دسته‌ها
اخبار

گرد هم آوردن بشریت و فناوری برای حل مشکلات سازمانی در دنیای واقعی


هیجان بازی GamesBeat Summit را از دست داده اید؟ نگران نباش! برای تماشای تمام جلسات زنده و مجازی هم اکنون وارد شوید اینجا.


ما در چند سال گذشته چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته ایم، مانند کووید، تورم، بلایای طبیعی، جنگ و موارد دیگر. همه آنها بر اقتصاد جه، تأثیر گذاشته اند.

این را با افزایش تقاضای مصرف کننده، کمبود نیروی کار و مسائل زنجیره تامین ،یب کنید. شیلپا پراساد، مدیر سرمایه‌گذاری‌های جدید ال‌جی، در جلسه‌ای در رویداد Transform 2023 این هفته، گفت و درک اینکه شرکت‌های تولیدی حتی تا به امروز، در سال 2023، همچنان شاهد چالش‌ها هستند، آسان است.

پراساد در یک گفتگوی کنار آتش با Sokwoo Rhee، معاون ارشد شرکت در نوآوری در LG Electronics و رئیس انکوباتور LG NOVA، به چالش استفاده از فناوری‌های جدید و تبدیل آنها به فرصت‌هایی برای تغییر روش کار در زندگی روزمره‌مان پرداخت.

LG NOVA یک بازوی نوآوری در آمریکای شمالی برای LG Electronics است که سالانه 20 میلیون دستگاه از انواع مختلف را به فروش می رساند. و به طور کلی، ال‌جی یک تولیدکننده ۷۰ میلیارد دلاری، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان در جهان است که ۱۲۸ کارخانه و ۸۵۰۰۰ نفر در آن کار می‌کنند. این کارخانه ها در حال حاضر رباتیک و اتوماسیون دارند و این شرکت در حال ارزیابی این است که چگونه هوش مصنوعی می تواند بیشتر به آن کمک کند.

رویداد

VB Transform 2023 بر حسب تقاضا

آیا جلسه ای از VB Transform 2023 را از دست داده اید؟ برای دسترسی به کتابخانه درخواستی برای همه جلسات ویژه ما ثبت نام کنید.

اکنون ثبت نام کنید

پراساد گفت، در حالی که شرکت باید به محصولات و فرآیندهای موجود در این کارخانه ها نگاه کند، همچنین باید افراد را در نیروی کار و افرادی که استخدام می کند در مرکز و جلو قرار دهد.

او گفت: «ما دائماً در حال بررسی این موضوع هستیم که چگونه فناوری می‌تواند نقش مهمی در پرداختن به این موضوع ایفا کند و به ویژه اینکه چگونه می‌تو،م هوش مصنوعی مولد را به کار ببریم.

در سال 2017، ال‌جی الکترونی، پلتفرم Q را معرفی کرد که از بینایی کامپیوتر و هوش مصنوعی برای تشخیص عیوب محصولات استفاده می‌کند. این به شرکت کمک می کند تا شاخص های عملکرد کلیدی خود را در تولید، از جمله در کارخانه ای در کلار،ویل، تنسی، برآورده کند. ربات ها می توانند بسیاری از وظایف خودکار را به طور موثر در خط مونتاژ انجام دهند. ری گفت و ال‌جی همچنان به استفاده از هوش مصنوعی برای کارآمدتر شدن عملیات و آزمایش تصمیمات در هر مرحله از راه ادامه می‌دهد.

Sokwoo Rhee معاون ارشد شرکت در نوآوری در LG Electronics و رئیس انکوباتور LG NOVA است.

او گفت: «این خود ارزش بزرگی برای شرکتی مانند ما است.

چه در کارخانه ها و چه در انکوباتور LG NOVA، این شرکت باید با همه سهامداران، از جمله استارتاپ ها، سرمایه گذاران و شرکای شرکت های بزرگ همکاری کند. هدف این نیست که تخصص موجود از طریق هوش مصنوعی در سروری در جایی قفل شود. این است که از آن در جایی که نیاز است استفاده کنیم.

پراساد گفت: “روز به روز، ما به دنبال فن آوری های جدید هستیم و سعی می کنیم این منطقه را کشف کنیم، نه فقط در زمینه تولید، بلکه در کف کارخانه.” خواه پایداری باشد، چه کمک کارگر باشد، چه طراحی محصول، یا صرفاً تجزیه و تحلیل کارخانه، چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توان هوش مصنوعی مولد را روی آن اعمال کرد و همه آن‌ها در راه است.»

او افزود: «همه ما شاهد این افزایش فناوری و کاربرد فناوری هستیم. ای کاش امروز راه هایی برای نشان دادن موفقیت به تماشاگران داشتم. من فکر می‌کنم از منظر پرطرفدار، برای این کار کمی زود هستیم.»

وقتی ،ت به نیروی کار می رسد، توانایی انجام کارهای بیشتر دشوار است. اداره آمار کار ایالات متحده گزارش می دهد که روزانه 10000 نفر به سن 65 سالگی می رسند. بچه‌های بچه‌دار به سمت بازنشستگی پیش می‌روند و تا سال 2030، همه بچه‌های بومی به 65 نفر خواهند رسید. این شکافی را در نیروی کار، به‌ویژه در کف کارخانه ایجاد می‌کند، زیرا افرادی که مهارت دارند بازنشسته می‌شوند. نیروی کار جدید چگونه یاد خواهند گرفت که چگونه وظایف را انجام دهند؟

پراساد گفت: «محل کار خود یک نسل جدید است. آنها GenZers هستند. آنها انتظار دارند که فناوری جدید در واقع به رفع این شکاف کمک کند، به جای انجام کارهای قبلی، که در کنار یکدیگر ایستاده بودند و این مهارت جدید را یاد می گرفتند.»

شما باید از فناوری‌های نمایی مانند هوش مصنوعی مولد استفاده کنید و آنها را با فناوری‌های واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و واقعیت ،یبی ،یب کنید تا آموزش را بصری‌تر کنید. پراساد از ری پرسید که چگونه به این چالش رسیدگی کند.

“این در واقع یک سوال عالی است. بنابراین علاوه بر همه چیزهایی که ذکر کردیم، جهان سریعتر از همیشه در حال تغییر است. بنابراین تقریباً مانند سرعت تغییرات در صنعت و فناوری است که هر سال به طور تصاعدی در حال افزایش است. بنابراین آنچه از دیدگاه نیروی کار به م،ای آن است، گاهی اوقات آنها باید سریع‌تر وفق دهند یا حتی مجموعه مهارت‌های خود را خیلی سریع‌تر از قبل تغییر دهند.»

ال جی 85000 کارگر در 128 کارخانه دارد.

واضح است که ساخت 50 سال پیش که مردم از یک مجموعه مهارت استفاده می ،د و تا زمان بازنشستگی از آن استفاده می ،د، احتمالاً دیگر اتفاق نخواهد افتاد. شرکت ها باید نقش فناوری، هوش مصنوعی و بازآموزی نیروی کار را در نظر بگیرند. ،ت‌ها باید مانند شرکت‌های بزرگ و کوچک وارد عمل شوند.

مسائل پیرامون آن وجود خواهد داشت. بازارهای بزرگی وجود خواهد داشت و کیفیت زندگی بسیاری از مردم را تحت تاثیر قرار خواهد داد. ری گفت، اینها چیزهایی هستند که باید در نظر گرفته شوند.

پراساد گفت که گفتگو با کارگران کارخانه نشان می دهد که مردم می خواهند زمان بیشتری را با خانواده بگذرانند و کارهایی را انجام دهند که واقعاً از آنها لذت می برند. آنها می خواهند در حالی که آینده تولید را مشخص می کنند با شرکت ها درگیر شوند. این یک روند طول، مدت خواهد بود.

در کوتاه مدت، پراساد معتقد است که هوش مصنوعی مولد احتمالاً در انتقال داده ها در تعامل بین ماشین ها و انسان ها و همچنین در تامین امنیت سایبری برای کارخانه ها مفید خواهد بود.

او گفت: «معادل بین داده‌های بازتر، دسترسی بیشتر به داده‌ها، در مقابل مسائل امنیتی سایبری و حریم خصوصی وجود دارد.» “این یک موضوع مداوم خواهد بود و اهمیت بیشتری پیدا می کند. و من نمی توانم به اندازه کافی روی آن تاکید کنم.»

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این ی،ی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به ،وان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به ،وان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خو،د، به پاد،ت های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/ai/bringing-humanity-and-technology-together-to-solve-real-world-enterprise-problems/