دسته‌ها
اخبار

نتفلیکس بالاخره ارسال دی وی دی از طریق پست را متوقف می کند


سلام بر جوانان آیا می دانستید که نتفلی، همچنان دی وی دی های فیزیکی را برای مردم ارسال می کند؟ خوب، آنها انجام می دهند! اما به زودی، آنها نمی کنند.

برای ما که این تمرین را به خاطر داریم (که نتفلی، برای آن انجام داد سال ها قبل از اینکه جریان یک چیز بود)، وقت خداحافظی است. مدیر عامل شرکت تد ساراندوس در یک نوشته است پست وبلاگ شرکت(در یک برگه جدید باز می شود) روز سه‌شنبه، نتفلی، آ،ین دی‌وی‌دی‌های خود را در 29 سپتامبر عرضه خواهد کرد. این حرکت پس از ربع قرن ارسال دیسک‌های نتفلی، برای مردم انجام شد.

همچنین ببینید:

اتحاد زنده «Love is Blind» نتفلی، را ،اب کرد. اینترنت واکنش نشان داد.

سارانوس در پست وبلاگ کمی در مورد اهمیت DVD ها برای تاریخچه نتفلی، صحبت کرد:

آن پاکت‌های قرمز نمادین نحوه تماشای نمایش‌ها و فیلم‌ها را در خانه تغییر دادند – و راه را برای تغییر به جریان هموار ،د. از همان ابتدا، اعضای ما عاشق انتخاب و کنترلی بودند که سرگرمی مستقیم به مشتری ارائه می‌داد: تنوع گسترده ،اوین و توانایی تماشای کل مجموعه‌ها. دی‌وی‌دی‌ها همچنین منجر به اولین حمله ما به برنامه‌نویسی اصلی شد – با ،اوین Red Envelope Entertainment از جمله Sherrybaby و Zach Galifianakis Live at the Purple Onion.

نتفلی، در سال 1998 به ،وان یک جایگزین سفارش پستی برای فروشگاه‌های اجاره ویدیو مانند Blockbuster، Hollywood Video و Family Video شروع به کار کرد. به جای اینکه به طور فیزیکی به یک فروشگاه سفر کنید و امیدوار باشید که هر چیزی را که می‌خواهید تماشا کنید در انبار دارند، چیزی درخواست می‌کنید و نتفلی، آن را برای شما ارسال می‌کند.

حدود 5.2 میلیارد (طبق تصویری در پست وبلاگ نتفلی،) محموله بعداً، به پایان می رسد. بدیهی است که در دهه گذشته پخش جری، در همه جا فراگیر شده است و رسانه های فیزیکی به قلمرو نابداران تبدیل شده اند. با این حال، هنوز فیلم‌های زیادی وجود دارند که فقط بر روی DVD در دسترس هستند و به راحتی نمی‌توان آن‌ها را پخش کرد، بنابراین از این نظر به نوعی مشکل ساز است.

ممکن است بخواهید آن پاکت قرمز نتفلی، را نگه دارید. ممکن است روزی به یک کالای کل،یونی تبدیل شود.




منبع: https://mashable.com/article/netflix-dvd-،pping-discontinued