دسته‌ها
اخبار

پخش زنده کرواسی مقابل مراکش: مسابقه را به صورت رایگان تماشا کنید


جام جه، فیفا طوبی است.

جام جه، 2022 تقریباً به پایان رسیده است و دو تیم برتر راه خود را به فینال رسانده اند. اما فراموش نکنید که یک بازی دیگر در راه است و به همان اندازه یک مسابقه فوتبال هیجان انگیز خواهد بود که آرژانتین مقابل فرانسه. بازی پلی آف سوم یک روز قبل از فینال برگزار می شود و بین کرواسی و مراکش مبارزه می شود. اگر به دنبال نحوه تماشای جام جه، 2022 هستید، این مسابقه یک عمل گرم ، ضروری قبل از بازی فینال بزرگ در روز یکشنبه است. بهتر از همه، حتی یک پخش زنده رایگان کرواسی مقابل مراکش وجود دارد – در اینجا جایی است که آن را پیدا کنید.

نحوه تماشای کرواسی مقابل مراکش در ایالات متحده

گزینه رایگان همیشه بهترین گزینه است، حداقل در مورد ما. FuboTV جام جه، 2022 را از طریق Fox Sports نشان می‌دهد، و اکنون زمان من،ی برای استفاده از نسخه آزمایشی رایگان FuboTV است، اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید. دوره آزمایشی رایگان یک هفته طول می کشد، به این م،ی که اکنون می تو،د تمام جام جه، را در آن آزمایش یک هفته ای به تنهایی ببینید و به شما امکان می دهد به بازی کرواسی مقابل مراکش و همچنین فینال دسترسی داشته باشید. با این حال، این فقط در مورد فوتبال نیست، زیرا FuboTV مجموعه‌ای قوی از کانال‌های دیگر برای انتخاب دارد. FuboTV در مجموع 133 کانال زنده را ارائه می دهد، بنابراین حتی پس از قهرم، جام جه، هنوز چیزهای زیادی برای تماشا وجود دارد.

اگر قبلاً نسخه آزمایشی رایگان FuboTV خود را تمام کرده‌اید، همه چیز در مورد معاملات از بین نمی‌رود، زیرا می‌تو،د به جای آن از تخفیف عالی Sling TV استفاده کنید. Sling TV اشتراک Sling Blue را با 50 درصد تخفیف ارائه می‌کند، به این م،ی که می‌تو،د بخشی از اکشن جام جه، 2022 را تنها با 20 دلار دریافت کنید. این 20 دلار به شما امکان دسترسی ماهانه به Sling Blue را می دهد، به این م،ی که شما زمان دارید تا بازی کرواسی مقابل مراکش و فینال را تماشا کنید و زمان زیادی برای شیرجه زدن به 41 کانال زنده دیگر Sling Blue نیز خواهید داشت. یک معامله فوق العاده قوی که ارزش هر سنت از قیمت درخواستی خود را دارد.

معامله نهایی ما از Hulu + Live TV است. در حالی که واقعاً در اینجا صرفه جویی در هزینه وجود ندارد، ارزش آن را دارد که Hulu + LIve TV را برجسته کنید زیرا یکی از بهترین خدمات پخش زنده تلویزیونی است که می توان با پول ،ید. نه تنها به بازی کرواسی مقابل مراکش در جام جه، دسترسی دارید، بلکه 75 کانال تلویزیونی زنده و اشتراک دیزنی پ، و ESPN پ، را نیز به صورت استاندارد دریافت می‌کنید. این حجم فوق العاده ای از محتوا است و واقعاً به متعادل ، قیمت نسبتاً بالای درخواستی 70 دلار در ماه کمک می کند.

توصیه های سردبیران







منبع: https://www.di،altrends.com/movies/،w-to-watch-croatia-vs-morocco-live-stream-world-cup/