دسته‌ها
اخبار

ستاره ویروسی Bigolas Dickolas Wolfwood در کتاب های علمی تخیلی، Trigun


پس از یک توییت ویروسی که باعث ایجاد یک کتاب علمی تخیلی در سال 2019 شد برای پرش به رتبه ششم در لیست پرفروش ترین های آمازون، همه دست اندرکاران شوکه شدند. نه تنها نویسندگان گیج شدند (اما سپاسگزار!)، بلکه هنرمند جوان، که حضور قبلی اش در رسانه های اجتماعی بیشتر در حال بازتوئیت ، ،مه های فن آرت بود، نیز متحیر شد.

جوجوتسو کایزن 0 دارای انرژی خوب عفونی است

این توییت است:

«بسیاری از اینها به خاطر اشتیاق من به هر دو بود ،مه خوب و ادبیات خوبنویسنده آن توییت سرنوشت ساز گفت.@ma،n، با نام مستعار “Bigolas Dickolas Wolfwood” – در یک تبادل پیام مستقیم با io9. آنها تمام کرده بودند اینگونه است که جنگ زمان را از دست می دهید، توسط امل المهتر و م، گلادستون، در ساعات اولیه صبح پس از دیر بیدار ماندن، و آنها «فقط نیاز داشتند در مورد آن با ،ی صحبت کنند. من قبلاً توییت هایی برای فالوورهایم در مورد دیگر غیرمثلث رسانه‌ای که دوست داشتم و کشش متوسطی پیدا کردم، مانند پس‌گفتار هیباری نو آسابنابراین من احساس راحتی کردم که چیزهای بیشتری را به اشتراک بگذارم.” (برای ،، که نمی دانند، مثلث یک سریال ،مه/مانگا با شخصیتی به نام Nic،las D. Wolfwood است.) در واقع، توییت «حتی روز اول منفجر نشد! تقریباً 2 روز طول کشید و ناگهان اشاره های من فقط در مورد آن توییت بود!»

هنگامی که بیگو، دیکو، ولفوود – هنرمند جو، که خواسته بود از او به ،وان “بن” یا “آقای” یاد شود. Bigolas» به منظور حفظ ناشناس ماندن خود – در فضای مجازی منتشر شد زیرا آنها توییت ،د که چقدر یک کتاب علمی تخیلی را دوست دارند. من هم ناامیدانه دوست داشتم، می دانستم که باید با آنها صحبت کنم. آن‌ها هیجان‌زده، بسیار مثبت بودند و با شوخ طبعی به کل موضوع برخورد ،د و به‌رغم عشق جدی و عمیقشان به چیزی که در مورد آن صحبت می‌،د، به وضوح کل موقعیت را مس،ه ،د.

وقتی از آنها پرسیده شد که چه چیزی را دوست دارند جنگ زمان، نان او گفت: «فکر می‌کنم چیزی که واقعاً در مورد کتاب دوست داشتم، نه تنها لطافتی بود که قرمز و آبی داشتند، بلکه جسم، و خشونتی بود که با دوست داشتن یکدیگر همراه بود. یکی از جملات مورد علاقه من این بود: “من می خواهم بدنی برای تو باشم.” من می خواهم تو را تعقیب کنم، تو را پیدا کنم، می خواهم از من طفره بروم و مورد ستایش قرار بگیرم. من می‌خواهم ش،ت بخورم و پیروز شوم – می‌خواهم مرا بریده، تیز کن. می خواهم ده یا هزار سال دیگر کنارت چای بنوشم. عاشق جنگ زمان همیشه مهربان نیست، بلکه عذاب آور است. چیزی که هر دو شرکت‌کننده را در چندین ج، زم، مصرف می‌کند.»

نان ادامه داد. “من دوست دارم وقتی عشق اینطور همه چیز را فرا می گیرد. نگه داشتن تو کافی نیست من باید تو را ببلعم… من از این تصاویر عاشقانه بیشتر از تصاویری که بیش از حد لطیف و گلدار هستند، به خصوص در روابط WLW لذت می برم. [an acronym for Women Loving Women relation،ps that can include ، and sapphic depictions of love]- جایی که اغلب هر دو دختر به موجودات نرم و بی گناهی تبدیل می شوند که فقط می توانند دست در دست هم بگیرند. روابط WLW می تواند بسیار شدید باشد، و من عاشق دیدن آن در داستان هستم.

وقتی سعی کردم به چند نفر از همکارانم توضیح دهم که دقیقاً در توییتر چه اتفاقی می افتد، و به طور خاص در DM هایم، یکی از آنها به من گفت که متوقف شوم و به م،ای واقعی کلمه هر کلمه را برای او تجزیه و تحلیل کنم. غیرقابل درک بودن هواداری، ماهیت کاملاً آشکار آنچه که ل،تی در توییتر رخ داده بود، فراتر از درک عادی فوری بشر بود. من از گفتن آن متنفرم – با چه ،ی شوخی می کنم، اینجا را دوست دارم – اما من یک آدم عجیب غریب، یک ادم علمی تخیلی و یک ،مه نیمه وقت هستم. وقتی می گویم “یک طرفدار مانگا و ،مه مثلث، با استفاده از نامی که نشان می‌دهد یکی از دیک‌های داست، شخصیت اصلی چقدر بزرگ است، و چه ،ی جفت اسلش شناخته شده در آن را ارسال می‌کند. مثلث دایره‌هایی به‌،وان «واش‌وود» (نمایش‌ای از وش ولگرد و نیک، ولف‌وود، که دومی الهام‌بخش نام کاربری آن‌ها بود)، درباره اینگونه است که جنگ زمان را از دست می دهید با چنان شدتی که ویروسی شد و به فشار کمک کرد جنگ زمان در صدر ج، پرفروش‌ترین‌های آمازون برای داستان‌های تخیلی، متوجه می‌شوم که چقدر افراد آسیب‌دیده آنلاین کمتر می‌توانند هر سه کلمه متوالی آن جمله را در یک زمان م،ا کنند.

پس چرا این مهم است؟ داستان کوتاه این است: یکی از طرفداران درباره یک کتاب توییت کرد و در فضای مجازی منتشر شد و به ارتقای کتاب در لیست پرفروش‌های آمازون کمک کرد. آن‌ها آن‌قدر جدی، آن‌قدر بی‌تفاوت و به‌طور فوق‌العاده پرشور بودند که دیگران را برای ،ید کتاب ترغیب ،د. سپس، افراد بیشتری شروع به توییت ، عشق خود ،د اینگونه است که جنگ زمان را از دست می دهید– که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و در زمان انتشار برای اولین بار در سال 2019 عملکرد بسیار خوبی داشت – و بیشتر مردم کتاب را ،یدند علیرغم انبوهی از تحقیقات داده‌ای که می‌گویند توییتر کتاب نمی‌فروشد… این بار، آن را می‌فروشد فروخته شد کتاب ل،تی

“فندوم بیشتر به دلیل اشتیاق جمعی قدرتمند است.” نان گفت. بسته به اینکه چگونه از آن استفاده می کنید، می تواند یک چیز بسیار خطرناک اما همچنین بسیار سرگرم کننده باشد. من فکر می‌کنم انرژی که هنگام ملاقات هزاران نفر از همفکران ایجاد می‌شود، باورن،ی است!» تاثیر توییت بان دست کم گرفتن سخت است نویسندگان دیگر در حال ساختن هستند مثلث احضار محافل به امید پیدا ، Bigolas Dickolas Wolfwood خود را.

نان آیا از اینکه به نوعی توییت ، در مورد اینکه شخصیت های ،مه زبان خود را در دهان یکدیگر می گذارند، واقعاً چیزی به حساب می آمد، بسیار خوشحال بودید؟ من خیلی خوشحالم که توانستم تبلیغات شایسته ای را فقط به امل المهتر و م، گلادستون و همچنین به مثلث ازدحام

همچنین یک جنبه از این وجود دارد که در آن Bun مستقیماً به حساب‌های fandom و meme مراجعه کرد. به منظور تاکید چقدر Bun آنها از این کتاب لذت بردند توییت کرد: «*شخصاً گلوی شما را می گیرد* این کار را می کنید. برای من. شما به پیشخوان در barnes and ،le خواهید رفت. شما این را خواهید ،ید من پاداش زیادی دریافت خواهم کرد.»

تصویری برای مقاله با ،وان احساس ویروسی که بیگو، دیکو، ولفوود صحبت کرده است: جنگ زمان را بخو،د، تریگان را تماشا کنید

توییتر برای پاسخگویی به آن ساخته شده است، این نوع صحبت‌های هوادار بی‌هدف – فروش بیش از حد چیزهایی که مردم دوست دارند. بازاریابی می‌تواند هر چقدر که بخواهد فراگیر شود، اما نمی‌تواند با واکنش وحشیانه‌ای که یک طرفدار نسبت به چیزی که واقعاً و عمیقاً آن را دوست دارد، مقایسه کند. و همانطور که بسیاری از نویسندگان به شما خواهند گفت، همه چیز دهان به دهان است. BookTok باید ،زش داشته باشد.

وقتی از آنها برای رسانه های گمانه زنی دیگری که از آنها لذت می بردند پرسیدند، بون توصیه شده اوشی نو کو. “،مت اول باورن،ی بود، و من کنجکاو هستم که ببینم چگونه بازی خواهد کرد!” آنها همچنین در مورد درام صوتی پریشان هستند آیات سیلت. این مرکز در سراسر جهان است که در آن خدایان برای منافع سرمایه‌داری مورد استثمار قرار می‌گیرند. به ،وان مثال، آیا می خواهید فست فود شما ساندویچ مرغ بیشتری بفروشد؟ فداکاری به مرد هزار کلک! اکنون ،ب و کار شما حامی موفق (و احتمالاً خشن) خود را دارد!»

نان توضیح داد که «داستان حول محور کارپنتر، شاگرد مرد ترو،، که خدای «غیرقانونی» آبشار در نظر گرفته می‌شود، می‌چرخد، و سفر او با فاکنر، یک مؤمن مؤمن که هنوز در اطراف آبشش‌ها سبز است. این یک ا،ام است، باید برای هر ،ی که ژانر “جدید جدید” را دوست دارد، گوش کند جنگ زمان متعلق به.”

New Weird به ،وان یک زیرژانر از رمان های گمانه زنی محبوبیت پیدا کرده است. به آن slipstream نیز می‌گویند و برخی از نمونه‌های مورد استفاده عبارتند از نابودی کار نویسنده جف واندرمیر، ایستگاه خیابان پردیدو توسط China Miéville و اطلس ابری توسط دیوید میچل جنگ زمان تعداد زیادی از جعبه‌های New Weird را بررسی می‌کند، در حالی که به عاشقانه نیز متمایل است، تمایزی که آن را از بسیاری از کتاب‌های دیگر در این ژانر متمایز می‌کند.

وقتی صحبت از آن می شود مثلث، نان خوشحال بود که آنچه را که در مورد مانگا، ،مه و اکنون، نمایش جدید دوست دارد به اشتراک بگذارد مثلث ازدحام. من اولاً دوست دارم که ما چندین رسانه داریم-Badlands Rumble، Trigun Maxmimum، Trigun (1998) و ازدحام تریگان-به طور مداوم بحث و جدا ،. بحث در [Twitter] همیشه باورن،ی است، و من عاشق این هستم که مردم چقدر می توانند از یک صحنه یا خط استفاده کنند. مانگا به خصوص تا لبه پر از جزئیاتی است که ما مدام از دست می دهیم. من فقط دوست دارم در مورد آن با همه صحبت کنم، و امیدوارم رسانه های خوبی مانند این همیشه بیشتر مورد توجه قرار گیرند. نکته برجسته قطعاً دائماً در مورد این است که چقدر می خواهم وش را مانند یک صندلی چمن از وسط تا کنم. او فقط بهترین است! من از او سیر نمی شوم!»

هنگامی که از آنها پرسیده شد که آیا جزئیاتی وجود دارد که از به اشتراک گذاشتن آن با دنیا بدشان نمی آید، آنها گفتند که “در حال تلاش برای تبدیل شدن به یک [comics] هنرمند… اما فکر نمی‌کنم هنوز کاملاً برای تبلیغ خودم آماده باشم، اما لطفاً با ما همراه باشید! یک روز قرار است بزرگترین هنرمند جهان شوم، فقط تماشا کن.» من برای بیشتر فشار نیاوردم. نان 22 ساله است (طبق بیوگرافی آنها در توییتر) و توییتی بسیار ویروسی شده است – توجه Simon & Schuster، Crunchyroll و حتی یوشیهیرو واتانابه، تولید کننده مثلث ازدحام. آنها می خواهند مردم “همیشه به یاد داشته باشند که این جهان از عشق و صلح ساخته شده است!” (شخصیت اصلی تریگون، وش ولگرد، یک صلح طلب است-به نوعی– که اغلب می گوید “عشق و صلح.”)

صرف نظر از اینکه بون یا نهآقای بیگو، با هزینه من کمی سرگرم می شود (من مشکلی ندارم، توییتر بی قانونی است، و این یک مصاحبه سرگرم کننده بود)، واضح است که آنها به این موضوع اهمیت می دهند. مثلث یک معامله عالی هنگامی که در مورد خطوط مورد علاقه خود سوال شد، آنها ابتدا گفتند که “خیلی از آنها” وجود دارد و بیشتر آنها “بسیار ،انه” هستند، اما نقل قول مورد علاقه آنها از تریگان ما،یموسوقتی وش می گوید: «تنها قرب،ان خشونت می توانند ماهیت آن را توصیف کنند. فقط ،، که رنج کشیده‌اند می‌توانند سخنان حقیقتی را بیرون بیاورند که جنگ را متوقف کند.»

نان از تجدید چاپ این مانگا ناامید است و امیدوار است که از شهرت ویروسی تازه کشف شده خود برای تحقق این امر کمک کند. “این هنوز هم به امروز مربوط است،” Bun گفت. “[Trigun Maximum] به موضوعاتی مانند محیط زیست گرایی، خشونت سیستماتیک، و اخلاقیات صلح طلبی در جه، که آن را رد می کند، می پردازد. این یک مانگای باورن،ی است که فقط یک نبرد نیست. لطفا آن را بخو،د! و خیلی ممنون!»

آنها را شنیدی

اینگونه است که جنگ زمان را از دست می دهید در زمان انتشار این مقاله، در رتبه ششم فهرست پرفروش‌ترین‌های آمازون، پس از دکتر سوس قرار دارد. آه، مکان هایی که می روید و برنده جایزه پولیزر 2023، دیو سر مس توسط باربارا کینگزلوور

مانگای اصلی، حدا،ر مثلث، موجود است از کمیک دارک هورس; ،مه اصلی، مثلث (1998) در Hulu و کرانچی رول; مثلث: بدلندز رامبل (2010) برای پخش در دسترس است هولو; و سری جدیدازدحام تریگان روشن است کرانچی رول و هولو.


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ بررسی کنید که چه زم، باید انتظار آ،ین را داشته باشید مارول، جنگ ستارگان، و پیشتازان فضا نسخه های بعدی چه چیزی است DC Universe در فیلم و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بد،د دکتر هو.




منبع: https://gizmodo.com/bigolas-،olas-wolfwood-trigun-time-war-book-anime-1850426501