دسته‌ها
اخبار

قیمت شیر اطمینان انواع شیر اطمینان شیر اطمینان آبگرمکنی گروه صنعتی ناین مشاوره تخصصی به همراه فروش و خدمات | kasrasaran

قیمت شیر اطمینان انواع شیر اطمینان شیر اطمینان آبگرمکنی گروه صنعتی ناین مشاوره تخصصی به همراه فروش و خدمات | kasrasaran

این محصول اساساً به نحوه‌ای طراحی شده که با انواع سیالات از قبیل گاز، آب، بخار یا هوای فشرده‌شده سازگاری خواهد این را پیدا کن داشت. افزایش فشار از مقدار MWAP یک مخزن که موجب تخلیه از تجهیزات ایمنی فشار شده، فشار انباشتگی می گویند. بیشترین مقدار مجاز این فشار به وسیله کدهای کاربردی برای حوادث هنگام کار یا انفجار، شرح داده می شود. از موارد استفاده این نوع شیر می توان به موتورخانه و انواع سیستم های گرمایشی از قبیل پکیج، آبگرمکن، پمپ آب و خطوط لوله اشاره نمود. این شیر طوری طراحی شده است که در صورت ایجاد فشار در سیستم، سیال را از یک طرف به بیرون هدایت می کند تا فشار از سیستم کاسته شود و نوعی حافظ جان و تجهیزات می باشد.

  • این محصول اساساً به نحوه‌ای طراحی شده که با انواع سیالات از قبیل گاز، آب، بخار یا هوای فشرده‌شده سازگاری خواهد داشت.
  • بر اساس استاندارد 521/ISO23251 با توجه به شرایط و موقعیت سیستم ممکن موارد زیر موجب افزایش بیش از حد فشار درون سیستم شود.
  • نحوۀ عملکرد ریلیف ولو به این گونه است که اگر فشار سیال به طور ناگهانی افزایش پیدا کند، شیر به صورت اتوماتیک عمل کرده، سیال را به بیرون تخلیه می کند.
  • پیش از این جنگ، تقاضا در بازار انرژی جهان با از سرگیری فعالیت‌های صنعتی افزایش یافته بود که جنگ بر وخامت اوضاع افزود.
  • عملکرد این نوع شیرها چگونه است که اگر فشار باال برود، آن را کاهش می دهد و اگر فشار پایین بیاید، آن را افزایش می دهد تا فشار ثابت بماند.

با توجه به نوع سیال (بخار، گاز، مایع) می توان از بلوز (یک نوع وسیله آب بندی) در کنار فنر استفاده کرد تا فشار بازگشتی به کمترین میزان خود برسد. نازل‌های کامل معمولاً در شیرهای ایمنی که برای کاربردهای فرآیندی و فشار بالا طراحی شده‌اند، مخصوصاً زمانی که سیال خورنده است، تعبیه می‌شود. امروزه، اکثر کاربران بخار توسط مقررات بهداشتی و ایمنی محلی مجبور هستند که اطمینان حاصل کنند که کارخانه و فرآیندهای آنها دارای تجهیزات ایمنی و اقدامات احتیاطی است که از شرایط خطرناک جلوگیری می کند. با بالا رفتن فشار مخزن از حدی معین، شیر اطمینان کاملا باز می شود و بدون کمک کنترلر، فشار را به یکباره تخلیه می کند.

شیر اطمینان استیل

بیشتر مواقع و به اشتباه شیرهای فشارشکن و شیرهای اطمینان، یک محصول تلقی می شوند. درصورتیکه این دو شیر، دو عملکرد متفاوت داشته و هریک کاربردی متفاوت دارد. مجموعه دماتجهیز جهت سهولت شما مشتریان عزیز، امکان فروش اقساطی را فراهم نموده است.

قیمت شیر اطمینان انواع شیر اطمینان شیر اطمینان آبگرمکنی

در صورت تمایل به خرید با ما تماس بگیرید تا همکاران ما اطلاعات بیشتر را در اختیارتان قرار دهند و هم چنین از مشاوره فنی رایگان ما نیز برخوردار گردید. برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش انواع شیرهای اطمینان با همکاران ما تماس بگیرید. در بسیاری از شیرهای اطمینان متریال ساخت برخی از اجزای داخلی شیر با متریال بدنه تفاوت دارد. این مساله زمانی رخ می‌دهد که خروجی شیر به یک سیستم تحت فشار متصل باشد و یا شیرهای اطمینان دیگری وجود داشته باشند که در همان هِدِر مشترک تخلیه شوند.

این اصطلاح در مواقعی که مقدار اختلاف فشار از نقطه تنظیم پایین تر می باشد به کار برده می شود که به منظور بسته شدن کامل و محکم شیر اطمینان ، بعد از باز شدن و سپس برگشت سیستم به فشار عادی مورد احتیاج می باشد . با توجه به استاندارد BS میزان پایین ترین فشار نیز حدود 10 درصد می باشد و اصطلاحات بالاترین فشار و پایین ترین فشار با توجه به نوع سیستم انتخاب طراح  متغیر می باشند . این نوع شیر دارای یک فنر است و شروع عملکرد آن با یک فشار استاتیکی مشخص شده است. وقتی که فشار پشت شیر به اندازه فشار مشخص شده برسد، شیر سریع باز شده و فشار را تنظیم می کند.