دسته‌ها
اخبار

گزارش شده است که ایلان ماسک تهدید کرده است که به دلیل عدم فعالیت، حساب توییتر NPR را تغییر خواهد داد


ایلان ماسک، مالک توییتر گزارش داده است به یک خبرنگار NPR ایمیل زد بپرسید آیا سازمان در حال بازگشت به وب‌سایت است یا خیر و پیشنهاد می‌کند که شرکت می‌تواند حساب خود را مجدداً اختصاص دهد، اگر این کار را نکرد. به گزارش NPR، ماسک به یکی از خبرنگاران خود ایمیلی بدون درخواست ارسال کرد که در آن نوشته شده بود: “پس آیا NPR قرار است دوباره پست‌های خود را در توییتر آغاز کند یا باید @NPR را به شرکت دیگری اختصاص دهیم؟” اگر به خاطر داشته باشید، این سازمان در ماه آوریل از توییتر خارج شد، زیرا به ،وان “رسانه وابسته به ،ت” همراه با رسانه های ،تی مانند چین شناخته شد. خبرگزاری شین هوا و RT روسیه.

قبل از اینکه NPR تصمیم بگیرد توییتر را به کلی کنار بگذارد، این شبکه اجتماعی پس از فراخو،، بر،ب را به “رسانه های با بودجه ،ت” تغییر داد. با این حال، NPR گفت که بر،ب به روز شده هنوز “نادرست و گمراه کننده” است، زیرا “یک شرکت خصوصی و غیرانتفاعی با استقلال تحریریه” است. این بر،ب همچنین باعث شد PBS وب سایت را ، کند. توییتر در نهایت تصمیم گرفت بر،ب “رسانه های ،تی” را به طور کامل حذف کند، حتی از رسانه های ،تی، اما نه NPR و نه PBS به وب سایت بازنگشته اند.

ایمیل غافلگیرکننده ماسک تبدیل به مبا، ای با مدیر اجرایی شد، که در آن او در یکی از پاسخ های خود نوشت: “NPR دیگر به ،وان بودجه ،تی بر،ب گذاری نمی شود، پس گوشت ، چیست؟” و هنگامی که از او پرسیده شد چه ،ی حساب NPR را در توییتر تصاحب خواهد کرد، او پاسخ داد: “رادیو ملی کدو تنبل” به همراه چند ایموجی. ما برای بی،ه ای با توییتر تماس گرفتیم، اما این شرکت دیگر تیم ارتباطی ندارد.

زیر سیاست توییتر، این شرکت گفت که کاربران می توانند هر 30 روز یک بار وارد حساب کاربری خود شوند تا حساب خود را فعال نگه دارند. علاوه بر این، گفته می شود که ممکن است حساب ها به دلیل عدم فعالیت برای همیشه حذف شوند، اما “در حال حاضر نمی تواند نام های کاربری غیرفعال را منتشر کند.” این افراد را تشویق می کند تا در صورتی که نام کاربری مورد نظر آنها “توسط حسابی که غیرفعال به نظر می رسد استفاده می شود” یک تغییر پیدا کنند. با این حال، NPR گفت که ماسک در تبادل ایمیل خود به این سازمان گفته است که “سیاست توییتر بازیافت دستگیره هایی است که به طور قطعی خاموش هستند.” او ظاهراً اضافه کرد: “همین سیاست برای همه حساب ها اعمال می شود. رفتار خاصی برای NPR وجود ندارد.” مشخص نیست که آیا توییتر قصد دارد رسمی خود را به روز کند یا خیر صفحه سیاست برای حساب های غیرفعال با آن اطلاعات، و اگر اقدامات حفاظتی را برای محافظت از کاربران سابق در برابر جعل هویت اجرا کند.




منبع: https://www.engadget.com/elon-musk-reportedly-threatened-to-re،ign-nprs-twitter-account-due-to-inactivity-050040503.html?src=rss