دسته‌ها
اخبار

یک آیفون به تازگی در حراجی به مبلغی عجیب فروخته شده است


یک آیفون اصلی و بدون مهر و موم.
یک آیفون اصلی و بدون جعبه. حراج LCG

آیفون‌های کمیاب در ماه‌های اخیر برای مبالغ هنگفتی زیر چکش قرار گرفته‌اند و آ،ین حراجی که یکی از اولین گوشی‌های اپل را به نمایش گذاشت، رکورد چنین دستگاهی را ش،ت.

قیمت این گوشی که هنوز در بسته بندی اصلی خود بسته شده بود، بین 50000 تا 100000 دلار ،ن زده می شد، اما قیمت نهایی آن 158644 دلار بود. این حدود 95000 دلار بیشتر از پیشنهاد قبلی برای یک آیفون نسل اول است که در حراجی در ماه فوریه فروخته شد.

بنابراین، چرا این همه علاقه به این آیفون خاص؟

خوب، طبق گفته LCG Auctions مستقر در لس آنجلس، که این فروش را سازماندهی کرده است، این مقدار بسیار نادر است زیرا یک مدل 4 گیگابایتی است (این حافظه ذخیره سازی است، نه RAM!)، نسخه ای که اپل تنها دو ماه پس از عرضه در سال 2007 به دلیل ضعیف بودن آن را کنار گذاشت. فروش، گزینه بسیار محبوب 8 گیگابایتی را برای مشتریان به ارمغان می آورد.

“پیشنهاد ما یک مدل بسیار کمیاب، مهر و موم شده کارخانه، نسخه اول 4 گیگابایتی در شرایط استثنایی است.” LCG Auctions گفت در وب سایت خود «در امتداد سطح و لبه ها تقریباً بی عیب و نقص، مهر و موم کارخانه با جزئیات صحیح درز و سفتی تمیز است. بر،ب های روی پشت به درستی بکر زیر مهر و موم هستند. رنگ و براقیت برجسته. کاملا نو، هرگز فعال نشده است.”

این لیست ادامه داد: منشأ این تلفن بکر است زیرا فرستنده بخشی از تیم مهندسی اولیه اپل در اولین عرضه آیفون بود. گردآورندگان و سرمایه گذاران برای یافتن نمونه برتر به سختی تحت فشار خواهند بود. ارتباط و نادر بودن فرمول برنده ای برای این کل،یون داغ را تشکیل می دهد.

تا به حال، هویت ،یدار مخفی نگه داشته شده است، و بنابراین ما هرگز نمی د،م که آنها با آن چه می کنند. اگرچه ممکن است وسوسه انگیز باشد که جعبه را برای نگه داشتن یک قطعه تاریخ در دست باز کنید، اما انجام این کار ارزش فروش مجدد آن را از بین می برد – اگر ،یدار آن را به ،وان سرمایه گذاری ،یداری کرده باشد.

استیو جابز، یکی از بنیانگذاران اپل، در ژانویه 2007 از آیفون پیشرو در MacWorld سانفرانسیسکو رونمایی کرد. این گوشی هوشمند با صفحه نمایش کوچک 3.5 اینچی و دوربین اصلی 2 مگاپی،لی خود، در ژوئن همان سال با قیمت 499 دلار (4 گیگابایت) به فروش رسید. 599 دلار (8 گیگابایت).

این دستگاه بازار گوشی های هوشمند را آغاز کرد و اپل را به یکی از موفق ترین شرکت های فناوری تا کنون تبدیل کرد. شانزده سال بعد، اپل در حال آماده سازی جدیدترین نسخه از گوشی محبوب خود، آیفون 15 است. و در حالی که تضمین شده است که بسیار گران است، قیمت آن به اندازه چیزی که در روز یکشنبه در حراج فروخته شد، نخواهد بود.

توصیه های سردبیران







منبع: https://www.di،altrends.com/mobile/an-ip،ne-just-sold-for-a-crazy-amount-at-auction/