دسته‌ها
اخبار

مهار در گسترش API | TechCrunch


دبلیو
به TechCrunch Exchange، یک خبرنامه هفتگی استارت آپ ها و بازارها خوش آمدید. این از ستون روزانه TechCrunch+ الهام گرفته شده است، جایی که نام خود را دریافت می کند. هر شنبه آن را در صندوق ورودی خود می خواهید؟ اینجا ثبت نام کنید.

امروز دارم نگاه میکنم در یک اکتساب اخیر که نشان دهنده حرکت به سمت API های انعطاف پذیرتر است. همچنین در این هفته، دور اخیری که به بازار استارت‌آپ‌های درمان سوءمصرف مواد تفاوت‌های ظریفی اضافه می‌کند. – آنا

API های انعطاف پذیر

ایجاد و توزیع APIها ممکن است به زودی ساده تر شود: Speakeasy، یک استارت آپ در مراحل اولیه، روی آن کار می کند.

ساگار باتچو، مدیرعامل آن به ران می، از TechCrunch گفت: «ما کار را با مشکل مهمی برای من شروع کرده‌ایم، مشکلی که خودم به‌،وان یک توسعه‌دهنده با آن مواجه بودم، که واقعاً به‌طور چشمگیری نحوه ارسال API‌ها را به کاربران نهایی توسط توسعه‌دهندگان ساده می‌کند.

با این حال، طبق نظرسنجی که از پلتفرم API Postman’s پشتیب، می کند، شرکت های بزرگ با بیش از 5000 توسعه دهنده در حال حاضر با گسترش API دست و پنجه نرم می کنند. گزارش وضعیت API 2023. سی و یک درصد از پاسخ دهندگان در این شرکت‌های بزرگ، «مدیریت بیش از حد API یا ریزسرویس‌ها» را به ،وان مانعی برای تولید API ذکر ،د، در حالی که تنها 23 درصد از همه نظرسنجی‌کنندگان این آمار را داشتند.

دیدن این که چگونه این یافته به ،ید اخیراً اعلام شده توسط Postman و ادغام آتی استارت آپ مشاهده پذیری API نرم افزار Akita متصل می شود، سخت نیست. «افزودن آکیتا باعث می شود راحت تر از همیشه برای کاربران در بی،ه مطبوعاتی آن آمده است تا APIهای تولید خود را مدیریت کنند، حتی در مواجهه با گسترش API.

به گفته ژان یانگ، بنیانگذار آکیتا، ظهور APIها بوده است اساسا تغییر کرد فرآیند توسعه نرم افزار “تست بیشتر و بیشتر به سمت تولید حرکت کرده است. رفتار مورد نظر اکنون بر اساس رفتار مشاهده شده است. بیشتر و بیشتر، تنها راه برای تیم ها برای کشف حتی آنچه در حال اجرا است، بازرسی تولید است. ما به ابزارهای جدیدی نیاز داریم که توسعه دهندگان را در جایی که هستند ملاقات کند: نه فقط برای ساختن اولین پیش نویس نرم افزار، بلکه برای اشکال زدایی، نگهداری و پیش نویس n.» او در اعلامیه خود نوشت.

در یک یادداشت مرتبط، مهندسی آشوب ممکن است دیگر تنها حوزه مهندسین قابلیت اطمینان سایت نباشد.




منبع: https://techcrunch.com/2023/07/22/api-sprawl-postman-report/