دسته‌ها
اخبار

شرکت برون سپاری توسعه جاوا: راهنمای کامل


جاوا در سال 1996 توسط Sun Microsystems منتشر شد و امروزه نیز به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. این یک زبان برنامه نویسی محبوب است که در نظرسنجی توسعه دهندگان Stack Overflow در سال 2019 در رتبه پنجم قرار دارد. برون سپاری توسعه برنامه جاوا به توسعه دهندگان وب حرفه ای با سال ها تجربه در توسعه نرم افزار آسان است. این افراد حرفه ای می توانند به صورت مستقل یا با یک تیم کار کنند.

با استخدام یک تیم متخصص می تو،د پیچیدگی نیازهای خود را مدیریت کنید. کیفیت برای موفقیت پروژه شما ضروری است.

برون سپاری برون سپاری توسعه جاوا نیز بسیار مقرون به صرفه است و آن را به یک انتخاب محبوب تبدیل می کند. این فرآیند به افراد اجازه می دهد تا بر شایستگی های اصلی خود تمرکز کنند، که برای ایجاد راه حل های شما مورد نیاز است. این به کاهش هزینه ها کمک می کند.

همچنین ممکن است برای جنبه هایی که به توسعه راه حل مربوط نمی شوند، وقت بگذارید. این شرکت تمام جنبه های توسعه را مدیریت می کند. آنها از پایگاه های داده، زبان های برنامه نویسی، زیرساخت ها و سایر موارد مرتبط مراقبت می کنند.

نقاط قوت و ویژگی های جاوا آن را به زب، عالی برای هر نرم افزار یا برنامه ای تبدیل می کند. اما آیا شما جاوا را برای پروژه بعدی خود در نظر می گیرید اما استعداد یا منابع من، برای انجام آن را خودتان ندارید؟ اینها 9 راه برای برون سپاری توسعه برنامه جاوا هستند، بنابراین محصول شما موفق است.

جاوا چیست؟

جاوا یک زبان برنامه نویسی رایج است. اوراکل جاوا را در سال 1995 توسعه داد. جاوا بر روی بیش از 3 میلیارد کامپیوتر در دسترس است. این برای توسعه برنامه، به ویژه برنامه های اندروید، توسعه برنامه های کاربردی وب و سرور، و توسعه بازی و ارتباط پایگاه داده استفاده می شود. جاوا محبوب ترین انتخاب برای ایجاد اپلیکیشن های موبایلی با کارایی بالا است.

طبق آ،ین گزارش State of the Developer Nation از Slashdata، تعداد کل توسعه دهندگان جاوا کمی بیش از 8 میلیون است. با توجه به جامعه جاوا، هر سال تقریباً 0.5 میلیون کدنویس جدید جاوا وجود دارد. در نتیجه، توسعه دهندگان اختصاصی اپلیکیشن موبایل دا، می توانند بر همه چیز از زبان برنامه نویسی جاوا تا توسعه برنامه های فول استک مدرن تسلط داشته باشند.

چرا جاوا برای توسعه وب ترجیح داده می شود؟

توسعه دهندگان فوق العاده ما ساعت ها وقت صرف ،د تا این پست آموزنده را ایجاد کنند تا به شما در درک مزایای فراوان جاوا در ساخت اپلیکیشن وب کمک کنند.

بیایید به دلایل متعددی بپردازیم که جاوا بهترین انتخاب برای توسعه برنامه وب است.

بسیار امن

جاوا دارای ویژگی های امنیتی مانند کنترل دسترسی، احراز هویت پیشرفته، رمزنگاری و احراز هویت پیشرفته است. این ویژگی های امنیتی کمک قابل توجهی به رشد سریع خدمات توسعه جاوا کرده است. علاوه بر این، توسعه‌دهندگان می‌توانند به Java API که شامل امضاها و رمزهای دیجیتال و مک،سم‌های ورود امن است، دسترسی داشته باشند.

آسان برای یادگیری

جاوا یک زبان آسان برای یادگیری است، با نحوی مشابه ،یسی و تعداد کمی کاراکتر. جاوا یک زبان آسان برای یادگیری است، با تعداد محدودی از کاراکترها و نحوی که ،یسی را تقلید می کند.

عملیات جاوا سریع و کارآمد هستند، زیرا یادگیری کد و نحوه کار ، چیزها زمان کمی می برد. هر روز می تواند یک فرصت یادگیری برای جاوا و فرصتی برای بهبود کارایی سیستم ساخته شده توسط جاوا باشد.

سازگاری بین پلتفرم

این دلیل محبوبیت جاوا است. جاوا برخلاف سایر زبان های برنامه نویسی به یک پلتفرم وابسته نیست. برنامه های جاوا با هر سیستم عاملی سازگار هستند. این به توسعه دهندگان وب اجازه می دهد تا سیستم های مبتنی بر جاوا را در ویندوز ایجاد کرده و سپس از آنها در سیستم عامل های یونی، استفاده کنند. عملکرد گسترده جاوا آن را به بهترین زبان برای توسعه دهندگان تبدیل می کند تا دو سیستم را در یک سیستم ادغام کنند.

جاوا همه جا هست. در گوشی های هوشمند، تبلت ها، دستگاه های خودپرداز، کیوسک ها و سرورها وجود دارد. بسیاری از برنامه های کاربردی دیگر وجود دارد. طبق برآوردها، جاوا در بیش از 3 میلیارد دستگاه در سراسر جهان در دسترس است. جاوا پرکاربردترین زبان برنامه نویسی است. جای تعجب نیست که جاوا پر استفاده ترین زبان برنامه نویسی در سطح جهان است.

تطبیق پذیری

جاوا بسیار مقیاس پذیر است. زبان برنامه نویسی سطح بالا EE یک مثال است، Java EE به طور شفاف نمونه ها را در صورتی که به درستی آماده شده و در سرور برنامه صحیح استفاده شود، خوشه بندی می کند. این به چندین نمونه اجازه می دهد تا درخواست ها را به طور همزمان ارائه دهند.

بهبود مقیاس با مشکلات جداسازی جاوا امکان پذیر است. شما می تو،د به سرعت خدماتی را برای توزیع مجدد بار و افزایش قدرت پردازش معرفی کنید. این به دلیل تفکیک منافع است.

ماژول های جاوا به راحتی در دسترس هستند و مقیاس برنامه های بزرگ وب را آسان می کنند. علاوه بر این، انعطاف پذیر است و به کد کمتری برای افزایش مقیاس نیاز دارد.

9 نکته برای انتخاب و استخدام یک شرکت برون سپاری توسعه جاوا

گاهی اوقات شبیه ساختن یک سفینه فضایی با برون سپاری خدمات توسعه جاوا است. این به این دلیل است که نیاز به توجه زیادی به جزئیات دارد. پس بیایید با چند نکته شروع کنیم که به شما کمک می کند شرکت برون سپاری جاوا خود را ایجاد کنید.

ساختار تیم توسعه جاوا برون سپاری خود را تعیین کنید

همچنین، خدمه مورد نیاز خود را برای راه اندازی یک پروژه موفق مشخص کنید. برای مثال، ممکن است به گروهی از توسعه دهندگان جاوا برای کار با تیم داخلی خود یا یک توسعه دهنده جاوا نیاز داشته باشید. برای پشتیب، کامل از پروژه توسعه جاوا خود، ممکن است بخواهید یک تیم اختصاصی استخدام کنید.

اه، و محدوده پروژه خود را مشخص کنید

قبل از شروع جستجوی توسعه دهندگان جاوا برای ساخت محصول خود، باید ا،امات و معیارهای خود را مشخص کنید. این به شما این امکان را می دهد که بد،د چه زم، پروژه شما با رضایت شما تکمیل شده است. اگر اه، خود را به طور واضح تعریف نکنید، می تو،د زمان زیادی را صرف اصلاح محصول کنید و در نهایت هزینه بسیار بیشتری بپردازید. این می تواند راه اندازی آن را به تاخیر بیندازد و به رقبای شما برتری دهد.

همچنین تعیین محدوده پروژه شما ضروری است. این شامل میزان کار و یک بازه زم، واقعی است. این به شما این امکان را می دهد که با شرکای احتمالی خود در مورد قیمت و ضرب الاجل توافق کنید.

در مکان های من، جستجو کنید

اگرچه گوگل محتمل ترین گزینه برای جستجوی یک شرکت در نتایج جستجو است، اما برای یافتن ارائه دهنده خدمات من، ارزش جستجوی عمیق تر را دارد.

گوگل مهم است، اما لینکدین می تواند شرکت های توسعه جاوا را جستجو کند. لینکدین و سایر پلتفرم ها به شما این امکان را می دهند که جستجوی خود را با گنجاندن پارامترهای محلی ساده کنید. این به شما کمک می کند تا یک شرکت را در همان جایی که نیاز دارید پیدا کنید.

بهترین مدل برون سپاری را برای نیازهای خود انتخاب کنید

هر شراکت مزایا و معایب خود را دارد، چه در خارج از ساحل، چه نزدیک ساحل یا خشکی. به ،وان مثال، اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید، فراساحل می تواند بهترین گزینه باشد. با این حال، اغلب دارای موانع زب، و فرهنگی است که می تواند بازه زم، شما را کند کند.

اگرچه آنها گرانتر هستند، اما احتمالاً زمان بهتری برای برقراری ارتباط خواهید داشت. شما می تو،د مزایا و معایب هر کدام را بسنجید تا تصمیم بگیرید کدام مدل برای شما بهترین است.

بررسی های واقعی شرکت را به صورت آنلاین بررسی کنید

قبل از انتخاب تیمی برای توسعه محصول نرم افزاری خود، باید نظرات آنلاین درباره شرکت را بررسی کنید. همچنین می‌تو،د پروفایل‌های لینکدین و وب‌سایت‌های شرکتی آنها را برای بررسی بررسی کنید. گزینه دیگر جستجو در وب سایت های مورد اعتماد است که اطلاعات مربوط به شرکت ها و نظرات معتبر مشتریان را جمع آوری می کند.

برای اطمینان از اینکه شرکت توسعه نرم‌افزاری که استخدام می‌کنید، با راه‌حل‌های نرم‌افزاری خود، ،ب‌وکار مشتریان را آسان‌تر کرده است، جستجوی نظرات مثبت و صادقانه ضروری است.

درخواست پشتیب، از توسعه پست کنید

این آ،ین نکته در هنگام برون سپاری پروژه های توسعه برنامه نرم افزاری است. در صورت امکان از شریک توسعه خود برای پشتیب، پس از توسعه بخواهید. این می تواند از طریق ایمیل، تلفن یا چت باشد. شما باید مطمئن شوید که آنها کمک می کنند. در چنین مواردی، باید مطمئن شوید که شرکت برون سپاری به درستی کارکنان شما را برای حل مشکلات آینده آموزش می دهد.

نمونه کارها و پروژه ها را بررسی کنید

این ،اصر را می توان در صفحه لینکدین یا وب سایت شرکت یافت. علاوه بر این، شرکت های توسعه جاوا کار خود را برای کمک به جذب مشتریان جدید به اشتراک خواهند گذاشت.

بدون صفحه مطالعه موردی یا نمونه کارها، یک شرکت ممکن است فاقد تخصص و تجربه باشد. در نتیجه، کار با آنها می تواند چالش برانگیز باشد. اگر نمونه کارها خود را به اشتراک بگذارند، یا آن را در صفحه اصلی نمایش می دهند یا یک برگه نمونه کار ایجاد می کنند.

آشنایی با آ،ین ابزارها و روندها

جاوا تقریباً یک ربع قرن است که وجود داشته است. زبان برنامه نویسی نیز با تغییر تکنولوژی دائما در حال تغییر است. جاوا 13 در سپتامبر 2019 منتشر شد. جاوا 13 در سپتامبر 2019 منتشر شد. ممکن است ایده خوبی باشد که از آنها بپرسید از کدام نسخه استفاده می کنند و تغییرات انجام شده است.

زمان و هزینه های توسعه پروژه را مورد بحث قرار دهید

هنگامی که شرکت توسعه نرم افزار من، را برای کار بر روی پروژه بعدی خود انتخاب کردید، اکنون زمان آن است که در مورد هزینه ها و ج، زم، بحث کنید و مطمئن شوید که همه چیز روشن است. بحث در مورد تمام جزئیات، از جمله مدل قیمت گذاری و سایر هزینه ها ضروری است. اگر همه چیز واضح و مورد بحث باشد، می تو،د به جلو بروید، از جمله هزینه توسعه اپلیکیشن موبایل، زمان تحویل، تاریخ انتشار و سایر هزینه ها.

غذای آماده کلیدی

برون سپاری توسعه دهندگان جاوا می تواند در بازار بسیار رقابتی فناوری اطلاعات امروز دشوار باشد. این پست وبلاگ به شما کمک می کند تا آن را آسان تر و کارآمدتر کنید.

اینها سوالاتی هستند که وقتی به دنبال توسعه دهندگان جاوا برای برون سپاری هستید باید بپرسید.

  • به چه نوع تیمی نیاز دارم؟
  • به کدام کشور برون سپاری کنم؟
  • ا،امات من چیست؟
  • آیا رتبه بندی ها و پلتفرم های استخدام را بررسی کرده ام؟

در اینجا شما آماده شروع سفر برون سپاری توسعه جاوا (team4solution dot com) هستید.

جرمین تروتمن

جرمین با 23 سال تخصص در صنعت IT، در آن کار کرده است توسعه جاوا، مدیریت پروژه، استخدام و بازاریابی و بهبود برند. او با ساختن یک ا،یستم موفق برای رشد سریع، ،ب‌وکارها و استارت‌آپ‌ها را با استعدادها و استعدادهای فنی و غیرفنی متنوع خود به مسیر رشد سوق می‌دهد.


منبع: https://readwrite.com/tips-on-selecting-your-java-development-outsourcing-company/