دسته‌ها
اخبار

شایعه شده است که دون لی در نقش گیلگمش بازخواهد گشت


تصویری برای مقاله ای با ،وان A Fallen Eternal Could Return در دنباله مارول

تصویر: استودیو مارول

رایان جانسون در حال صحبت با او صحبت می کند کارآگاه آگاه از قبل در صورت پوکر. چاد ال. کلمن او را مس،ه می کند سوپرمن و لوئیس دور زدن. به علاوه، نگاهی جدید به سایه و استخوانبازگشت اسپوی،ها، دور!

تصویری برای مقاله ای با ،وان A Fallen Eternal Could Return در دنباله مارول

جاودانه ها 2

به نظر می رسد آژانس استعدادیابی دان لی تایید کرده است که این بازیگر به نوعی نقش خود را در نقش گیلگمش فقید بازی خواهد کرد. جاودانه ها 2– در کمیک ها، Eternals را می توان پس از مرگ احیا کرد، که اخیراً به ،وان هزینه یک انسان مجرد در صفحات کتاب ،ون گیلن فاش شده است. جاودانه ها سریال طنز


Ant-Man and the Wasp: Quantumania

در گفتگو با پناهگاه عصبیکارگردان پیتون رید تایید کرد که کیسی لنگ اکنون هجده ساله است Ant-Man and the Wasp: Quantumania.

وقتی من و پل اولین فیلم را شروع کردیم، این سوال مطرح شد که آیا تماشاگران پل راد را به ،وان یک ابرقهرمان خواهند پذیرفت؟ آیا مردم مرد مورچه ای، مردی که مورچه ها را کوچک می کند و کنترل می کند، به ،وان یک شخصیت می پذیرند؟ و دارند. و این واقعا خوشحال کننده است و من فکر می کنم مخاطبان واقعاً با اسکات لانگ ارتباط برقرار می کنند زیرا او قدرت های فوق العاده ای ندارد، او یک ابر دانشمند نیست، او یک میلیاردر نیست. او یک فرد معمولی است که اتفاقاً در این ماجراها گرفتار می شود. اما فکر می‌کنم همه ما بزرگ شده‌ایم و می‌خواهیم با فیلم‌ها چه کار کنیم و شخصیت، پویایی خانواده، بعد از وقایع را چگونه می‌بینیم. [Avengers: Infinity War] و پایان بازیواضح است که واقعاً به ذهنمان خطور کرد، “خب، کیسی در این فیلم 18 ساله خواهد شد، این عالی است.” تمام مضمون زمان و اینکه او چقدر زمان را از دست داده است و انگیزه اصلی او فقط این است که “من با دخترم وقت می خواهم.” و اکنون او با یک شرور در این فیلم، کانگ فاتح، که در طول زمان سلطه دارد، در تماس است و این برای آنها چه م،ایی دارد؟

ANT-MAN AND THE WASP 3 | پیتون رید و جاناتان میجرز در مورد کانگ، شرور جدید مارول صحبت می کنند!


ترسناک 3

دیمین لئون اظهار داشت که امیدوار است بتواند “عوامل ،ش” فیلم کوتاه اصلی خود را “آرت دلقک” و همچنین “برترین” مرگ وحشتناک آلی بیچاره در ترسناک 3.

G/O Media ممکن است کمیسیون دریافت کند

جوراب گرم شده

آن انگشتان پا را نان تست نگه دارید
شما گرما را از طریق پاها و سر خود از دست می دهید—بنابراین با این جوراب های شارژی قابل شارژ با عمر باتری چشمگیر خود را گرم کنید.


M3GAN

M3GAN در یک کلیپ جدید گوش یک کودک را جدا می کند.

M3GAN (2023) | کلیپ اختصاصی


قطار وحشت 2

بازماندگان طوبی قطار ترور بازسازی «مجبور هستند با همان قطار رستگاری شب سال نو را سوار شوند» در تری، قطار وحشت 2.

قطار وحشت 2 | تری، رسمی | توبی اورجینال


سوپرمن و لوئیس

طی مصاحبه اخیر با فا، 5 آتلانتا (از طريق کتاب کمیک)، بازیگر چاد ال. کلمن اظهار داشت که برونو مانهایم «بهترین نقشی» است که او تا به حال داشته است.

من یک رزومه بسیار خوب دارم، بنابراین حداقل می توان گفت که این بهترین نقشی است که تا به حال داشته ام. مقیاس این مرد راستش، مقیاس این مرد باورن،ی است. قرار نیست با او درگیر شود. این یک سواری هیجان انگیز خواهد بود. او را دوست داشته باشید، از او متنفر باشید، اما این شرور معمولی نیست. او خیلی لایه لایه است. و شما ریشه این مرد را می گیرید زیرا او بسیار منطقی است و کارهای شگفت انگیز زیادی برای متحول ، کلانشهر ج،ی انجام داده است و بنابراین شما فقط می تو،د این سواری هیجان انگیز را انجام دهید.


صورت پوکر

صحبت ، با امپراتوری آن هاریان جانسون در سریال معمایی جدید خود درباره مشکلاتی که در نوشتن شخصیت ناتاشا لیون، چارلی کیل، با آن روبه‌رو بود، صحبت کرد، شخصیتی که از توانایی پیشینی برخوردار است که بفهمد مردم چه زم، به او دروغ می‌گویند.

مانع جالبی در روند نوشتن شد: چگونه در پنج دقیقه اول صحبت با شخص تمام نمی شود؟ [Charlie] این مونولوگ را در خلبان بیان می کند که چگونه مردم دائماً دروغ می گویند. باید توجه کنید چرا شخص در مورد آن چیز خاص دروغ می گوید. من واقعا عاشق کارآگاه تصادفی هستم. می د،د، ،ی که به طور تصادفی وارد زندگی حل مسائل می شود فقط به این دلیل که مغزش به این شکل کار می کند.


ژاکت زرد

S،wtime تصویر دیگری از لورن امبروز در نقش ون در فصل دوم منتشر کرد ژاکت زرد.

در همین راستا، بازیگران در ویدیویی که در مورد بازگشت سریال در 24 مارس منتشر می‌شود، دوباره به محبوب‌ترین خطوط فصل یکی می‌پردازند.

The Hive Mindset: Yellowjackets بازیگران به پایان رساندن یکدیگر خطوط | ژاکت زرد | زمان نمایش


سایه و استخوان

در نهایت، ملکه در یک ع، جدید از جنیا به پایین خیره شد سایه و استخوانفصل دوم


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ بررسی کنید که چه زم، باید انتظار آ،ین را داشته باشید مارول و جنگ ستارگان نسخه های بعدی چه چیزی است DC Universe در فیلم و تلویزیونو هر چیزی که باید در مورد آن بد،د خانه اژدها و ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت.


منبع: https://gizmodo.com/eternals-2-gilgamesh-don-lee-marvel-chloe-zhao-1849930518