دسته‌ها
اخبار

گوگل با راه اندازی رمز عبور با رمزهای عبور خداحافظی می کند


در تاریخ 11 تا 12 ژوئیه به مدیران ارشد در سانفرانسیسکو بپیوندید تا بشنوید که چگونه رهبران سرمایه‌گذاری‌های هوش مصنوعی را برای موفقیت ادغام و بهینه می‌کنند.. بیشتر بد،د


امروز، گوگل اعلام کرد که پشتیب، از کلیدهای عبور را در سراسر حساب های گوگل در تمام سیستم عامل های اصلی ارائه می کند. از امروز، کاربران اکنون می‌توانند از کلیدهای عبور برای تجربه ورود بدون رمز عبور در برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها با اثرانگشت، تشخیص چهره یا پین محلی بدون نیاز به وارد ، رمز عبور یا تأیید کامل دو مرحله‌ای (2SV) استفاده کنند.

برای پیکربندی رمز عبور، کاربران می‌توانند از یک وب‌سایت یا برنامه بازدید کنند، از طریق نام کاربری و رمز عبور موجود خود وارد سیستم شوند، سپس رمز عبور ایجاد کنند که می‌تواند در راه‌حلی مانند Google P،word Manager ذخیره شود تا در آینده وارد سیستم شوند.

برخلاف رمزهای عبور، کلیدهای عبور را نمی‌توان دزدید، که باعث می‌شود در برابر سرقت مدارک، فیشینگ و کلاهبرداری‌های مهندسی اجتماعی مقاوم باشند. در نتیجه، پشتیب، گسترده‌تر از گزینه‌های ورود بدون رمز عبور، حساب‌های Google را در برابر حملات مبتنی بر هویت مقاوم‌تر می‌کند.

مهندسان نرم افزار گوگل آرنار بیرگیسون و دایانا کی. اسمترز در پست وبلاگ رسمی می نویسند: “کلیدهای عبور جایگزین راحت تر و ایمن تری برای رمزهای عبور هستند.” حتی باهوش‌ترین کاربران نیز اغلب گمراه می‌شوند تا آنها را در طول تلاش‌های فیشینگ کنار بگذارند.

رویداد

تبدیل 2023

در 11 تا 12 ژوئیه در سانفرانسیسکو به ما بپیوندید، جایی که مدیران ارشد نحوه ادغام و بهینه سازی سرمایه گذاری های هوش مصنوعی برای موفقیت و اجتناب از دام های رایج را به اشتراک می گذارند.

اکنون ثبت نام کنید

امنیت مبتنی بر رمز عبور برای شرکت های مدرن ناکارآمد است

این انتشار در حالی صورت می‌گیرد که ضعف‌های امنیت مبتنی بر رمز عبور به‌طور فزاینده‌ای آشکار می‌شود و هکرها بیش از 721 میلیون رمز عبور را در سال گذشته به صورت آنلاین فاش ،د. فروشندگان از جمله مایکروسافت و اپل متعهد به توسعه استاندارد ورود بدون رمز عبور مش، هستند.

در حالی که فناوری‌های موجود مانند احراز هویت چند عاملی (MFA) به ارتقای امنیت حساب آنلاین کمک کرده‌اند، اما به دلیل حساسیت به حملات تعویض سیم‌کارت که فرآیند تأیید پیامک را مختل می‌کنند و ناراحتی اضافه ،، خطر سرقت اعتبار را به طور کامل برطرف نکرده‌اند. مراحل اضافی احراز هویت برای کاربران نهایی

گزینه‌های ورود بدون رمز عبور مانند کلیدهای عبور که کاربران را قادر می‌سازد با داده‌های بیومتریک وارد شوند، جایگزینی کاربرپسند ارائه می‌کنند که احتمال تلاش موفقیت‌آمیز برای تصاحب حساب را کاهش می‌دهد.

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازم، متحول کننده ،ب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/security/google-says-goodbye-to-p،words-with-p،keys-launch/