دسته‌ها
اخبار

چرا افراد بیشتری باید بهترین نمایش را در نتفلیکس تماشا کنند؟


به پایان رسید با 1899? گیج شده توسط تصمیم نتفلی، برای لغو نمایش? چرا غم هایت را با تاریکی غرق نکنی. برای پول من، این بهترین نمایش در نتفلی، است.

از سازندگان 1899، Dark یک نمایش ذهنی است که به طرز ماهرانه‌ای درام خانوادگی درونی را با سفر در زمان ،یب می‌کند، این نادرترین چیز است: نمایشی بدون یک افت کیفیت. هر سه فصل به هر شکلی که بتوان تصور کرد حکومت می کند.

غریبه-چیزها-فصل-3-کودکان-یازده-اسکرانچی

مقایسه Stranger Things منطقی است، اما Dark نمایش بسیار متفاوتی است.

نتفلی،

تاریک، در هسته خود، یک سریال معمایی است. بسیار شبیه به چیزهای غریب — سریالی که اغلب با آن مقایسه می شود — فصل اول دارک تقریباً به طور انحصاری بر جستجوی یک کودک گم شده تمرکز دارد. اما در این نمایش کودک نه به یک جهان موازی، بلکه به جهان متفاوتی فرار کرده است زمان 30 سال گذشته. Before long Dark نمایشی است که در مناطق و ابعاد مختلف زم، اجرا می شود.

تاریکی همه چیز دارد. پیچش‌های طرح پیچیده و درهم تنیده را در سطحی انجام می‌دهد که باعث می‌شود وست ورلد شبیه یک نمایش هوشمندانه برای کودکان است. این پیچ و تاب ها را بدست می آورد همچنین این یک مطالعه ظریف مکتوب از روابط متقابل خانوادگی ش،ته و ک،تروفوبیا در شهرهای کوچک است.

این نمایشی است که خطرات ناشی از روایت سفر در زمان را به راحتی کنار می‌زند. طرح دارک تا حدی پیچیده است که من از انتظار برای از هم پاشیدن کامل آن، ورزش می کنم. من سه فصل کامل را سپری کردم تا دارک توپ را رها کند و زیر وزن خودش سقوط کند، اما اینطور نشد.

این برنامه تلویزیونی یک معجزه است.

احتمالاً بدترین چیزی که می تو،د در مورد Dark بگویید این است که ادعایی دارد. برخلاف دیگر برنامه‌های سفر در زمان مانند، مثلاً Outlander – که در اردوگاه خوش می‌گذرد و به نوعی از شما التماس می‌کند که به‌طور کنایه‌آمیزی تماشا کنید – Dark خودش را کاملاً جدی می‌گیرد. تقریباً بی امان است.

Dark از شما می خواهد که صمیمانه به اتفاقاتی که روی صفحه می افتد اهمیت دهید. این طرح خود را با ارجاعات صریح متعدد به آریادنه و کتاب مقدس القا می کند. در بیشتر داستان‌های علمی تخیلی، این کافی است تا چشمان من از حدقه جدا شوند و به سمت عقب در مغزم بچرخند، اما تاریک هذیان‌های عظمت خود را با خوب بودن برای حفظ آنها به دست می‌آورد.

آیا می‌خواهید نقشه‌ی محکم خود را که از طریق اجراهای خیره‌کننده و نوشته‌های خیره‌کننده با کنایه‌هایی به اساطیر یونان و ادبیات ک،یک جان می‌دهد، زنده کنید؟ من کی هستم که نه بگویم؟ برو دنبال زندگیت

شاید بهترین بخش Dark این باشد که بر خلاف سایر به اصطلاح «نمایش های پرستیژ»، هیچ افتی در کیفیت وجود ندارد. هیچ فصل “بیاب،” مانند Lost وجود ندارد. یا اپیزودهای قابل رد شدن مانند Stranger Things. تاریکی ندارد مانند بازی تاج و تخت به سمت پایان آن بشتابید، یا خیانت سالها کاراکترسازی به طرح خدمات. نه، آرام و دقیق از ابتدا تا انتها بسیار خوب باقی می ماند. من نمی توانم به نمایش دیگری مانند آن فکر کنم. حداقل در نتفلی، نه.

پس چرا ل،تی هیچ ، در مورد آن صحبت نمی کند؟ چرا نمایش کیفیت پایدار Dark در توییتر ترند نیست؟ چرا مردم در مورد اسپویل ها یا وارد شدن به بحث های پایان دوستی در فیس بوک عصب، نمی شوند؟ دارک به م،ای واقعی کلمه به تازگی فصل پای، درخشان خود را در نتفلی، رها کرد و به نظر می رسد هیچ ، – حتی خود نتفلی، – حتی متوجه نشده است؟

آیا به این دلیل است که “پیچیده” است؟ شاید. دنبال ، تاریکی ممکن است سخت باشد و 100٪ انتظار دارند مخاطبانش جزئیات پیچیده یک شجره خانوادگی گسترده را که در چندین ج، زم، مختلف پخش می شود، به خاطر بسپارند.

ماشین زمان

تاریکی در چندین زمان (و ابعاد) مختلف پخش شده است.

نتفلی،

آیا دارک در مقایسه با دیگر نمایش‌های نتفلی، کمتر تبلیغ می‌شود؟ احتمالا. من انجام داد شروع به تماشای Dark کنید بعد از فصل اول Stranger Things. به نظر می رسد این نمایش در سایه نمایش های محبوب تر در توصیه ها عمل می کند.

آیا به دلیل آلم، بودن آن است؟ با وجود ، پیروزی در اسکار، فکر می کنم زیرنویس ها هنوز یک مانع بزرگ هستند. من کاملاً می‌توانم ببینم که یک شبکه بزرگ ایالات متحده مجوز Dark را می‌،د و یک نسخه (به احتمال زیاد پایین‌تر) از این نمایش را با استفاده از بازیگران ،یسی‌زبان تولید می‌کند.

در هر صورت، افراد بیشتری باید Dark را تماشا کنند.

منظورم این است که درست است آنجا. سه فصل تلویزیون عالی، در سرویس پخش جری، موجود است که به احتمال زیاد قبلاً مش، آن هستید. تاریکی شما را ناامید نخواهد کرد یا به چیزهایی مانند بازی تاج و تخت تبدیل نخواهد شد. مانند Deadwood ناتمام به پایان نمی رسد، یا مانند Westworld منطقی نخواهد بود.

تاریکی همانجاست برای صحبت ،، فکر ،. وسواس داشتن به خودت لطف کن و تما، کن


منبع: https://www.cnet.com/culture/entertainment/why-more-people-need-to-watch-the-best-s،w-on-netflix/#ftag=CAD590a51e