دسته‌ها
اخبار

نوشتن را متوقف نکنید، در غیر این صورت کلمات شما از صفحه ناپدید می شوند • TechCrunch


سال به پایان می رسد، و با آن، من سنت سالانه نوشتن کلمات تبر در مورد x قطعه را ادامه می دهم. امسال، این به م،ای تلاش برای پر ، سال 2022 به 2022 کلمه است. همانطور که ممکن است تصور کنید، این مقدار زیادی است. من معمولاً 5000 تا 6000 کلمه می نویسم و ​​سپس مجبور می شوم بی رحمانه آن را ویرایش کنم تا سعی کنم کلام خود را برگردانم. با این حال، بخشی از چالش این است که همه اوج و فرودهای سال را دوباره زندگی کنید بدون اینکه غرق شوید. ترفند این است که انگشتان خود را بدون توجه به هر چیزی در حرکت نگه دارید. و اخیراً یک برنامه برای آن پیدا کردم که دوست دارم آن را با همه به اشتراک بگذارم. بالا،ه فصل است

به ،وان یک نویسنده، اغلب متوجه خواهید شد که به دنبال دکمه ذخیره هستید. بالا،ه راه نجات شماست. یک قطع برق کوتاه یا یک اسنافوی کامپیوتری تمام چیزی است که لازم است تا تمام کار سخت شما به هیچ وجه از بین برود. اما اگر آنجا باشد چه؟ بود دکمه ذخیره وجود ندارد؟ اگر خیره شدن از پنجره برای الهام گرفتن، م،ی برای فکر ، به یک چرخش زیرکانه عبارت، و هیچ راهی برای توقف برای استراحت وجود نداشت، چه؟ اگه این مثل فیلم بود چی سرعت 2، به جز اینکه به جای قایق، در اتوبوس هستید? اگر وقتی سرعتتان را کم کنید، منفجر شود چه؟ خوب. به دنیای افراطی نویسی خوش آمدید.

این پیش فرض برای خطرناک ترین برنامه نوشتن. اگر نوشتن را برای بیش از چند ث،ه متوقف کنید، خواهید دید که نوشته شما از بین می رود. و اگر در این مورد کند هستید، این پایان است. کلمات شما در اتر دیجیتال ناپدید می شوند و دیگر هرگز دیده نمی شوند. گوشیتو بر ندار به یک اعلان واکنش نشان ندهید اگر مرد فدرال ا،پرس بالا،ه با بسته‌ای که به‌خوبی منتظرش بودید آمد، راهی برای کاهش سرعت حتی برای یک لحظه وجود ندارد.

خطرناک ترین برنامه نوشتن که شما را تشویق می کند متمرکز بم،د و در واقع ابزاری عالی برای یافتن و ماندن در وضعیت جریان خود است، ایده بسیار خوبی است. مجبور شدن به گذاشتن چند کلمه در هر ث،ه به این م،ی است که ترس از صفحه خالی از بین می‌رود و مجبور به ادامه نوشتن به شما کمک می‌کند تا سرپا نگه دارید.

از بسیاری جهات، این برنامه مرا به یاد ماه ملی رمان نویسی می اندازد (NaNoWriMo) جایی که باید یک رمان 50000 کلمه ای را بنویسید. یا چیزی من نمی توانم به خاطر بیاورم. معمولاً، من آن را در گوگل جستجو می‌کنم تا مطمئن شوم که تعداد کلمات را به درستی دریافت کرده‌ام، اما نمی‌توانم آن را متوقف کنم زیرا اگر یک برگه جدید باز کنم، آنچه را که تاکنون در این مقاله نوشته‌ام از دست خواهم داد. ارگ! اما خوب، نکته این است که هر دو به شما کمک خواهند کرد شروع کنید نوشتن و در واقع شما را مجبور می کند تمام ، یک قطعه نیز چون خوب، اگر تمومش نکنی، از دستش میدی. و من این را نمی خواهم. هیچ ، آن را نمی خواهد.

این دقیقاً یک برنامه بسیار پیشرفته نیست، اما یک راه شگفت‌انگیز و سرگرم‌کننده برای مجبور ، خود به نوشتن و ادامه نوشتن است. این باعث شد در مورد نحوه نوشتن بسیار متفاوت فکر کنم. اتفاقاً ثابت می‌کند که من در واقع می‌توانم به مدت پنج دقیقه مستقیم بنویسم، که هدیه بسیار زیبایی است که بتوانم به خودم بدهم.

همچنین مطمئن هستم که ویراستاران TechCrunch از این که من پنج دقیقه قبل از انتشار به طور مستقیم بنویسم، خوشحال می شوند، و فقط به اندازه کافی برای افزودن برخی پیوندها و یک تصویر برجسته م، می کنند، اما بدون اینکه به ویرایشگر اجازه دهند اشتباهات املایی من را برطرف کند. متاسفم، هنری


منبع: https://techcrunch.com/2022/12/25/the-most-dangerous-writing-app/