دسته‌ها
اخبار

نمی توانید ویندوز 11 را اجرا کنید؟ ممکن است هنوز از شما خواسته شود که ارتقا دهید


لوگوی ویندوز 11

ویندوز 11 بیش از یک سال است که در دسترس است. اکنون که آپدیت 22H2 برخی (اما نه همه) مشکلات خود را برطرف کرده است، مایکروسافت شروع به سختگیری در مورد ارتقاء کرده است – حتی در رایانه های شخصی که نمی توانند ویندوز 11 را اجرا کنند.

مایکروسافت در اوایل سال جاری شروع به انتشار هشدارهای ارتقاء تهاجمی‌تر روی رایانه‌های شخصی ویندوز 10 کرد، با پیام‌هایی تمام صفحه که از مردم می‌خواست به ویندوز 11 ارتقاء دهند، که اغلب دکمه لغو/،وج را در این فرآیند پنهان می‌کرد. با این حال، بر اساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی، این اعلان در رایانه‌های شخصی که حتی به طور رسمی با ویندوز 11 سازگار نیستند، ظاهر می‌شود.

یک رشته در ردیت ویندوز 11 حاوی گزارش های زیادی از این مشکل است. یک کاربر Reddit گفت“من ویندوز 10 روی i7-4770 دارم و TPM ندارم و اعلان ارتقا به ویندوز 11 را نشان می دهد” در حالی که شخص دیگری گفت رایانه شخصی آنها با تنها 2 گیگابایت رم که “به سختی قادر به اجرای ویندوز 10 است” این پیام را دریافت کرد. شخص دیگری در توییتر گفت که این پیام در لپ تاپ آنها بدون تراشه TPM و پردازنده نسل چهارم اینتل ظاهر شده است.

به روز رس، رایگان ویندوز 11 برای دستگاه ها و ماشین های مجازی ویندوز 10 پشتیب، نشده ارائه می شود؟

اسکرین شات از یک VM ویندوز 10 22H2 که ا،امات سیستم ویندوز 11 را برآورده نمی کند، نمونه های بزرگ TPM (هیچکدام) و رم (2 گیگابایت) هستند. pic.twitter.com/VNNswgMliC

— PhantomOcean3💙💛 (@PhantomOfEarth) 23 فوریه 2023

سیستم مورد نیاز رسمی مایکروسافت برای ویندوز 11 نیاز به پردازنده نسل هشتمی اینتل (یا AMD Ryzen 2000) یا جدیدتر، حداقل 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی و TPM 2.0 دارد. حتی اگر امکان دور زدن برخی از این ا،امات وجود دارد، انجام این کار توسط مایکروسافت توصیه نمی شود و ظاهر شدن پنجره های بازشو در رایانه های شخصی قدیمی را عجیب تر می کند. به نظر می رسد روند نصب هنوز با ش،ت مواجه می شود، اما نه قبل از دانلود به روز رس،.

به نظر می‌رسد که اعلان‌های به‌روزرس، یک عرضه غیرعمدی است، اما ما با مایکروسافت تماس گرفته‌ایم تا بپرسیم، و زم، که (یا اگر) پاسخی شنیدیم، این مقاله را به‌روزرس، خواهیم کرد.

منبع: Reddit، توییتر (@druzzyaka، @PhantomOfEarth)
از طريق: Windows Central




منبع: https://www.،wtogeek.com/875167/cant-run-windows-11-you-might-still-be-asked-to-upgrade/