دسته‌ها
اخبار

لایحه ای در ایالات متحده، کودکان زیر 13 سال را از پیوستن به رسانه های اجتماعی منع می کند


در حالی که همه شرکت های بزرگ رسانه های اجتماعی سیلی، ولی – از اینستاگرام گرفته تا تیک تاک – می گویند که استفاده از برنامه های کودکان را مسدود می کنند، این سناتورها می گویند این تلاش ها ش،ت خورده است.

شاتز می‌گوید: «این کار نمی‌کند.» هیچ حق آزادی بیان وجود ندارد که با الگوریتمی که شما را ناراحت می‌کند، گیر کرد، و این الگوریتم‌ها ما را به طور فزاینده‌ای دو قطبی و تحقیرکننده و افسرده و عصب، می‌کنند. و این به اندازه کافی بد است که برای همه ما بزرگسالان اتفاق می افتد، حداقل کاری که می تو،م انجام دهیم محافظت از بچه هایمان است.

در حالی که این اقدام توسط دموکرات‌های مترقی و یکی از سرسخت‌ترین محافظه‌کاران در سنا حمایت می‌شود، قانون‌گذاران از سراسر طیف ایدئولوژیک به همان اندازه نسبت به این پیشنهاد بدبین هستند و راه دشواری را برای تصویب هرگونه اقدام رسانه‌ای جدید، از جمله مواردی که هدفشان کودکان است، نشان می‌دهد. بسیاری از قانونگذاران بین محافظت از کودکان به صورت آنلاین و حفظ اینترنت قوی آنطور که ما می شناسیم دچار سردرگمی هستند. طبیعتاً ا،ر سناتورها برای راهنمایی به خانواده خود نگاه می کنند.

نوه‌های من گوشی‌های تاشو دارند. سناتور میت رامنی، جمهوری‌خواه یوتا، می‌گوید: آن‌ها تا زم، که بزرگ‌تر نشوند، گوشی هوشمند ندارند. رامنی – که در ابتدا مشکوک به این ایده است – می‌گوید که حتی در خانواده‌اش در مورد این مسائل ی،، وجود ندارد.

رامنی می‌گوید: «من پنج پسر دارم، بنابراین پنج خانواده متفاوت وجود دارد و آنها رویکردهای متفاوتی دارند. «و کوچک‌ترین پسر سخت‌گیرترین پسر است، و بزرگ‌ترین پسر واقعاً فکر نمی‌کرد که این موضوع آنقدر بزرگ باشد.»

برای اسمیت، سناتور مینه‌سوتا که نگران این بود که حزبش به ،وان خواهر بزرگ شناخته شود، حتی زم، که پسرانش در سنین قبل بر سر اولین رایانه رومیزی خانواده با هم دعوا می‌،د، حتی یکنواختی در خانواده‌اش وجود نداشت. و فرزندان او نیز ثابت ،د که هکر (مینی) هستند.

اسمیت می‌گوید: «ما در تلاش بودیم بفهمیم که چگونه بر تعامل آنها با رایانه نظارت کنیم، و به سرعت متوجه شدیم که حداقل برای آنها، وضع قو،ن سخت و سریع دشوار است، زیرا بچه‌ها راهی پیدا می‌کنند. و والدین مختلف قو،ن متفاوتی برای آنچه که فکر می کنند برای فرزندانشان من، است، دارند.

در حالی که اسمیت برای اقدامات جدید باز است، او محتاط است. “من حدس می‌زنم به قو،ن سخت و سریع کمی مشکوک هستم، زیرا مطمئن نیستم که کار می‌کنند و به نوعی فکر می‌کنم که والدین و بچه‌ها باید این آزادی را داشته باشند که تصمیم بگیرند چه چیزی برای خانواده‌شان من، است. اسمیت می گوید.

در حالی که اسمیت یک دموکرات مترقی است، در این معیار جدید، او در حال حاضر با سناتور رند پل، یک جمهوریخواه کنتاکی با گرایش آزادیخواه، همسو است. «والدین بر آنچه فرزندانشان در اینترنت می بینند، آنچه در تلویزیون می بینند نظارت دارند، همه این موارد مهم هستند. من مطمئن نیستم که ،ت فدرال را می خواهم [involved]پل می گوید.

اقدام جدید رقابت نیز دارد. همین هفته گذشته، سناتورهای ریچارد بلومنتال، دموکرات کانکتیکات، و لیندسی گراهام از کارولینای ج،ی، جمهوری خواه ارشد کمیته قضایی سنا، قانون EARN IT خود را مجدداً معرفی ،د – قانون حذف سوء استفاده و غفلت گسترده از فناوری های تعاملی. این اقدام، حمایت‌های بخش 230 فعلی را برای هر سایتی که محتوای استثمار ، کودکان را به صورت آنلاین منتشر می‌کند، لغو می‌کند. بخش 230 همچنان یک قانون بسیار بحث برانگیز است زیرا از مشاغل آنلاین در برابر مسئولیت بیشتر مواردی که کاربران آن در پلتفرم های خود پست می کنند محافظت می کند.


منبع: https://www.wired.com/story/protecting-kids-social-media-act/