دسته‌ها
اخبار

فصل 2 Good Omens در پرایم ویدیو در ماه جولای منتشر می شود


چند سال پس از شروع نمایش، فال نیک بالا،ه فصل دومش رو میگیره آمازون اعلام کرد که فصل 2 سریال از 28 جولای در Prime Video پخش می شود. نیل گیمن، یکی از خالقان سریال، به ،وان تهیه کننده اجرایی و همکار برنامه بازخواهد گشت و بسیاری از بازیگران اصلی نیز بازگشته اند. این شامل مایکل شین و دیوید تنانت، در کنار افرادی مانند جان هام، دون مکیچان و گلوریا ،،و می شود.

در حالی که فصل 1 عمدتاً وقایع رم، به همین نام از گیمن و تری پرچت را دنبال می کند، آمازون می گوید که ،مت های جدید آن را گسترش خواهند داد. اینم توضیحات رسمی:

فصل 2 از فال نیک داستان‌هایی را بررسی می‌کند که فراتر از منبع اصلی است تا دوستی عجیب و غریب بین آزیرافال، فرشته‌ای بداخلاق و فروشنده کتاب‌های کمیاب، و کراولی دیو سرزنده را روشن کند. آزیرافال و کراولی که از آغاز روی زمین بوده اند، و با خنثی شدن آ،ا،مان، به زندگی آسان در میان انسان های ف، در سوهو لندن باز می گردند، زم، که یک پیام رسان غیرمنتظره راز شگفت انگیزی را ارائه می دهد.

چهره‌های جدیدی از جمله لیز کار در نقش فرشته ساراقیل، کولین سپولودا در نقش فرشته موریل و شلی کان در نقش دیو ب،باب به بازیگران اصلی می‌پیوندند. در حالی که ما هنوز یک تری، یا هیچ تصویر واقعی نداریم، آمازون این هنر را برای تمس، فصل جدید منتشر کرد:


منبع: https://www.theverge.com/23718247/good-omens-season-2-amazon-prime-video-release-date