دسته‌ها
اخبار

سامسونگ عزیز، در اینجا یک تصمیم صمیمانه برای سال نو برای شما وجود دارد


گوشی های سامسونگ گل،ی زد فلیپ 4 در صف قرار گرفتند

شما به بیش از این نیاز دارید، سامسونگ.

جیسون هینر/ZDNET

میدونم اذیت شدی سامسونگ.

بیشتر از نظر فنی نادرست است

من ناراحتی شما را درک می کنم.

اپل آنقدر اذهان آمریکایی ها را تسخیر کرده است که احساس می کند بی انصافی، بی عدالتی و بی مهری مرزی است. ایلان ماسک دوست دارد این همه حمایت داشته باشد.

با این حال، شما اجازه می‌دهید احساسات شما را تحت تأثیر قرار دهند، سامسونگ. تو واقعا هستی بنابراین از آنجایی که سال 2023 بر ما سایه افکنده است، می‌خواستم توصیه‌ای کوچک به شما کنم. رایگان است، درست مانند تبلت‌ها، جوانه‌ها و ساعت‌هایی که در Verizon تقدیم کرده‌اید.

ببینید، شما سعی می کنید ایده های قدیمی را بازیافت کنید، سامسونگ، در دنیایی بسیار متفاوت.

روزی روزگاری نقاط ضعف اپل را پیدا کردید و به خوبی به آن ضربه زدید.

همچنین: 5 بهترین گوشی سامسونگ

اپل یک فرقه بود، با مشتری، که به طرز مس،ه‌ای ذهنشان بی‌حس شده بود تا برای عرضه تلفن همراه خود صف بکشند. پس تو آنها را با سبک و طنز گسترده مس،ه کرد.

در همان زمان، شما می خندیدید که چگونه آیفون ها واقعاً بسیار کوچک هستند و کاملاً به سمت دیگری رفتند. جهان ناگهان متوجه شد که چگونه تلفن های بزرگ می توانند تا حد زیادی شگفت انگیز باشند.

اما حالا به شما نگاه کنید، سامسونگ. شما همان نوع تمس، را امتحان می کنید — بارها و بارها — و نتیجه نمی دهد.

شما به مشتریان اپل می گویید که آنها غمگین، واپسگرا، آدم های کوچکی هستند، زیرا، اوه، آنها یک تلفن تاشو ندارند.

همچنین: 5 بهترین مدل آیفون

شما به مشتریان اپل می‌گویید که از روی دیوار باغ کوچک امن خود بپرند تا بتوانند یک تلفن تاشو تهیه کنند. اوه، ببین، اینجاست یک تبلیغ جدید این خیلی شبیه آگهی قبلی است.

https://www.youtube.com/watch?v=NOTGEkhur7Q

شما حتی به درج آگهی جام جه، در Weibo چین متوسل شده اید، تبلیغی که می گوید فقط تلفن های تاشو می توانند موج مکزیکی را انجام دهند.

لطفا سامسونگ موج مکزیکی جالب نیست و خیلی وقته که نبوده.

در اینجا تفاوت بین اکنون و آن زمان، سامسونگ است. تمس، اپل به خاطر باغ دیواری اش و نداشتن گوشی تاشو، حقیقت ناامید کننده انس، را کشف نمی کند.

این Z Flip 4 یک گوشی دوست داشتنی است همسر من یکی دارد و افراد زیادی مجذوب زیبایی محض آن شده اند، اما موفقیت بزرگی ایجاد نکرده است. هیچ گوشی تاشو دیگری هم ندارید.

به دلایلی که ممکن است با تنبلی، نزدیک بینی یا ا،یستم بسیار موثر اپل (و پذیرش حریم خصوصی، هر چند ناقص) باشد، کاربران آیفون تمایلی به تغییر ندارند.

همچنین: صفحه کلید و قلم آی پد مورد علاقه من توسط اپل ساخته نشده است

این بدان م،ی است که شما باید یک نیاز عاطفی پیدا کنید تا آنها آن را در نظر بگیرند. صرفاً گفتن اینکه آنها کمی ، هستند، در تبلیغی که تمام طنز یک پای در یک جشن تعمید را در چهره دارد، این کار را نمی کند.

احتمالاً فکر می‌کنید که قصد دارید کمی مک در برابر رایانه شخصی، Get A Mac vibe داشته باشید. با این حال، به نظر می‌رسد که شما به سمت یک جو Get A Life می‌روید.

این تبلیغات نه آنقدر خنده دار هستند و نه آنقدر وجدان آزاردهنده که بتوان در مورد آنها صحبت کرد، تحسین کرد و مهمتر از همه، عمل کرد.

ممکن است شما در حال ساختن به سمت راه های خنده دار، جذاب تر و به یاد ماندنی تر برای اجرای ایده باغ ضد دیوار خود هستید. اما در سال 2023، شاید ارزش آن را داشته باشد که کمی بیشتر در مورد آنچه که خود سامسونگ معرفی می‌کند فکر کنیم، نه اینکه فقط امیدوار باشیم که اپل را با افراد هزاره‌ساله خوبی که تلاش می‌کنند دست خود را در تمس، بی‌م،ا به تمس، بگیرند.

یا شاید، سامسونگ، شما می‌تو،د گوشی‌هایی را منتشر کنید که همه فقط باید داشته باشند — که این روزها، بدون تمس،، بسیار سخت است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/dear-samsung-heres-a-heartfelt-new-years-resolution-for-you/#ftag=RSSbaffb68