دسته‌ها
اخبار

فایل اکسپلورر ممکن است در ویندوز 11 بازنگری دیگری داشته باشد


لوگوی تازه ویندوز 11 در یک منظره آبی

مایکروسافت عمدتاً در ویندوز 8 و ویندوز 10 به تنهایی فایل ا،پلورر را استفاده می‌کند، اما اخیراً شاهد پیشرفت‌های بسیار مورد نیاز در نهایت هستیم. حتی ممکن است تغییرات بیشتری در راه باشد.

Windows Central گزارش می دهد که مایکروسافت در حال کار بر روی به روز رس، قابل توجهی برای File Explorer در ویندوز 11 است. ماکت های داخلی در حال حاضر به یک نوار هدر بازطراحی شده، یک کادر جستجوی مدرن تر و فایل های “توصیه شده” در بالای پنجره اشاره می کنند (مشابه وب سایت OneDrive) . ناوبری سمت چپ و صفحه جزئیات نیز با طراحی مدرن تر به روز می شود. ظاهراً مایکروسافت همچنین در حال آزمایش با یک سیستم بر،ب‌گذاری است که به فایل‌ها اجازه می‌دهد با استفاده از کلمات کلیدی و رنگ‌ها سازماندهی شوند – قابلیتی که در Finder در مک وجود دارد (اما به نظر می‌رسد محبوب نیست).

تصویر File Explorer با نوار ابزار به روز شده و فایل های توصیه شده
تصویر ماکت ویژگی های جدید File Explorer Windows Central

بر اساس این گزارش، مایکروسافت قصد دارد برخی از تغییرات را قبل از پایان سال 2023 انجام دهد. مشخص نیست که آیا ا،اج های اخیر این شرکت بر آن ج، زم، تاثیر خواهد گذاشت. این تغییرات سومین به‌روزرس، بزرگ File Explorer در تاریخ اخیر را نشان می‌دهد – انتشار اولیه ویندوز 11 برخی از دکمه‌ها و منوها را به‌روزرس، کرد و یک نوار برگه در اوا، سال 2022 اضافه شد.

به‌روزرس،‌های بیشتر برای File Explorer مطمئناً قابل قدرد، است، زیرا تجربه اصلی هنوز نسبت به دوران ویندوز ویستا و ویندوز 7 بدون تغییر است. جستجو همچنان کند و دست و پا گیر است و بسیاری از منوها و پنجره های بازشو برای مطابقت با زبان طراحی ویندوز 11 به روز نشده اند. امیدواریم در هفته‌ها و ماه‌های آینده شاهد تغییراتی در کانال‌های Windows Insider باشیم.

منبع: Windows Central





منبع: https://www.،wtogeek.com/867876/file-explorer-might-get-another-overhaul-in-windows-11/