دسته‌ها
اخبار

معرفی پرفروش ترین کتاب های سال 1400

معرفی پرفروش ترین کتاب های سال 1400

پرفروش‌ترین کتاب سال سوئد، رتبه یک نیویورک تایمز و از پرفروش‌ترین‌های سایت آمازون در سال ۲۰۱۶ افتخاراتی است که کتاب فردریک بکمن به دست آورده است. این کتاب داستان مردی است میانسال به نام اوه که به تازگی همسرش را از دست داده و تنها زندگی می‌کند. اوه منزوی و تا حدی بداخلاق است و به راحتی با دیگران ارتباط برقرار نمی‌کند. « مردی به نام اوه» به خوبی روابط انسانی حاکم در دنیای معاصر را بیان می‌کند. وجود یک شخصیت ایرانی به نام پروانه در داستان، بر جذابیت این داستان برای مخاطبان ایرانی افزوده است. شخصیتی خون‌گرم و کنجکاو که با سرسختی هر چه بیشتر با اوه ارتباط برقرار می‌کند.

  • کتاب کلارا و خورشید ایمان در مقابل عقلانیت را از طریق چشمان کلارا بررسی می‌کند، زیرا او می‌آموزد که عشق به چه معناست.
  • خانواده خاله­ او همگی از جادو متنفرن و برای همین از اینکه روزی هری پاتر نیز به جادوگری روی بیاره به شدت وحشت دارند.
  • – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، منابع مختلف در آستانه آغاز سال جدید میلادی اقدام به انتشار پرفروش‌ترین کتاب‌ها در سالی که گذشت، کرده‌اند….
  • درحالی که آنها باهم در حال بحث بودند، سایه ای پشت پرده دیده می شود و هملت گمان میکند، عمویش پشت پرده است.
  • کتاب‌های علمی موضوعات متفاوتی دارند که در فروشگاه اینترنتی کتاب بادبادک به سادگی در دسترس شما عزیزان قرار گرفته‌اند.

در این راه سوفی نوه ناتنی اسقف اعظم به کمک نمادشناسی به نام رابرت لنگدان در تلاش‌اند تا جلوی این اتفاق را بگیرند. این ماجراها در کشورهای فرانسه و بریتانیا به وقوع می‌پیوندند. در این قسمت ۱۰ عنوان از لیست کتابهای پرفروش ایرانی را در ۴ دهه گذشته نوشته‌ام.

خراسان رضوی پرفروش‌ترین استان در طرح بهارانه کتاب ۱۴۰۰

باید به این نکته نیز توجه داشت که کتاب تربیت فرزند نیز جز کتاب‌های آموزشی محسوب می‌شوند و فرصت خرید آن‌ها نیز در بانک کتاب کودک و نوجوان بادبادک برای شما عزیزان فراهم است. رمان چهار باد، به نحوی نگارش شده تا مخاطب را تصویری واضح از داستان در ذهن خواننده نمایش دهد و حس همزاد پنداری و نزدیکی با شخصیت‌های داستان را به مخاطب القا کند. شخصیت اصلی، السا که زندگی خود را با مطالعه کتاب ماجراجویانه و تخیلی گذرانده، خود را به موضوع دنیای خود و خواننده نزدیک‌تر کرده است. برای مطالعه مطالب جامع در مورد کتب محبوب و پرفروش جهان، کتاب خوانی بیلبیلک بهترین منبع برای شماست. کتاب عادت‌های اتمی برای کسانی که در مواجهه با مشکلات و چالش‌های زندگی دچار نگرانی و شکست می‌شوند، بسیار مناسب بوده و یکی از بهترین کتاب های موفقیت است. بدون هیچ‌گونه گزافه‌گویی اضافی، به معرفی پرفروش ترین کتاب های ۲۰۲۱ می‌پردازیم.

پرفروش‌ترین نویسندگان بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران

تنها کاری که او برای قدم گذاشتن در هرکدام از زندگی‌ها باید انجام دهد این است که کتاب را باز کند و اگر او زندگی خوبی پیدا کند، سایت فرا کتاب می‌تواند زنده بماند. دشواری در تصمیم‌گیری «اینکه آیا واقعا می‌توان یک زندگی را فقط چند دقیقه بعد از نیمه‌شب سه‌شنبه قضاوت کرد» نهفته است. داستان ناتور دشت درمورد نوجوانی 17 ساله به نام هولدن کالفیلد است که در یک مرکز روانی بستری است و قصد دارد وقایعی که از سر گذرانده را برای مشاور خود تعریف کند.

او با قدرت و بی‌باکی از عدالت و انسانیت دفاع می‌کند و در مقابل تعصب، نفرت و خشونت نژادی و ریاکاری مردم می‌ایستد. کتاب کشتن مرغ مقلد به دلیل پرداختن به مسائل انسانی و بشردوستانه، مورد تحسین بسیاری از منتقدان ادبی و کتابخوان‌های سراسر جهان قرار دارد. پائولو کوئلیو را می‌توان یکی از پرکارترین و موفق‌ترین نویسندگان معاصر دانست. او در طول دوران کاری خود بیش از 30 کتاب مختلف را به رشته تحریر درآورده است.