
مقامات رسما به Telstra نسبت به قطع دسترسی به خدمات خود بدون ارائه مقدار من، به مشتریان آسیب دیده هشدار دادند.
اپراتور تلفن همراه استرالیا خدمات خود را به 5410 مشتری به دلیل صورتحساب های پرداخت نشده محدود یا تعلیق کرده بود، اما این کار را بدون اطلاع آنها طی پنج روز کاری انجام داد. به گفته اداره ارتباطات و رسانه استرالیا (ACMA) این نقض قو،ن حمایت از مصرف کننده مخابراتی (TCP) بود.
همچنین: این یکی از تنظیمات Android را تغییر دهید تا فوراً احساس سرعت دو برابر تلفن شما را به دست آورید
رگولاتور در بی،ه ای که روز جمعه منتشر کرد، اعلام کرد که Telstra با هشدار رسمی در مورد اقدامات خود که بین ماه های مه و ژوئیه سال گذشته انجام شده است، صادر کرده است.
در طول این مدت، مشتریان آسیبدیده میتوانستند فقط با خدمات اضطراری یا Telstra تماسهای ،وجی برقرار کنند. برخی نمیتوانستند تماسهایی را به غیر از خدمات اضطراری یا Telstra دریافت کنند.
کد TCP بخشی از قانون ارتباطات از راه دور کشور 1997 است (که به ،وان “قانون” شناخته می شود) و قو،نی را بیان می کند که برای همه خدمات مخابراتی برای مشتریان مس، و تجاری کوچک اعمال می شود.
نریدا اولافلین، رئیس ACMA، گفت: “اتصالات تلفن و اینترنت برای زندگی روزمره ما ضروری است. ما از آنها برای کار، تحصیل، بانکداری، خدمات بهداشتی و ارتباط اجتماعی استفاده می کنیم.” خدمات مردم را مختل کرد
همچنین: تیمی از کارمندان سابق اپل می خواهند گوشی های هوشمند را با این گوشی جایگزین کنند
O’Loughlin گفت: “با فشارهای فعلی هزینه زندگی، بسیاری از استرالیایی ها این کار را به سختی انجام می دهند. با محدود ، خدمات مردم بدون اطلاع قبلی، Telstra به احتمال زیاد باعث استرس بیشتر این افراد شده است.” شرکتهای مخابراتی موظف به کمک به افرادی هستند که با مشکلات مالی روبرو هستند و طیف وسیعی از گزینهها برای کمک به مشتریان در مدیریت صورتحسابهایشان وجود دارد.»
ACMA گفت که اولویتهای انطباق فعلی آن شامل محافظت از مصرفکنندگان مخابراتی است که در شرایط سخت مالی قرار داشتند. در این بی،ه آمده است: هسته اصلی این امر حصول اطمینان از پایبندی شرکت های مخابراتی به تعهدات خود، به ویژه تعهدات مربوط به اختلال در خدمات بود.
ACMA ماه گذشته 253,080 دلار استرالیا (169,600 دلار) به Circles Australia به دلیل “نقض قو،ن در مقیاس بزرگ” که برای محافظت از ایمنی استرالیایی ها عمل کرد، محکوم کرد. ارائهدهنده خدمات تلفن همراه حداقل در 60000 مورد بین ژانویه تا اوت 2022 اطلاعات مشتری را به پایگاه داده شماره عمومی یکپارچه (IPND) ارائه نکرده است. این پایگاه داده برای مکان یابی افراد در مواقع اضطراری، کمک به فعالیتهای اجرای قانون و تسهیل شرایط اضطراری استفاده میشود. سرویس هشدار.
همه شرکتهای مخابراتی موظفند برای هر سرویسی که تحت قانون ارتباطات و کد صنعت IPND ارائه میکنند، اطلاعات مشتری را در IPND آپلود کنند. ACMA از سال 2018 علیه 31 شرکت مخابراتی به دلیل رعایت ن، قو،ن IPND اقدام کرده است و جریمه هایی را که در مجموع تقریباً 4 میلیون دلار استرالیا (2,676,580 دلار) است، اعمال کرده است.
همچنین: چگونه کش آیفون خود را پاک کنیم (و چرا باید)
قانونگذاران استرالیا در نوامبر گذشته قانونی را برای افزایش مجازاتهای مالی برای ناقضان حریم خصوصی دادهها تصویب ،د و حدا،ر جریمه برای نقض جدی یا مکرر را از 2.22 میلیون دلار استرالیا (1.47 میلیون دلار) به 50 میلیون دلار استرالیا (32.34 میلیون دلار) افزایش دادند که سه برابر ارزش است. از هرگونه سود حاصل از سوء استفاده از داده ها.
منبع: https://www.zdnet.com/،me-and-office/networking/telstra-admonished-for-cutting-mobile-service-wit،ut-sufficient-notice-to-customers/#ftag=RSSbaffb68