دسته‌ها
اخبار

نامه سرگشاده بن ریگز، مورخ Dungeons & Dragons به WOTC


بن ریگز یک DD مورخ و نویسنده کتاب کشتن اژدها: تاریخچه مخفی سیاه چال ها و اژدها.

واکنش گیلیان جیکوبز به برگه شخصیت D&D از جامعه | مصاحبه io9

جادوگران عزیز ساحل،

سلام! نوشتم تاریخچه شرکت شما زم، که آن را TSR نامیدند. من همچنین ک، هفتم و هشتم را تدریس می کنم، بنابراین در 15 سال گذشته، سال به سال شاهد بودم که بچه ها کشف می کنند، DD.

من این نامه را می نویسم زیرا می خواهم شما موفق شوید. صادقانه بگویم، من فکر می‌کنم همه طرفداران راست‌دل D&D می‌خواهند شرکت شما را به خوبی ببینند و محصولات فوق‌العاده‌ای را تولید کند که سودآور باشد. بنابراین من مشتاقانه تماشا کردم رویدادهای رسانه ای شما این چند هفته گذشته، ی،ی DD مستقیم و اج، سازندگان محتوا ایده های خوبی وجود دارد، اما من می خواهم با شما صادق باشم. به طور کلی، من آنها را به ،وان meh رتبه می دهم. من فکر می کنم DD فضایی برای رشد تصاعدی دارد و هیچ یک از این ایده‌ها به این نوع افزایش دامن نمی‌زند.

TTRPG ها در واقع محصولی بسیار دشوار برای ،ب درآمد زیاد هستند. ۱۵۰ دلار روی کتاب‌های قو،ن و کمپین‌ها کاهش دهید و می‌تو،د سال‌ها بدون ،ید دیگری بازی کنید. عجیب است، درست است؟ ما DD طرفداران در واقع دیگر نیازی به ،ید چیزی از شما ندارند. (با این حال تقریباً همه ما می خواهیم!)

من درک می کنم که شما سعی می کنید پول بیشتری از بازیکنان بگیرید. باز هم از نظر من خوب است! من نمی توانم منتظر یک جوراب زیبا از Neverwinter و Edgin the Bard باشم. امیدوارم VTT شما آنقدر فوق العاده باشد که بخواهم هر روز و دو بار در روز یکشنبه از آن استفاده کنم. با این حال، آیا هر کدام از اینها واقعاً پایگاه بازیکنان بازی را به طور تصاعدی افزایش می دهد؟ احتمالا نه. من درک می کنم که بسیاری از شما پیشینه ای در بازی های ویدیویی دارید، که منطقی است. با این حال، من در اینجا نیز به شما هشدار می دهم. DD یک بازی ویدیویی نیست VTT آن را به یک بازی ویدیویی تبدیل نخواهد کرد.

شما باید تفکر خود را دوباره چارچوب بندی کنید. فکر نکن DD به ،وان محصولات حتی به آن به ،وان یک برند فکر نکنید. قطعاً آن را به ،وان یک بازی ویدیویی در نظر نگیرید.

DD اولین و معروف ترین بازی نقش آفرینی رومیزی است و بازی های نقش آفرینی رومیزی یک رسانه اصلی و رادیکال هستند. TTRPG چیزی جدید برای انجام با کاغذ، مداد و ذهن انسان است که در سال 1974 اختراع شد. تصور کنید بازیگری در سال 1974 اختراع شد و ما فقط 50 سال است که ببینیم بازیگری چگونه فرهنگ را تغییر می دهد. این پتانسیل انقلاب TTRPG است.

یکی از شگفت انگیزترین ویژگی های TTRPG بی نهایت بودن آن است. اگر یکی شروع کرد a DD کمپین در سال 1974 با انتشار اولین قو،ن، ممکن است هنوز هم همین بازی را انجام دهد، ی،ی همان داستان را امروز بگوید. در مقابل، ا،ر بازی‌های ویدئویی را می‌توان به پایان رساند و پس از تکمیل نیاز به ،ید جدیدی دارد. بازی های ویدیویی محدود هستند. TTRPG ها نیستند. آنها یک بطری ودکای بی ته یا ماشینی هستند که هرگز ،اب نمی شود و حتی به بنزین هم نیاز ندارد.

بنابراین، چگونه می‌تو،د از یک رسانه جدید که پس از ،ید اولیه، هرگز به دیگری نیاز ندارد، درآمد ،ب کنید؟ مشکل است، اما می توان آن را انجام داد. موفق ترین ال،ا ورزش و مذهب هستند. (من می خواهم در اینجا واضح بگویم که من ادیان را تحقیر نمی کنم و به نوعی ادعای حقیقت ندارم. DD.) و کلید باز ، قفل آینده بزرگتر، روشن تر و سودآورتر برای DD نه در ویزاردز، نه در ه،رو، و از قضا در میان بازیکنان نیست، نه.

این Dungeon Masters است.

در سرتاسر جهان، صدها هزار یا نه میلیون‌ها استاد سیاه‌چال از مردم می‌خواهند که تلاش کنند DD برای اولین بار. قو،ن را توضیح می دهند. راه اندازی می کنند DD شب ها آنها متوجه می شوند که چه ،ی چیپس ها را می آورد و چه ،ی دیپ را می آورد. آنها به م،ای واقعی کلمه محصول شما را برای شما می فروشند و این کار را به صورت رایگان انجام می دهند. این ریاضی ساده را در نظر بگیرید. اگر فقط 10 استاد Dungeon در کل جهان وجود داشت، اما هر سال، هر DM یک نفر دیگر را متقاعد می کرد که DM شود، در عرض 20 سال، شما بیش از 20 میلیون Dungeon Master دارید.

شما با افزایش شدید تعداد افرادی که بازی می کنند، درآمد ،ب خواهید کرد DD. و شما می خواهید این کار را با آسان ، زندگی آن میلیون ها استاد سیاه چال بسیار بسیار آسان تر از آنچه اکنون هستند انجام دهید.

همانطور که می د،د، کمبود Dungeon Master وجود دارد. مردم به DM می ترسند. آنها نگران دانستن قو،ن هستند. آنها نگران تسلط بر ماجراجویی یا نوشتن داستان خود هستند. این یک ترمز، شاید حتی یک سقف، می کند DD رشد ممکن است ،ی طرفدار نقش حیاتی باشد، اما اگر نتواند آن را پیدا کند DD آنها ممکن است هرگز به یک بازی تبدیل نشوند DD پنکه.

بنابراین چگونه می توان زندگی یک DM را آسان تر کرد؟

اول، شما در حال حاضر بهترین نسخه را تولید می کنید DD که تا به حال وجود داشته است علاوه بر این، با تماشای بازی ده‌ها کودک 12 ساله از طریق S،er Set، می‌توانم به شما بگویم که این محصول در آموزش بازی عملکرد خوبی دارد. با این حال، شما باید یک جزوه ده تا بیست صفحه ای تهیه کنید که به صورت رایگان در وب سایت شما از مهمترین آنها در دسترس باشد. DD قو،ن. به استفاده از اینترنت و یوتیوب برای ایجاد توضیح محتوا ادامه دهید DD و محصولات شما شاید حتی نوعی خلاصه‌های ماجراجویی صوتی، بنابراین به جای خواندن، یک DM بتواند برای آماده ، گوش کند؟ شاید توسط یک موجود خوانده شود DD فرد مشهور؟

اما خارج از مجموعه استارتر، ماجراجویی‌ها و کمپین‌های دیگر شما به طرز عجیبی ،یبی هستند. من می دانم که دسته های بی شماری از DD طرفداران بدون توجه به کیفیت یا محتوا، کتاب های شما را می ،ند، اما ایجاد طرفداران مادام العمر مست،م تولید ماجراهای خارق العاده است. یک کمپین خوب هم الهام بخش DM ها برای اجرای آن است و هم زندگی آنها را آسان تر می کند. من نمی‌دانم کتاب‌های شما چگونه تولید می‌شوند، اما بر اساس محصولات نهایی که دیده‌ام، باید موارد زیر را انجام دهید:

کمپین ها باید یک تا سه نویسنده داشته باشند. فقط با احتیاط بیشتر موارد بیشتری را اضافه کنید…

کمپین ها باید توسط نویسندگان و طراحان راه اندازی شوند.

شما باید به طراحان بازی‌تان پول بدهید، مثل اینکه روی بازی‌های ویدیویی کار می‌کنند، و باید به نویسندگان حق امتیاز بدهید.

باید یک قالب ثابت برای کمپین هایی که از کتابی به کتاب دیگر منتقل می شود وجود داشته باشد.

زمان برای تست بازی باید در چرخه تولید شما گنجانده شود. باید در ماه اندازه گیری شود.

کتاب‌های شما باید کوتاه‌تر باشند! طرح و طراحی RPG قرن 21 را بگنج،د.

به مجموعه جعبه‌ای بازگردید! جزوه ها، نقشه ها، پرتره های شخصیت ها، مجلات درون بازی، و سرنخ هایی برای ادامه بازی ایجاد کنید. (همچنین فایل های پی دی اف این موارد را در دسترس قرار دهید.)

شما چه کار دیگه ای میتو،د انجام دهید. آیا می تو،د نوعی مدرسه تحصیلات تکمیلی Dungeon Mastering را ایجاد کنید که احتمالاً محصولات خاصی را فقط برای فارغ التحصیلان در دسترس است؟ آیا می تو،د مسابقات DM را در کنوانسیون های بازی اجرا کنید؟ برندگان جوایز، سفر به رنتون، افتخار، افتخار و غیره دریافت می‌کنند. آیا می‌تو،د نوعی جوایز اسکار برای DM ایجاد کنید؟ مراسم اهدای جوایز با مجریان مشهور برگزار می‌شود.

که ممکن است همه چیز پوچ به نظر برسد. و چگونه منجر به سود می شود؟ خوب در نظر بگیرید در جه، با 20 میلیون Dungeon Master، احتمالاً 100 میلیون بازیکن دارید. 113 میلیون نفر در سال 2023 Super Bowl را تماشا ،د DD یک بازی با طرفدار، برابر با NFL است، سود حاصل از فروش تی شرت را به تنهایی تصور کنید. علاوه بر این، در نظر بگیرید که این پیشنهادات برای جایگزینی کاری که اکنون انجام می دهید نیست. در عوض، چنین تمرکز مجدد بر روی DM تلاش های فعلی شما را افزایش می دهد. DM های بیشتر و بازیکنان بیشتر، برای مثال، VTT شما را مفیدتر و سودآورتر می کند.

بنابراین از جایی که من نشسته ام اینطور به نظر می رسد. بهترین ها را برایت آرزو می کنم. فیلم عالی بود!

خالصانه،

بن ریگز

DD مورخ فوق العاده


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ بررسی کنید که چه زم، باید انتظار آ،ین را داشته باشید مارول، جنگ ستارگان، و پیشتازان فضا نسخه های بعدی چه چیزی است DC Universe در فیلم و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بد،د دکتر هو.


منبع: https://gizmodo.com/dungeons-dragons-future-wizards-of-the-coast-letter-1850359605