دسته‌ها
اخبار

کمیته نظارت مجلس درباره یوفوها جلسه استماع برگزار خواهد کرد


اخیراً اوضاع در آمریکا بسیار عجیب و غریب شده است، بنابراین با مسیری که ،ت ما قرار است انجام دهد برابر است. جلسه ای در مورد اشیاء پرنده ناشناس هفته آینده.

Threads به این پنج ویژگی گمشده نیاز دارد تا یک قاتل توییتر باشد

کمیته نظارت مجلس در حال برنامه‌ریزی است تا در 26 ژوئیه دور هم جمع شوند تا به موضوع UAP ها رسیدگی کنند.پدیده ناشناخته هوایی) که قبلا یوفو نامیده می شد. این جلسه توسط نمایندگان جمهوری خواه آنا پائولینا لونا از فلوریدا و تیم بورچت از تنسی رهبری خواهد شد. دقیقاً چه چیزی در این جلسه مورد بحث قرار خواهد گرفت، مشخص نیست، اما بورچت اعلام کرده است که برای فا، مولدر به‌،وان یک بازرس ماوراء الطبیعه مقیم را پر خواهد کرد. روز دوشنبه، او فقط توییت کرد: “ما کار پنهان کاری را تمام کردیم.” بعداً، هنگامی که خبرنگاران در مورد جلسه آتی مورد سؤال قرار گرفتند، او این رویداد را به ،وان نمونه ای واقعی از سرپیچی علیه ،ت تیره امنیت ملی به تصویر کشید. او گفت: “ما در اینجا متخصص، خواهیم داشت و از برخی از آژانس های الفبا بازخورد می گیریم… من از ،تی بیزارم… که به مردم اعتماد ندارد.”

آمریکا علاقه مجدد به بشقاب پرنده ها را عمدتاً به دلیل دیوید گروش، یک مقام سابق ضد جاسوسی که ادعا می کند ،ت ایالات متحده شواهدی از هواپیماهای سقوط کرده را که متعلق به این دنیا نیستند پنهان کرده است، دیده است. ادعاهای گروش که بودند در ابتدا منتشر شد در نشریه The Debrief، ادعا می‌کند که برنامه‌های طول، مدت «سیاه» در داخل ،ت وجود دارد که به بازیابی هواپیماهای پرنده ناشناس می‌پردازد. گروش می‌گوید که این برنامه‌های بسیار محرمانه در سایر پروژه‌ها و برنامه‌های طبقه‌بندی‌شده «تودرتو» شده‌اند و احتمالاً شامل فعالیت‌های غیرقانونی می‌شوند. این مقاله به نقل از مقامات بلندپایه ،تی متعددی می پردازد که به نظر می رسد همه آنها گفته های گروش را تایید می کنند.

گروش حداقل دلایلی برای اظهار نظر در مورد این موضوع دارد، زیرا او قبلا در یک تیم داخلی و، دفاع، گروه ویژه پدیده های هوایی ناشناس، که یوفوها را مطالعه می کرد، خدمت می کرد. گروش ادعا می‌کند که در ماه آوریل خدمت ،تی را ، کرده تا «از طریق آگاهی عمومی، مسئولیت‌پذیری ،ت را پیش ببرد».

به ،وان بخشی از آن کمپین آگاهی عمومی، گروش چندین ادعای ابرو را مطرح کرده است، از جمله اینکه ایالات متحده ممکن است بازیابی “خلبانان” مرده بشقاب پرنده در نتیجه برنامه های مخفی بازیابی بشقاب پرنده، که آمریکایی ها ممکن است کشته شده باشد برای محافظت از برنامه های مذکور و حتی آمریکا یک فضاپیمای بیگانه را کشف کرد از دیکتاتور فاشیست بنیتو موسولینی در سال 1933.

هنگامی که از کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای اظهار نظر در روز دوشنبه درخواست شد، به نظر نمی‌رسد که جلسه استماع آتی را چندان جدی نگرفته باشد. “من فکر می کنم اگر ما یک بشقاب پرنده پیدا کرده بودیم … و، دفاع به ما می گفت زیرا آنها احتمالاً می خواهند پول بیشتری درخواست کنند.” او شوخی کرد به یک خبرنگار

جان کربی، یکی از مقامات ارتباطات شورای امنیت ملی در کاخ سفید، به طور قطع در مورد این موضوع جدی تر بود. کربی گفت: «اگر آن را جدی نمی‌گرفتیم، نمی‌توانستیم سازم، در پنتاگون برای تجزیه و تحلیل و تلاش برای جمع‌آوری و هماهنگ ، نحوه گزارش‌دهی این مشاهدات برپا کنیم». طی یک کنفرانس مطبوعاتی در روز دوشنبه.

هه، باشه به نوعی فکر می‌کردم که ،ت همیشه یوفوها را موضوعی ،انه می‌دانست که وقتی توسط یکی از مردم مطرح می‌شد، با یک چرخش دائمی چشم مواجه می‌شد. ظاهراً الان داریم همه چیز را عوض می کنیم؟ روزهای عجیب بهتر است هفته آینده را تنظیم کنید تا ببینید ،ت باید چه چیزی را افشا کند.




منبع: https://gizmodo.com/uap-،use-oversight-committee-david-grusch-ufos-1850649590