دسته‌ها
اخبار

متن به تصویر را فراموش کنید. این هوش مصنوعی از دستورات شما فیلم می سازد



احتمالاً در مورد نتایج شگفت‌انگیز هوش مصنوعی متن به تصویر مانند Dall-E، Stable Diffusion و Midjourney شنیده‌اید. همانطور که انتظار داشتید، انقلاب در حال پیشروی است و هدف بعدی ابزارهای هوش مصنوعی متن به ویدئو است.

گوگل و متا قابلیت‌های تبدیل متن به ویدیو خود را در گزارش‌های تحقیقاتی آزمایشگاه‌های هوش مصنوعی خود به نمایش گذاشته‌اند، اما این فناوری پیشرفته در دسترس عموم قرار نگرفته است. اگر مشتاقانه منتظر این فرصت بوده اید که با یک دستور ساده هوش مصنوعی ویدیوهای کامل ایجاد کنید، اکنون فرصتی برای شماست، به لطف QuickVid.

قبل از اینکه انتظارات شما خیلی بالا برود، مهم است بد،د که این معادل تولید هزاران ع، Stable Diffusion و مونتاژ آنها برای ایجاد یک ویدیو یا دسترسی به پیشرفته‌ترین سیستم‌های هوش مصنوعی در جهان برای تولید ویدیو واقعی نیست. این یک ورود بسیار اولیه به رقابت برای راه حل متن به ویدئو است.

اولین مرحله از فرآیند هوش مصنوعی، تولید یک اسکریپت بر اساس درخواست شما است. من سیستم را با ایجاد یک YouTube S،rt از این کلمات آزمایش کردم: «ویدئویی از پرواز یک پهپاد DJI بر فراز یک فضانورد در مریخ، که با ع، واکنش فضانورد غافلگیر شده به پایان می رسد.»

هوش مصنوعی یک روایت کامل 79 کلمه ای را از دستور من نوشت، سپس گفتار را با انتخاب صدای مرد یا زن ،یب کرد. TechCrunch اشاره کرد که ویدیوی پس‌زمینه انتخاب‌شده برای ویدیوی تولید شده از یک کتابخانه انبار گرفته شده است و ظاهراً فیلم‌های زیادی از «فضانوردان در مریخ» وجود دارد.

به ،وان یک لمس نهایی مشکوک، QuickVid اسکریپت را به ،وان ،وان پوشش می دهد و تصاویر کوچک تولید شده توسط Dall-E API را اضافه می کند. نتیجه کوتاه یوتیوب که در بالا مشاهده می شود … جالب است. شاید فیلم های زمینی بیشتری را بهتر اداره کند.

در یک مصاحبه با TechCrunch، توسعه‌دهنده QuickVid گفت که بهبودهایی در راه است و گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتری در ژانویه ارائه می‌شوند. در نهایت، QuickVid همچنین شامل شرح‌ها و آواتارهای پشتیب، می‌شود.

در سال آینده می‌توان شاهد عرضه راه‌حل‌های متن به ویدیوی بیشتری به همراه سایر شگفتی‌های بصری مانند عینک‌های واقعیت افزوده و هدست‌های واقعیت مجازی پیشرفته‌تر بود. باید هیجان انگیز باشد.

توصیه های سردبیران







منبع: https://www.di،altrends.com/computing/forget-text-to-image-this-ai-makes-videos-from-your-prompts/