دسته‌ها
اخبار

شما می توانید در توییتر مشترک افراد شوید


توییتر خود را باز کرد برنامه اشتراک ها پنجشنبه، که به شما امکان می دهد از محتوایی که برای پلتفرم ایجاد می کنید درآمد ،ب کنید.

مدیرعامل ایلان ماسک توییت کرد در مورد این برنامه، گفت توییتر هیچ یک از پول های به دست آمده توسط سازندگان را تا 12 ماه آینده نگه نخواهد داشت. ماسک گفت: «هدف ما به حدا،ر رساندن رفاه سازندگان است. “در هر نقطه، شما می تو،د پلت فرم ما را ، کرده و کار خود را با خود ببرید. ورود آسان، آسان خارج.”

برای ثبت نام در اشتراک ها، می تو،د از طریق بخش تنظیمات در حساب توییتر خود به برنامه دسترسی داشته باشید. برای واجد شرایط بودن در این برنامه باید 18 سال یا بیشتر داشته باشید، بیش از 10000 دنبال کننده داشته باشید و در 30 روز گذشته حداقل 25 بار توییت کرده باشید. فرآیند درخواست به شما نیاز دارد که جزئیات خود را تأیید کنید، حساب خود را با احراز هویت دو مرحله ای ایمن کنید، یک نمایه کامل با اطلاعات خود داشته باشید و سابقه نقض توافق نامه کاربری توییتر را نداشته باشید.

تاکنون، اشتراک ها به کاربران در ایالات متحده محدود شده است.

در صورت تایید، می تو،د قیمت اشتراک ماهانه خود را 2.99 دلار، 4.99 دلار یا 9.99 دلار تعیین کنید. این مبالغ توسط توییتر شارژ می‌شود و درصدی از آن پس از پردازش هزینه‌های پلتفرم به شما تعلق می‌گیرد – که 70 درصد برای ثبت‌نام برنامه‌های iOS و اندروید و 92 درصد برای ،، که در وب‌سایت توییتر ثبت‌نام می‌کنند، خواهد بود.

برای 12 ماه آینده، توییتر هیچ یک از پول ها را نگه نخواهد داشت.
هر پولی که ما دریافت کنیم، 70% برای اشتراک در iOS و Android (30%) و 92% در وب (بسته به پردازنده پرداخت می‌تواند بهتر باشد) دریافت خواهید کرد.
پس از سال اول، هزینه های iOS و Android…

— ایلان ماسک (@elonmusk) 13 آوریل 2023

در مورد محتوا، توییتر آن را به سازندگان واگذار کرده است. این می تواند به اشکال مختلف مانند محتوای نوشتاری طول،، ویدیوها یا توییت های اضافی باشد. مش،ین تنها ،، خواهند بود که می توانند این محتوا را ببینند و از طرف سازنده به محتوا پاسخ دهند. توییتر می‌گوید که کاربران برنامه توییتر iOS و Android می‌توانند توییت‌های اشتراک‌ها را ببینند در حالی که دسترسی به محتوا در سایر پلتفرم‌ها در آینده گسترش خواهد یافت.

اولین تلاش توییتر برای ،ب درآمد از توییت ها در سال 2021 با نسخه قبلی Subscriptions انجام شد. فوق العاده دنبال می کند. آن برنامه محدود به تعداد معینی از کاربران بود و پس از اعلام آن چندان گسترش نیافت.




منبع: https://www.cnet.com/news/social-media/youre-going-to-be-able-to-subscribe-to-people-on-twitter/#ftag=CAD590a51e