دسته‌ها
اخبار

مایکروسافت مدت زمان مکالمات ربات چت بینگ را محدود می کند


مایکروسافت شروع به محدود ، مکالمات با ربات چت جدید در موتور جستجوی Bing خود به پنج سوال در هر جلسه و 50 سوال در روز خواهد کرد. گفت در جمعه.

مایکروسافت نسخه جدیدی از بینگ را منتشر کرد که موتور جستجو را با فناوری هوش مصنوعی ساخته شده توسط OpenAI، یک استارت‌آپ در سانفرانسیسکو، با هیاهو در رویدادی در دانشگاه ردموند، واشینگتن، کمتر از دو هفته پیش، ،یب می‌کند.

تعدادی دیگر از شرکت های بزرگ فناوری، از جمله گوگل، در حال کار بر روی خدمات مشابه هستند. اما مایکروسافت به سرعت برای به دست آوردن مزیت فناوری نسبت به رقبای خود حرکت کرده است و این شرکت قول داده است که در نهایت هوش مصنوعی در طیف وسیعی از محصولاتش ساخته خواهد شد.

مایکروسافت انتظار داشت که ربات چت خود گاهی اوقات پاسخ نادرست بدهد و اقداماتی را برای محافظت در برابر افرادی که سعی می کنند وادار کنند چت بات رفتار عجیبی داشته باشد یا چیزهای مضر بیان کنند، ایجاد کرده است. با این حال، کاربران اولیه که گفت،ای شخصی و بدون پایان با ربات چت داشتند، پاسخ‌های آن را غیرعادی و گاهی وحشتناک می‌دانستند.

اکنون پس از پرسیدن پنج سوال و ربات چت پنج بار از افراد خواسته می شود تا جلسه جدیدی را آغاز کنند.

مایکروسافت روز جمعه گفت: “جلسات چت بسیار طول، می تواند مدل چت اصلی را گیج کند.”

روز چهارشنبه، شرکت نوشت در یک پست وبلاگ که “به طور کامل تصور نمی کرد” مردم از چت بات “برای کشف عمومی تر جهان و برای سرگرمی های اجتماعی” استفاده کنند. گفت که چت بات تکراری و گاهی اوقات در مکالمات طول، آزمایش می شود.

مایکروسافت گفت داده هایش نشان می دهد که حدود 1 درصد از مکالمات با چت بات بیش از 50 پیام داشته است. گفت که در آینده محدودیت‌های سؤالات را افزایش خواهد داد. این شرکت همچنین به دنبال افزودن ابزارهایی است تا به کاربران کنترل بیشتری بر لحن چت بات بدهد.


منبع: https://www.nytimes.com/2023/02/17/technology/microsoft-bing-chatbot-limits.html