دسته‌ها
اخبار

قسمت پنجم «آخرین ما» زود اکران می شود. در اینجا دلیل و نحوه تماشای آن آمده است.


انتظار بین آ،ین ما اپیزودها تقریباً به اندازه انتظار بین آنها پایان ناپذیر می شوند خانه اژدها اپیزودهایی که سال گذشته مجبور بودیم تحمل کنیم – اما، حداقل این هفته، کمی مهلت وجود دارد.

به طور خلاصه، به نظر می رسد که ما می تو،م ،مت 5 را کمی زودتر از حد معمول تماشا کنیم. ما جزئیات مکان، زمان و چرایی را در زیر آورده ایم.

همچنین ببینید:

بلا رمزی ستاره سریال The Last of Us توییت کاملی را بعد از ،مت چهارم منتشر کرد

چه زم، است آ،ین ما پخش ،مت 5؟

HBO در یک بی،ه مطبوعاتی تایید شد(در یک برگه جدید باز می شود) آن ،مت 5 از آ،ین ما برای اولین بار در HBO پخش خواهد شد(در یک برگه جدید باز می شود) و HBO Max(در یک برگه جدید باز می شود) اوایل این هفته در روز جمعه، 10 فوریه، ساعت 9 شب به وقت شرقی.

،مت‌های جدید معمولاً هر یکشنبه ساعت 9 شب به وقت شرقی پخش می‌شوند، بنابراین ما در حال دریافت ،مت هستیم دو روز کامل جلوتر از برنامه.

سرگرمی بیشتری می خواهید اخبار مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده شده است؟ برای خبرنامه داستان های برتر Mashable ثبت نام کنید امروز.

بعد از اینکه ،مت 4 cliffhanger ما را رها کرد و جوئل (پدرو پاسکال) و الی (بلا رمزی) با اسلحه در شهری تحت کنترل یک گروه شبه‌نظامی وحشی بازداشت شدند، این راه‌اندازی زودهنگام خبر خوش‌آمدی است.

همچنین ببینید:

تری، ،مت پنجم «آ،ین ما» یک هیولای جدید وحشتناک را مس،ه می کند

چرا هست آ،ین ما ،مت 5 زود راه اندازی می شود؟

اگرچه HBO دلیل خاصی ارائه نکرده است، اما کاملاً واضح است: یکشنبه، 12 فوریه، روز اپیزود خواهد شد راه اندازی شده اند، یکشنبه سوپر باول است. آ،ین ما شده است به طور پیوسته چیدن بخار از زم، که شروع شده است، با ،مت سوم با 6.4 میلیون بیننده(در یک برگه جدید باز می شود) و واکنش گسترده ای در رسانه های اجتماعی به داستان دل،اش بیل (نیک آفرمن) و فرانک (موری بارتلت) ایجاد کرد. ،مت 4 حتی بهتر عمل کرد و امتیاز گرفت 7.5 میلیون بیننده(در یک برگه جدید باز می شود) در سراسر HBO Max و پخش های تلویزیونی خطی. مانند کوردیپس، مخاطبان همچنان در حال رشد هستند!

با توجه به محبوبیت بیشتر و بیشتر سریال، منطقی است که HBO نمی خواهد چیزی پیش بیاید و آن را از مسیر خارج کند، بنابراین اجتناب از رقابت با یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان بسیار منطقی است.

برای تاکید بر این، تغییر در زمان بندی فقط برای یک هفته است – پس از پخش ،مت 5، آ،ین ما روز یکشنبه دوباره به نمایش درخواهد آمد.

آ،ین ما ،مت 5 جمعه ساعت 9 شب از HBO Max پخش می شود. اپیزودها معمولاً یکشنبه پخش می شوند.(در یک برگه جدید باز می شود)




منبع: https://mashable.com/article/the-last-of-us-episode-5-releasing-early