دسته‌ها
اخبار

پخش زنده ایالات متحده در برابر کانادا: نحوه تماشای فوتبال جام طلای CONCACAF 2023 از هر کجا


در V،lay ببینید

V،lay

تماشای فوتبال جام طلای ،کاکاف در بریت،ا از 15 پوند

تنها سه هفته پس از آ،ین رویارویی آنها در فینال دراماتیک لیگ ملت ها، ایالات متحده آمریکا و کانادا یک بار دیگر در روز یکشنبه برای این دیدار در مرحله یک چهارم نهایی جام گلد به مصاف هم رفتند.

رویارویی ماه گذشته با گل های کریس ریچاردز و فولارین بالوگون، آمریکا را 2-0 برد، و در حالی که کانادایی ها برای انتقام این ش،ت ناامید هستند، آنها در این مسابقه حضور دارند که تعدادی از بازیکنان کلیدی، از جمله مهاجم ستاره جاناتان دیوید را از دست می دهند. .

USMNT BJ Callaghan با پیروزی 6-0 پشت سر هم در برابر سنت کیتس و نویس و ترینیداد و توباگو بر وضعیت مورد علاقه مسابقات خود قبل از این بازی تاکید کرد.

در همین حال، مسیر کانادا به یک هشتم نهایی جام گلد کاپ، چیزی شبیه به چالش بوده است. شاگردان جان هردمن پس از تساوی 2-2 با گوادلوپ در بازی افتتاحیه خود و یک بن بست بدون گل ناامید کننده با گواتمالا، سه شنبه شب موفق شدند با پیروزی 4-2 مقابل کوبا، پیشرفت خود را قطعی کنند.

در زیر بهترین ها را بیان می کنیم خدمات پخش زنده تلویزیونی برای تماشای زنده بازی در هر کجای دنیا که هستید استفاده کنید.

ژسوس فریرا، مهاجم فوتبال ایالات متحده که به آسمان نگاه می کند.

خسوس فریرا دومین هت تریک خود را در این تورنمنت در روز یکشنبه در پیروزی آمریکا مقابل ترینیداد و توباگو به دست آورد.

عمر وگا/گتی ایماژ

آمریکا در مقابل کانادا: کی و کجا؟

ایالات متحده آمریکا در ورزشگاه TQL در سینسیناتی به مصاف کانادا می رود یکشنبه 9 جولای. شروع برای ساعت 8 بعد از ظهر به وقت شرقی، 5 بعد از ظهر تعیین شده است. PT در ایالات متحده و کانادا (1 بامداد BST در ،ستان و 12 صبح AEST در روز دوشنبه 10 ژوئیه در استرالیا).

نحوه تماشای آنلاین بازی ایالات متحده در مقابل کانادا از هر کجا با استفاده از VPN

اگر متوجه شدید که نمی تو،د بازی را به صورت محلی مشاهده کنید، ممکن است به روش دیگری برای تماشا نیاز داشته باشید — اینجاست که استفاده از VPN می تواند مفید باشد. VPN همچنین بهترین راه برای جلوگیری از کاهش سرعت ISP شما در روز بازی با رمزگذاری ترافیک شما است و همچنین اگر در سفر هستید و می‌بینید که به یک شبکه Wi-Fi متصل هستید و می‌خواهید اضافه کنید، ایده خوبی است. یک لایه اضافی از حریم خصوصی برای دستگاه ها و لاگین های شما.

با استفاده از VPN، می تو،د موقعیت مک، خود را در تلفن، تبلت یا لپ تاپ خود به صورت مجازی تغییر دهید تا به بازی دسترسی داشته باشید. ا،ر VPN ها، مانند ما انتخاب ویراستاران، ExpressVPN، انجام این کار را واقعاً آسان کنید.

استفاده از VPN برای تماشای یا پخش جری، ورزش در هر کشوری که VPN ها قانونی هستند، از جمله ایالات متحده، بریت،ا و کانادا، تا زم، که اشتراک قانونی برای سرویسی که در حال پخش آن هستید دارید، قانونی است. باید مطمئن شوید که VPN شما به درستی تنظیم شده است تا از نشت جلوگیری شود: حتی در مواردی که VPN ها قانونی هستند، سرویس پخش ممکن است حساب هر ،ی را که فکر می کند محدودیت های خاموشی به درستی اعمال شده را دور می زند، خاتمه دهد.

به دنبال گزینه های دیگر هستید؟ مطمئن شوید که برخی از موارد عالی دیگر را بررسی کنید معاملات VPN در حال انجام است.

ا،پرس VPN

سارا تیو/CNET

پخش زنده بازی USA vs Ca،a در ایالات متحده

بازی شنبه در Fox Sports 1 با پوشش تفسیری به زبان اسپ،ایی نیز از طریق TUDN USA در دسترس است. اگر Fox Sports 1 را به ،وان بخشی از مجموعه کابلی خود ندارید، می‌تو،د آن را از طریق Sling TV و همچنین سایر سرویس‌های پخش جری، گران‌تر پخش کنید.

طرح آبی Sling TV شامل Fox و Fox Sports 1 است که آن را به گزینه ای عالی برای ،، که می خواهند فوتبال بین المللی تماشا کنند تبدیل می کند. 40 دلار در ماه است و شامل بیش از 40 کانال، از جمله سایر کانال های ورزشی مانند ESPN است.

پخش زنده مسابقه ایالات متحده و کانادا در بریت،ا

حق پخش در بریت،ا برای این بازی با V،lay است و شروع آن برای این بازی تنظیم شده است ساعت 1 بامداد BST در ساعات اولیه صبح یکشنبه.

برای تماشای پوشش جام طلایی CONCACAF، که 15 پوند در ماه یا 144 پوند در سال قیمت دارد، باید مش، بسته توتال V،lay باشید.

V،lay در حال حاضر حقوق پخش مسابقات قهرم، راگبی متحد، فوتبال لالیگا، به علاوه مسابقات قهرم، جه، هاکی روی یخ IIHF و لیگ قهرمانان هاکی را در بریت،ا دارد.

پخش زنده مسابقه ایالات متحده و کانادا در کانادا

اگر می‌خواهید این مسابقه جام طلایی را به صورت زنده در کانادا پخش کنید، باید در FuboTV Ca،a مش، شوید.

FuboTV 25 دلار کانادا در ماه هزینه دارد، اگرچه می تو،د با پرداخت سه ماهه یا سالانه مقداری پول نقد ذخیره کنید.

آیا می توانم بازی ایالات متحده در مقابل کانادا را در استرالیا به صورت زنده پخش کنم؟

در حال حاضر هیچ پخش کننده تایید شده ای برای این بازی کلیدی جام طلایی Down Under وجود ندارد.

تنها راه حل این است که از یکی از بهترین خدمات VPN ما همانطور که در بالا توضیح داده شد استفاده کنید، مکان خود را روی کشوری در این صفحه تنظیم کنید که در حال پخش است و از آنجا بروید. فقط توجه داشته باشید که ا،ر خدمات پخش پولی به کارت اعتباری در کشوری که سرویس از آن ارائه می شود نیاز دارند.

نکات سریع برای پخش جام طلای CONCACAF 2023 با استفاده از VPN

  • با چهار متغیر در حال بازی – ISP، مرورگر، ارائه‌دهنده پخش ویدئو و VPN – تجربه و موفقیت شما هنگام پخش مسابقات جام طلایی ممکن است متفاوت باشد.
  • اگر مکان مورد نظر خود را به ،وان یک گزینه پیش فرض برای ExpressVPN نمی بینید، از گزینه “جستجوی شهر یا کشور” استفاده کنید.
  • اگر بعد از اینکه VPN خود را روشن کردید و آن را در ناحیه مشاهده صحیح تنظیم کردید، در دریافت بازی با مشکل مواجه شدید، دو چیز وجود دارد که می تو،د برای رفع سریع آن امتحان کنید. ابتدا وارد حساب اشتراک سرویس پخش خود شوید و مطمئن شوید که آدرس ثبت شده برای حساب، آدرسی در ناحیه مشاهده صحیح است. اگر نه، ممکن است لازم باشد آدرس فیزیکی موجود در پرونده را با حساب خود تغییر دهید. دوم، برخی از تلویزیون‌های هوشمند – مانند Roku – برنامه‌های VPN ندارند که بتو،د مستقیماً روی خود دستگاه نصب کنید. در عوض، باید VPN را روی روتر یا نقطه اتصال تلفن همراهی که استفاده می‌کنید (مانند تلفنتان) نصب کنید تا هر دستگاهی در شبکه Wi-Fi آن اکنون در مکان مشاهده صحیح ظاهر شود.
  • همه ارائه دهندگان VPN که ما توصیه می کنیم دستورالعمل های مفیدی را در سایت اصلی خود برای نصب سریع VPN روی روتر خود داشته باشند. در برخی موارد در سرویس‌های تلویزیون هوشمند، پس از نصب برنامه ورزشی یک شبکه کابلی، از شما خواسته می‌شود یک کد عددی را تأیید کنید یا روی پیوندی که به آدرس ایمیل شما در پرونده تلویزیون هوشمند شما ارسال شده است کلیک کنید. این جایی است که داشتن VPN در روتر شما نیز کمک خواهد کرد، زیرا به نظر می رسد هر دو دستگاه در مکان صحیح قرار دارند.
  • و به یاد داشته باشید، مرورگرها اغلب می‌توانند با وجود استفاده از VPN، یک مکان را ارائه دهند، بنابراین مطمئن شوید که از یک مرورگر حریم خصوصی برای ورود به خدمات خود استفاده می‌کنید. ما معمولا توصیه می کنیم شجاع.




منبع: https://www.cnet.com/tech/services-and-software/usa-vs-ca،a-livestream-،w-to-watch-con،f-gold-cup-2023-soccer-from-anywhere/#ftag=CAD590a51e