دسته‌ها
اخبار

نحوه تنظیم مجدد لامپ های Philips Hue


اگر می‌خواهید چراغ‌های هوشمند Philips Hue خود را بفروشید یا می‌خواهید مشکلی را برطرف کنید، باید نحوه تنظیم مجدد را بد،د. خوشبختانه، این کار بسیار ساده است و نباید بیش از 10 دقیقه طول بکشد. در اینجا چیزی است که باید بد،د، همراه با دستورالعمل هایی برای بازنش، یک محصول با استفاده از Hue Bridge یا به تنهایی.

نحوه تنظیم مجدد لامپ Philips Hue

به یاد بیاور Philips Hue با Philips Wiz متفاوت است و این دستورالعمل‌ها فقط برای Hue هستند. برای تنظیم مجدد لامپ Philips Hue خود باید چه کاری انجام دهید.

مرحله 1: برنامه Philips Hue را در دستگاه تلفن همراه خود باز کنید.

گام 2: انتخاب کنید تنظیمات زبانه در پایین صفحه نمایش.

مرحله 3: انتخاب کنید منوی چراغ ها.

مرحله 4: لامپی را که می خواهید بازنش، کنید انتخاب کنید.

مرحله 5: انتخاب کنید حذف در پایین صفحه، سپس با انتخاب تایید کنید نور را حذف کنید. چراغ اکنون جفت نشده است و می توان آن را در هر کجا که لازم باشد خواند.

مرحله 6: دکمه “+” را در گوشه سمت راست بالا انتخاب کنید.

مرحله 7: انتخاب کنید جستجو ، برای پیدا ، لامپ اخیراً حذف شده این مرحله ممکن است یک لحظه طول بکشد. اگر بتواند لامپ را پیدا کند، ممکن است لازم باشد شماره سریال چاپ شده در کنار لامپ را دریافت کرده و آن را در برنامه تایپ کنید.

مرحله 8: پس از یافتن، لامپ را با نام و نماد شناسایی کنید. ضربه زدن انجام شده.

مرحله 9: نماد نور جدید را به اتاقی که می‌خواهید در آن باشد بکشید، سپس انتخاب کنید انجام شده.

نحوه تنظیم مجدد لامپ Philips Hue بدون Bridge

لامپ های Philips Hue از طریق لوازم جانبی Bridge ارتباط برقرار می کنند. اگر پل شما به هر دلیلی ش،ته یا گم شده است، باز هم می‌تو،د لامپ‌ها را به تنهایی تنظیم مجدد کنید. ا،ر لامپ های Hue دارای بلوتوث داخلی هستند و می توانند از آن برای اتصال به دستگاه تلفن همراه استفاده کنند. در اینجا نحوه تنظیم مجدد لامپ بدون Bridge آورده شده است.

مرحله 1: منبع تغذیه لامپ را پنج بار خاموش و روشن کنید. این فعالیت باید آن را به حالت جفت شدن برگرداند.

گام 2: دانلود کنید بلوتوث رنگی برنامه

مرحله 3: روند جفت شدن را دنبال کنید.

مرحله 4: اگر قطع برق لامپ آن را به حالت جفت شدن نمی برد، ممکن است نیاز به ،ید لامپ داشته باشید سوئیچ دیمر رنگ. با آن، می تو،د یک لامپ را با نزدیک ، سوئیچ به آن بازنش، کنید.

سوئیچ دیمر را در فاصله 10 سانتی متری لامپ قرار دهید.

مرحله 5: را فشار دهید و نگه دارید من و O دکمه ها به طور همزمان به مدت 10 ث،ه.

مرحله 6: LED باید روی سوئیچ دیمر چشمک بزند و لامپ نیز باید چشمک بزند تا نشان دهد تنظیم مجدد شده است. اکنون می تو،د با شروع مرحله 6 بالا به افزودن لامپ به سیستم خود ادامه دهید.

برای راهنمایی بیشتر در مورد تنظیم لامپ های Philips Hue خود، حتما راهنمای نصب کامل ما و نحوه استفاده از چراغ های Philips Hue با geofencing را بررسی کنید.

توصیه های سردبیران







منبع: https://www.di،altrends.com/،me/،w-to-reset-philips-hue-bulbs/