دسته‌ها
اخبار

فقط یک فیلم «آندو» بسازید، ای ترسوها!


این بوده است خیلی وقت است که ،ی برای دیدن یک فیلم جنگ ستارگان به سینما رفته است. در واقع سه سال بود جنگ ستارگان: اپیزود نهم – ظهور اسکای واکر، در اوا، سال 2019. قبل از بسته شدن سینماهای کووید-19، قبل از باب ایگر، مدیرعامل دیزنی بود. سرعت را کاهش داد از دنیای سینمایی لوکاس فیلم خیلی چیزها تغییر کرده است.

البته بزرگترین تغییر این است که طرفداران شروع به تماشای بسیاری از محتوای جنگ ستارگان خود در دیزنی پ، ،د. در طول قرنطینه های اولیه همه گیر، ماندالوریان برای خیلی ها مرهم شد همینطور شد کتاب بابا فت و ، وان ک،ی، با تأثیر شاید کمی کمتر در تغییر فرهنگ. پس جای تعجب نیست که از بین سه -بله، سه- جنگ ستارگان جدید لوکاس فیلم جمعه اعلام کرد در جشن جنگ ستارگان در اروپا، یکی از آنها توسط دیو فیلونی کارگرد، خواهد شد و داستان های به هم پیوسته ای را که در ماندالوریان، کتاب بابا فت، آهسوکاو دیگر سری‌های دیزنی پ،.»

چیزی که جای تعجب دارد این است که این لیست به صراحت شامل نمی شود اندور. نه به این دلیل که آن داستان با دیگران همخو، داشت، بلکه به این دلیل اندور بهترین چیزی است که لوکاس فیلم در آن ساخته است سال هاو من ترجیح می‌دهم یک داستان دو ساعته از انقلاب کاسیان علیه امپراتوری را تماشا کنم تا اینکه دو ساعت از آن نمایش‌های دیگر را با هم تماشا کنم. که من را به هدفم می رساند: ساختن یک اندور فیلم، ای ترسوها!

البته این یک استدلال متقابل دارد. من می توانم آن را از قبل بشنوم: قبلاً یک وجود دارد اندور فیلم سینما، یک سرکش. بله، مجموعه Disney+ یک اسپین آف از یک فیلم بود، اما همینطور بود ، وان، بابا فت، و دیگران. در حالی که درست است که در بازه زم، داست، پنج ساله، مطالب زیادی برای است،اج وجود ندارد. اندور و یک سرکش– و در حال حاضر فصل دوم آن وجود دارد اندور در کارها — طرفداران یک مقدار زیادی زمان پس از توسعه جمهوری جدید. و، من نمی دانم، شاید چیز دیگری وجود دارد که این فیلم ها می توانند از آن استفاده کنند. (اتحاد کاسیان و لوتن رائل به خودی خود یک فیلم است.)

علاوه بر این، اندورانرژی ‘s ممکن است چیزی باشد که جنگ ستارگان در حال حاضر به آن نیاز دارد. یکی از دلایلی که نمایش تا این حد عمیق طنین انداز شد این بود که حسی ملموس و انس، داشت. هیچ جدی (که مخاطب از آن مطلع است) وجود نداشت، هیچ مونولوگ طول، در مورد نیرو وجود نداشت. در عوض، مردم واقعی و بی‌حقوقی وجود داشتند که با استبداد مبارزه می‌،د – آشوب‌ها در مستعمرات زندان‌ها و شورش‌ها در خیابان‌ها. جنگ ستارگان همیشه در مورد فرار بوده است، اما یک هسته اخلاقی دارد، هسته ای که اندور به طور موثرتر از هر ،مت دیگری در فرنچایز استفاده کرده است. فیلمی که بر اساس شخصیت‌های سریال ساخته می‌شود ممکن است فاقد شمشیرهای نوری و اکشن پیو پیو باشد، اما می‌تواند چیز بیشتری داشته باشد: روح.

علاوه بر فیلم جدید فیلونی، لوکاس فیلم از جنگ ستارگان جدیدی نیز خبر داد لوگان کارگردان جیمز منگولد درباره «طلوع جدی» و یکی از خانم مارول کارگردان شرمین عبید-چینوی که «دیزی ریدلی را در نقش ری در هنگام ساختن یک فرقه جدید جدی بازی خواهد کرد». این … خیلی جدی، وو وو زیاد است. هر دوی این فیلم‌ها، به‌ویژه فیلم عبید-چینوی، امیدوارکننده به نظر می‌رسند. اما می توان کارهای بیشتری برای تحقق وعده جنگ ستارگان انجام داد. به ،وان مدیر عامل جدید دیزنی، ایگر روبرو می شود علیه ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا به خاطر آنچه که ایگر آن را تلافی برای مخالفت این شرکت با لایحه به اصطلاح «نگو همجنسگرا» می‌داند، شاید فیلمی درباره نوع دیگری از شورش دقیقا همان چیزی باشد که استودیو به آن نیاز دارد.


منبع: https://www.wired.com/story/star-wars-three-new-movies-andor/