دسته‌ها
اخبار

متا در تلاش است تا اکانت های Threads حذف شده را نیز از تخریب اینستاگرام متوقف کند


بنابراین، شما برای یک حساب کاربری Threads ثبت نام کردید، زیرا می خواستید ببینید که سر و صدا با رقیب توئیتر متا چیست. اگر تصمیم دارید که شبکه اجتماعی جدید برای شما من، نیست یا می‌خواهید کار جدیدی را شروع کنید، ممکن است حذف نمایه Threads راه حلی برای شما نباشد. آستانه توجه داشته باشید، انجام این کار کل اکانت اینستاگرام شما را نیز پاک می کند. هنگامی که یک حساب Threads باز می کنید، اگر می خواهید نمایه و حلقه های خود را از برنامه اشتراک ع، بیاورید، می تو،د از اعتبار اینستاگرام خود برای ثبت نام استفاده کنید. اما با انجام این کار، حساب های شما در هر دو پلتفرم به طور جدایی ناپذیری به هم مرتبط می شوند.

در یک پست در موضوعاتآدام موسری، رئیس اینستاگرام گفت که متا از این موضوع آگاه است و در حال حاضر به دنبال راهی است که به شما اجازه دهد حساب Threads خود را جداگانه حذف کنید. شرکت نیز هست کار بر روی ویژگی ها که هنوز در برنامه وجود ندارد، از جمله تب زیر، هشتگ ها، پشتیب، fediverse و پیام. در حال حاضر، می تو،د حساب Threads خود را غیرفعال کنید تا نمایه و محتوای خود را پنهان کنید. همچنین می تو،د نمایه خود را به صورت خصوصی تنظیم کنید یا به سادگی رشته های فردی را حذف کنید. توجه داشته باشید، شما همچنین می تو،د برای یک حساب Threads با یک ایمیل یا یک شماره تلفن که به حساب اینستاگرام شما پیوندی ندارد، ثبت نام کنید، بنابراین می تو،د این دو پلتفرم را کاملاً از هم جدا نگه دارید.

متا نمی توانست Threads را در زمان بهتری راه اندازی کند. توییتر اخیراً تغییراتی ایجاد کرده است که حتی مشتاق ترین کاربران را نیز ناامید کرده است. ابتدا از دیدن توییت‌ها توسط افرادی که وارد سیستم نشده‌اند جلوگیری کرد – اگرچه به آرامی از ا،ام کاربران برای ورود به سیستم عقب نشینی کرد – و سپس محدودیت شدیدی برای تعداد پست‌هایی که کاربران می‌توانند در روز ببینند قرار داد. حدود 10 میلیون کاربر در هفت ساعت اول خود برای یک حساب Threads ثبت نام ،د و در اولین صبح پس از در دسترس قرار گرفتن، برنامه قبلاً 30 میلیون کاربر داشت. اندکی پس از راه اندازی Threads، توییتر متا را به شکایت متا تهدید کرد و متا را به شکار غیرقانونی کارمندان سابق و سوء استفاده از اسرار تجاری و مالکیت م،وی متهم کرد. در یک واکنش ایلان ماسک در توییتی درباره شکایت احتمالی پاسخ داد: رقابت خوب است، تقلب خوب نیست.




منبع: https://www.engadget.com/meta-is-working-to-stop-deleted-threads-accounts-from-nuking-instagram-too-094423213.html?src=rss