داشته اید.

معاملات بیشتر سونی




منبع: https://mashable.com/deals/best-sony-deals