دسته‌ها
اخبار

سرویس گیرنده دسکتاپ Steam به تازگی یک به روز رسانی بزرگ دریافت کرده است (در نسخه بتا)


کتابخانه Steam
هانا استرایکر / How-To Geek

استیم ویترین بازی مورد علاقه همه است. و به زودی، به لطف برخی تغییرات بزرگ در رابط کاربری (و باطن) در سرویس گیرنده دسکتاپ خود، نرم‌تر به نظر می‌رسد. آنها به زودی به رایانه بازی نزدیک شما می آیند.

جدیدترین به‌روزرس، بتای Steam همان بازی‌های فوق‌العاده‌ای را به ارمغان می‌آورد که همیشه داشته است، اما اکنون بسیار بهتر به نظر می‌رسد. قابل توجه ترین تغییر را می توان در تعدادی از دیالوگ ها و ،اصر رابط کاربری مشاهده کرد، جایی که شما ممکن است فونت های جدید و رنگ های جدید را مشاهده کنید، که باعث می شود مشتری علیرغم اینکه UX آن عمدتاً ی،ان است، بسیار تازه تر به نظر برسد. Steam می‌گوید که تغییرات گسترده‌ای نیز وجود دارد – به طور خاص در نحوه اشتراک‌گذاری کد بین مشتری Steam، Steam Deck و حالت Big Picture.

استیم رابط کاربری جدید بازی در سال 2023
شیر فلکه

هنگامی که به In-Game Overlay دسترسی پیدا می کنید، تغییر محسوس تری مشاهده می شود. این منو اکنون بسیار مفیدتر شده است و امکان عملکرد و سفارشی سازی بیشتر را فراهم می کند. و همچنین افزوده های دیگری نیز دریافت می کند. یک نوار ابزار جدید وجود دارد که به شما امکان می دهد به همه چیزهایی که ممکن است در بازی نیاز دارید دسترسی داشته باشید، یک پانل نمای کلی بازی جدید وجود دارد که شما را در جریان یک بازی و نحوه انجام آن قرار می دهد، و یک برنامه یادداشت وجود دارد که به شما امکان می دهد اضافه کنید. و هر یادداشتی را که ممکن است بخواهید در حین انجام یک بازی یادداشت کنید و به آنها نگاه کنید پین کنید.

چیزهای زیادی برای این به روز رس، وجود دارد، و ما قطعاً توصیه می کنیم آن را بررسی کنید تغییرات کامل برای دانستن بیشتر در حال حاضر این یک به‌روزرس، بتا است، بنابراین ا،ر کاربران در حال حاضر نمی‌توانند آن را امتحان کنند، اما باید به زودی به نسخه پایدار عرضه شود.

میخواهی امتحانش کنی؟ شیر دارد دستورالعمل برای پیوستن به استیم بتا.

منبع: بخار





منبع: https://www.،wtogeek.com/889333/steams-desktop-client-just-got-a-big-update-in-beta/