دسته‌ها
اخبار

پلی استیشن پلاس در اواسط ژوئیه شامل It Takes Two، Undertale است


هیجان بازی GamesBeat Summit را از دست داده اید؟ نگران نباش! برای تماشای تمام جلسات زنده و مجازی هم اکنون وارد شوید اینجا.


پلی‌استیشن امروز اعلام کرد که کدام بازی‌ها در موج دوم اضافه‌های خود برای PS Plus عرضه می‌شوند. به‌روزرس،‌های اواسط ماه برای رده‌های Extra و Premium، طبق معمول، شامل ،اوین سه‌گانه A و همچنین ک،یک‌های پلی‌استیشن هستند که فقط برای سطوح مربوطه قابل دسترسی هستند. در این ماه، بازی های سال 2021، It Takes Two و همچنین Undertale، Sniper Elite 5 و Twisted Metal از جمله موارد اضافه شده است. همه بازی ها در 18 جولای به این سرویس ملحق می شوند.

اضافه‌شده‌های فوق‌لایه شامل موارد ذکر شده It Takes Two هستند. PS Plus همچنین یک پاس دوستی برای این ،وان ارائه می‌کند، بنابراین بازیکنان می‌توانند شخصی را به ،وان شریک مش، خود دعوت کنند که ممکن است مالک بازی نباشد. این تنها بازی ای نیست که در این ماه دارای co-op است، زیرا سایر بازی های موجود در فهرست شامل Sniper Elite 5 3PS، Snowrunner سیم کارت خطرناک رانندگی، جنگ جه، جنگ Z و بازی سایبرپانک ARPG The Ascent است. برخلاف It Takes Two، اینها با کارت دوست همراه نیستند.

بازی‌های دیگری که هفته آینده به سطح Extra عرضه می‌شوند عبارتند از RPG ک،یک Undertale، پلتفرمر SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated، بازی مبارزه‌ای Melty Blood: Type Lumina، سیم‌کارت بقای ایزومتریک، Dysmantle، تاکتیکی استیمپانک RPG Circus Electrique، بازی‌های اکشن musou Warriors. 9 و Samurai Warriors 5، ماجراجویی پونی My Little Pony: A Maretime Bay Adventure، و بازی‌های ماشینی Fast & Furious: Spy Racers Rise of SH1FT3R و Monster Jam Steel Titans.

تنها سه پلی‌استیشن ک،یک به کتابخانه انحصاری سطح Premium عرضه می‌شوند: Gravity Crash Portable، Twisted Metal و Twisted Metal 2. دو مورد آ، بسیار مهم هستند زیرا همزمان با انتشار برنامه تلویزیونی Twisted Metal در 27 جولای است. while Twisted طرفداران متال ،وماً نیازی به «پیشگیری» داستان بازی قبل از راه اندازی نمایش ندارند، حداقل طرفداران بازی های ک،یک می توانند از آنها در کنسول های نسل فعلی لذت ببرند.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این ی،ی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به ،وان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به ،وان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خو،د، به پاد،ت های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/playstation-plus-mid-july-additions-include-it-takes-two-undertale/